ziek geweest, terugval

18-11-2014 13:59 16 berichten
beste allemaal!



ik heb psychische problemen en slik hier carbamazepine (stemmingstabilisator) tegen en haldol (anti-psychoticum). Nu ben ik van het weekend ziek geweest (de hele tijd overgeven). Nu heb ik opeens een terugval, psychisch gezien. Ik denk dat dit komt omdat mijn medicatie niet opgenomen is door mijn lichaam. Herkent iemand dit?



Ik probeer mijn psychiater te bereiken, maar die heeft geen tijd.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts bellen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 18 november 2014 @ 14:03:

Huisarts bellen.+1
I've learned so much from my mistakes... I'm thinking of making a few more
Alle reacties Link kopieren
Wat Nouschi zegt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
dat je psychiater geen tijd heeft, vindt ik maar vreemd, is er niemand anders waar je, je vraag aan kan stellen ?



ik moet zeggen van mezelf, dat ik er wel last van krijg, ik slik ook medicatie en als ik ze niet inneem dan ga ik dat ook voelen, dus kan daardoor wel komen bij jouw.
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Huisarts bellen, misschien heeft de psychiater via de huisarts wel tijd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
heb huisarts ook al gebeld, die zegt dat ik de psychiater moet bellen. De apotheek zegt hetzelfde.....
Alle reacties Link kopieren
Als je vanaf gisteren weer gewoon je medicijnen slikt en binnen houdt zal de werking toch ook weer snel intreden?
ja hoop dat wel in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil iets zeggen maar dat is tegen de huisregels in.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gewoon netjes doorslikken en na een paar dagen gaat weer beter, kan je tot die tijd even bij iemand blijven als het zo erg is?

En kan je geen bericht achterlaten bij de receptie? De mijne belt altijd netjes aan het eind van de dag terug als ik een probleem heb.
Ga ik doen.



Bij de apotheek zeiden ze dat écht een psychiater móest spreken omdat mijn spiegels nu helemaal in de war zijn. Maar ik heb al twee keer gebeld en krijg niemand aan de telefoon. Maar moet het dan maar uit mijn hoofd zetten en hopen dat het vanzelf beter gaat. Ik zou natuurlijk mijn huisarts nog een keer kunnen bellen en vragen of hij advies wil geven aangezien mijn psychiater dat niet wil doen.
quote:chocoladeballetjes schreef op 18 november 2014 @ 14:39:

Ga ik doen.



Bij de apotheek zeiden ze dat écht een psychiater móest spreken omdat mijn spiegels nu helemaal in de war zijn. Maar ik heb al twee keer gebeld en krijg niemand aan de telefoon. Maar moet het dan maar uit mijn hoofd zetten en hopen dat het vanzelf beter gaat. Ik zou natuurlijk mijn huisarts nog een keer kunnen bellen en vragen of hij advies wil geven aangezien mijn psychiater dat niet wil doen.Zou ik doen, gewoon de HA nog eens bellen en uitleggen.
nou de mijne is niet zo goed bereikbaar. Hij gaat ook stoppen omdat het hem allemaal teveel is in verband met privé situatie (en dat is eigenlijk wel te merken, hij maakt ook fouten op zijn voorschriften, daar was laatst al iets enorm mis mee gegaan). Denk ook dat het té druk is voor hem. Ik heb weleens gezien dat hij ook enorm overwerkt. Maar hij vergeet wel héél veel.



Maar ik heb net mijn dokter gebeld. Vooral ook omdat mijn apotheek zo duidelijk was. En mijn dokter belt me terug na vieren.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo, doordrammen zolang als nodig. Voor die mensen is het gewoon hun beroep maar voor jou is het van levensbelang. Hoe meer volhardend je bent, des te beter zal hij op je gaan letten en over je casus nadenken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ik heb mijn dokter gesproken. Die was enorm vriendelijk en behulpzaam.



Hij dacht dat het zéér waarschijnlijk was dat mijn psychische klachten daardoor komen.



Sinds een aantal uur begin ik me ook weer beter te voelen. Ook dit vond hij passen in het plaatje als het hier door kwam. Als het toch nog niet goed gaat, mag ik gelijk bellen. Erg fijn. Bedankt voor het aansporen om een beetje door te gaan om hulp te krijgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven