Charles Manson (80) gaat trouwen met een 26 jarige vrouw

18-11-2014 11:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van 'aww wat lievvv en schattig :D :D



Hij zit al ruim veertig jaar achter slot en grendel, maar toch is het de beruchte Amerikaanse crimineel Charles Manson gelukt om een aanstaande echtgenote te vinden. De Californische gemeente waar hij in de gevangenis zit, heeft toestemming gegeven voor zijn huwelijk met de 26-jarige Afton 'Star' Burton.



Manson (80) zit een levenslange gevangenisstraf uit voor betrokkenheid bij zeven moorden in Los Angeles in 1969. Een van zijn slachtoffers was de zwangere actrice Sharon Tate, de vrouw van regisseur Roman Polanski.



Manson en Burton kennen elkaar bijna tien jaar. Burton beheert enkele websites over Manson, die vooral gericht zijn op het aantonen van zijn onschuld. Ze woont vlak bij de gevangenis van Manson in Corcoran.



Tegen persbureau AP zegt ze dat het stel in december zal trouwen. De bruiloft vindt plaats in de gevangenis.





(http://nos.nl/artikel/722 ... -manson-gaat-trouwen.html)



In de bruidstaart zit een vijl ;)
X x bitch4ever x X
Alle reacties Link kopieren
The Manson Family bestaat ook nog steeds. Niet met de originele leden, maar toch. Ongelooflijk he?
Alle reacties Link kopieren
Idioot dat zo'n vent contact mag hebben met andere mensen en nog mag gaan trouwen ook.
Alle reacties Link kopieren
Dat mag Joran ook, en ik snap daar werkelijk geen hol van.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Geil, een rimpelige moordenaar die in de bak zit! Wat een mazzelaar, die meid.
Alle reacties Link kopieren
Ze kennen elkaar 10 jaar.. toen was zij dus 16??



Wow..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor Charles.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 18 november 2014 @ 11:21:

Idioot dat zo'n vent contact mag hebben met andere mensen en nog mag gaan trouwen ook.Precies, zo kan hij zijn gestoordheid toch alleen maar doorgeven? Ik snap er geen bal van.
Alle reacties Link kopieren
Bizar hoe ze op Susan Atkins lijkt in haar jonge jaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grapes schreef op 18 november 2014 @ 11:24:

Geil, een rimpelige moordenaar die in de bak zit! Wat een mazzelaar, die meid.Wellicht dat zij straks alle rechten krijgt als men films etc. over hem wil maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Jippertje schreef op 18 november 2014 @ 11:54:

Bizar hoe ze op Susan Atkins lijkt in haar jonge jaren.Viel mij ook op.
Alle reacties Link kopieren
Tussen al die miljarden mensen op de wereldbol zitten er altijd wel enkele zwaar gemankeerde types. Ik begrijp niet waarom die er tussenuit moeten worden gelicht en in de mediaspotlights moeten worden gezet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ze is wel in een klap beroemd.
Alle reacties Link kopieren
Geinig hakenkruis op zijn voorhoofd...
Brrrrrr, ik zie een wipkamer voor me waarin hij zijn broek laat zakken en die 26 jarige iele meid hitsig wordt van de aanblik.
Dubbel
Ze zullen toch wel alleen onder toezicht bij elkaar op bezoek mogen? Beetje zo'n platonisch huwelijk ??? Anders wordt het echt eng
Ik dacht/hoopte dat hij allang dood was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ma_Griffe schreef op 18 november 2014 @ 13:09:

Ze zullen toch wel alleen onder toezicht bij elkaar op bezoek mogen? Beetje zo'n platonisch huwelijk ??? Anders wordt het echt eng



Joran heeft inmiddels een kind, dus..

Charles doet het met een kind.



Stel je voor zeg, dat je 16 jarige dochter bij je komt en zegt "ik heb NU toch een leuke vent ontmoet, klein detail, hij is 70 en zit in de bak.. misschien ken je hem?" Of zou zij nazaat van één van z'n volgelingen zijn?
Later is nu
Je hebt inderdaad overal mensen voor...het zet mr manson weer ff op de kaart.
quote:Dreamer schreef op 18 november 2014 @ 13:28:

[...]





Joran heeft inmiddels een kind, dus..

Charles doet het met een kind.



Stel je voor zeg, dat je 16 jarige dochter bij je komt en zegt "ik heb NU toch een leuke vent ontmoet, klein detail, hij is 70 en zit in de bak.. misschien ken je hem?" Of zou zij nazaat van één van z'n volgelingen zijn?Het is erger, Manson is 80
Alle reacties Link kopieren
quote:Ma_Griffe schreef op 18 november 2014 @ 16:28:

[...]





Het is erger, Manson is 80En zij is nu 26... Ik had het over 10 jaar terug
Later is nu
Je hebt gelijk Dreamer, sorry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven