Vriendschap gezocht in Utrecht

30-07-2014 22:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik woon sinds een tijdje in Utrecht omdat ik een leuke baan heb gevonden in de omgeving. Mijn vrienden wonen helaas allemaal verweg. Ik zou graag een leuke vriendschap willen in de buurt om leuke dingen mee te doen. Ik vind het gezellig om een terras te pakken of samen te eten of sporten.



Ik hou van reizen, festivals bezoeken, series kijken, terrasje/kroeg en van gezelligheid!



Hopelijk zijn er andere meiden die ook opzoek zijn gezelligheid en vriendschap in Utrecht! Ik hoor het graag!



Groetjes Suzanne
Hoi!

Loopt dit topic nog een beetje? Ik lees hier zoveel leuke berichtjes dat ik mij graag aan wil sluiten

Ik ben 26 jaar en een alleenstaande moeder van een dochter van bijna 1. Ik woon vlakbij Utrecht en werk in het speciaal onderwijs.

Dingen die ik leuk vind zijn o.a. de stad in gaan, ergens wat eten en/of drinken, series en films kijken, boeken lezen, naar een concert of de bioscoop gaan. Doordat ik druk ben met werk en dochter vind ik het lastig om leuke nieuwe contacten op te doen dus wie weet via deze manier

Ik ben ook te mailen op witch87@hotmail.nl
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, ik meld me net aan bij het viva forum dat ik wat meer gezelligheid in Utrecht zoek. Heb ik nou de borrel van zondag gemist? Ik meld me graag aan voor een vervolg.

Ben Pascal trouwens, 29 jaar en kom uit Twente maar woon nu 7 jaar in Utrecht. Ik werk in het speciaal onderwijs en hou van sport, reizen en kroegjes om gezellig te drinken of te dansen.



Groetjes Pascal
Alle reacties Link kopieren
Als dit topic nog loopt zou ik ook graag een keertje aansluiten.



Met een groepje meiden van dit forum hebben we ook een facebookpagina: viva groepje meeten in Utrecht! Iedereen is welkom
Another Tale of Infinite Dreams

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven