gezellige leuke meiden gezocht in omgeving Groningen!!

28-10-2014 23:25 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben nu een jaar woonachtig in Groningen. Heb hier een baan, leuke vriend het enige wat ik nog mis is een leuke vriendin gezellige en leuke dingen mee te doen. Ik ben 23 jaar en werk als verpleegkundige.



Ik hou van reizen, shoppen, koken, filmpje kijken, creatief en actief bezig zijn ( tekenen, schilderen, skeeleren en hardlopen) verder vind ik in de zomer lekker terrasje pakken, in het park hangen en lekker zwemmen ook erg leuk.



Ivm mijn werk en onregelmatig werk rooster is het moeilijk om nieuwe mensen hier in Groningen te leren kennen.



Lijkt het je leuk om in contact te komen, laat een berichtje achter. Dan kunnen we mailen enz.



Groetjes
Genieten van het leven
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Misschien ben ik te jong voor je met mijn 20 jaar. (klinkt wel gek, maar ik snap dat je misschien met de oudere doelgroep contact zoekt).

Ik woon zelf niet in de binnenstad van Groningen, maar wel in de provincie, ongeveer op een half uurtje afstand van Groningen. Aan de zee... Misschien heb je zo een beetje een idee uit welke hoek ik kom.

Samen met mijn vriend woon ik in een leuk huisje, met een kat en twee konijnen.

Mijn hobby's zijn stijldansen, wandelen, lezen, koken, films kijken, muziek luisteren, winkelen en slapen...



Mocht je willen contacten per mail of app dan hoor ik dat wel van je !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven