Mode & Beauty alle pijlers

Sexy aankleden naar School.

18-11-2014 08:08 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om me vrouwelijk en sexy aan te kleden nu is bij uitgaan enzo wel normaal maar op school kleden meisjes zich vaak saai. Een jeans met een truitje en lange vest, sneaker of laarzen is standaard. Ik hou van jurkjes en rokjes met een strak truitje, ook pumps doe ik aan of enkellaarzen met hakken. Ik maak me ook op enzo. Mijn idool is Rihanna, ik hou echt van haar en probeer kledingstyle ook na te doen. Nu haten de meisjes op school op mij en ga ik veel om met jongens die wel chill doen. Moet ik mijn persoonlijkheid nu veranderen omdat andere me niet accepteren? Ik stond net huilend voor de klerenkast omdat ik aan wil doen wat ik mooi vind en andere kant geen zin in gezeik en hating blikken heb. Graag advies?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dropdrop schreef op 18 november 2014 @ 08:28:

Mijn vriend heeft een paar collega's die hun best doen zo sexy mogelijk voor de dag te komen met minirokjes en diepe decolletés en hij spuugt erop.



Uiteraard vindt hij het leuk om naar te kijken, maar hij denkt bij dat soort vrouwen dat ze alleen zijn aangenomen, omdat ze korte rokjes dragen.



Pas daarvoor op TO. Leuk gekleed gaan is niks mis mee, maar echt serieus nemen mensen je niet als je er te bloot bij loopt.



Leuke vriend heb je.



Ik neem iedereen gewoon serieus, ongeacht wat ze aantrekken. Ieder zijn eigen smaak hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 18 november 2014 @ 08:52:

Als ik je ouders was sloot ik je op als je naar buiten wilde zoals Rihanna eruit ziet. Je hoeft er niet uit te zien als de sloerie van de school.



Je vraagt ook alleen maar negatieve aandacht, kijk mij kijk mij, geil hé? Je krijgt dus nooit aandacht om wie je bent.Ik vind het belachelijk en heel denigrerend om een jong grietje de sloerie van school te noemen, alleen om haar kleding. Ze is gewoon nog zoekende wat haar kledingstijl is, ze wil niet saai zijn en dertien in een dozijn en daar is niks mis mee. Ze zal er wel goed uitzien, anders zijn die andere meiden niet zo jaloers en kutterig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Rihanna is een artiest/popster, dat is toch ook niet te vergelijken? Als ze een concert geeft is ze vaak heel sexy gekleed . Maar er zijn ook foto's te vinden dat ze wat meer "gewoontjes" erbij loopt...





http://3.bp.blogspot.com/ ... a_CWNY_061512_9192273.jpg



http://www.clairenadine.com/romantic%20 ... ashion.jpg



http://www.elle.com/cm/el ... rah-interview-xln-xln.jpg



http://cdni.condenast.co. ... anna_gl_26jun12_wen_b.jpg



http://www.nsmbl.nl/wp-co ... 3/08/rihanna-chique-1.jpg



Ze heeft een mooi figuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlight schreef op 18 november 2014 @ 10:36:

Rihanna is een artiest/popster, dat is toch ook niet te vergelijken? Als ze een concert geeft is ze vaak heel sexy gekleed . Maar er zijn ook foto's te vinden dat ze wat meer "gewoontjes" erbij loopt...





http://3.bp.blogspot.com/ ... a_CWNY_061512_9192273.jpg



http://www.clairenadine.com/romantic%20 ... ashion.jpg



http://www.elle.com/cm/el ... rah-interview-xln-xln.jpg



http://cdni.condenast.co. ... anna_gl_26jun12_wen_b.jpg



http://www.nsmbl.nl/wp-co ... 3/08/rihanna-chique-1.jpg



Ze heeft een mooi figuur.

Hier staan inderdaad gave outfits bij die ook goed voor naar school kunnen.



Ik vind die laatste echt helemaal top, gave sandalettes en die maken het helemaal sexy. Helaas een beetje koud in de winter, maar een maar leuke enkellaarsjes met een mooie hak kunnen daar ook onder.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Een broek met een sigarettenpijp is ook altijd sexy met mooie pumps en een hooggesloten blouse. Mooie sexy pumps maken een spijerbroek met een blouse van een mooie stof ook sexy en stijlvol.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? Mijn dochter (4e klas) is ook meer van de spijkerbroeken, is ook wel het meest praktisch op de fiets denk ik. In de zomer gaat ze wel eens met zo'n spijkershort en daar heb ik wel een minimumlengte aan gesteld, die van sommige meiden vind ik echt te kort. Te kort vind ik als je zakken eronderuit komen of als je een stukje bil ziet. Dus van mij moet hij op het been eindigen. Ze mag hem van mij naar school ook alleen combineren met gympen en niet met hakken.

Als je het leuk vindt om rokjes te dragen en er wat anders uit te zien dan kan dat ook zonder gelijk ordi te worden toch? Als je een leuke gekleurde maillot draagt onder een kort rokje toont dat heel anders dan een dunne panty. Of als je een vestje of een sjaaltje draagt op een strak truitje haalt dat ook het ordinaire er een beetje af. Heb je niet iemand die eens met je naar je kleding kan kijken, niet iemand zo oud als je moeder natuurlijk haha, maar iemand die iets ouder is dan jij een nichtje, buurmeisje of een hele jonge tante? Die kunnen je vast een beetje op weg helpen.
quote:Dropdrop schreef op 18 november 2014 @ 08:28:

Mijn vriend heeft een paar collega's die hun best doen zo sexy mogelijk voor de dag te komen met minirokjes en diepe decolletés en hij spuugt erop.



Uiteraard vindt hij het leuk om naar te kijken, maar hij denkt bij dat soort vrouwen dat ze alleen zijn aangenomen, omdat ze korte rokjes dragen.



Pas daarvoor op TO. Leuk gekleed gaan is niks mis mee, maar echt serieus nemen mensen je niet als je er te bloot bij loopt.Hij spuugt erop maar vind het wel lekker geil
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 18 november 2014 @ 10:56:

[...]





Hij spuugt erop maar vind het wel lekker geil Dat maakt hij zijn vriendin wijs om haar gerust te stellen.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben stiekem ook een Rihanna fan
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Dropdrop schreef op 18 november 2014 @ 08:28:

Mijn vriend heeft een paar collega's die hun best doen zo sexy mogelijk voor de dag te komen met minirokjes en diepe decolletés en hij spuugt erop.



Uiteraard vindt hij het leuk om naar te kijken, maar hij denkt bij dat soort vrouwen dat ze alleen zijn aangenomen, omdat ze korte rokjes dragen.



Pas daarvoor op TO. Leuk gekleed gaan is niks mis mee, maar echt serieus nemen mensen je niet als je er te bloot bij loopt. lekkere jongen dan die vriend van je. Bepaalt hij ook wat jij wel en niet aan mag? Hoe iemand gekleed gaat, is aan die persoon zelf en geen reden om op iemand te spugen. Don't judge a book by its cover!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sexy en vrouwelijk is wat anders dan halfbloot en ordinair.



Ook met every day clothes kan je er vrouwelijk en sexy uitzien.



Ik kan mij in mijn lievelingsjeans en shirt echt heel sexy voelen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
To, heb je misschien een moeder, tante, vriendin die er vrouwelijk en sexy in dagelijkse kleding? Je zou haar dan kunnen vragen om mee te gaan winkelen.

Of de verkoopster vragen in de winkel ( ligt waarschijnlijk wel aan de winkel of ze je kunnen helpen en je niet perse wat aan willen smeren).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 18 november 2014 @ 08:50:

Tja, jongens vinden dat wel leuk. Een meisje die wellicht dan ook wel in is voor een neukje. Zelfs als je intentie helemaal niet is.



Vele jongens vinden meisjes die zich sportief en/of leuk normaal kleden veel meer mooier dan iemand die elke dag te koop loopt. En als zo een meisje dan een keer in een bijzondere outfit draagt, is dat veel specialer.Neukje? Serieus?
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 18 november 2014 @ 08:21:

Ik ben niet onzeker, iedereen is dat natuurlijk wel eens op mijn leeftijd maar niet dat ik aandacht zoek ofzo. Ik hou echt van mijn kledingsstijl en hoe Rihanna zich kleed bijvoorbeeld.



Wat is dan voorbeeld van subtiel sexy? Een strak jurkje met een basic vest, maillot en enkellaarsjes kan dat wel?

Ja, dat lijkt me leuk en ook prima geschikt voor school.



In de ideale wereld trekt iedereen aan wat 'ie wil en wordt je daar niet op veroordeeld. Maar dit is de echte wereld, en daar hebben mensen een mening over je op basis van je uiterlijk. Als je je daar helemaal niets van aantrekt kun je je kleden zoals je wilt. Als je liever minder aandacht en negatieve opmerkingen krijgt, is het toch handiger om je aan te passen.

Dat hoeft niet door alleen nog spijkerbroeken en truien te dragen, je kunt je best laten inspireren door Rihanna!

Te bloot is op school sowieso niet zo geschikt.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Op deze plaatjes staan allerlei dingen die je best op school kunt dragen:









Dat broekje is wel te kort voor school (en te koud nu), maar met een mooie skinny kan dit ook prima.





Zo'n oversized bloes is subtiel sexy, vind ik.









Stoer in zwart met een opvallende ketting
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Jezelf zo'n eervolle nicknaam geven is anders ook niet heel sexy en vrouwelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 18 november 2014 @ 10:36:

[...]





Ik vind het belachelijk en heel denigrerend om een jong grietje de sloerie van school te noemen, alleen om haar kleding. Ze is gewoon nog zoekende wat haar kledingstijl is, ze wil niet saai zijn en dertien in een dozijn en daar is niks mis mee. Ze zal er wel goed uitzien, anders zijn die andere meiden niet zo jaloers en kutterig.Ik Google Rihanna en zie alleen maar bloot, bloot en sex. Als je je zo kleed zie je eruit als de sloerie van de school. Ik weet niet hoe ze zich nu kleedt, dus daar zeg ik niets over.
Goede adviezen in dit topic.



Je kan ook naar voorbeelden zoeken die wat minder extreem zijn. Rihanna draagt haar blote glitterjurkjes ook alleen als ze op het podium staat, en dat is niet hetzelfde als naar school gaan. Deze outfit van Rihanna is bijvoorbeeld wel geschikt voor naar school:

http://justentertainment. ... om/2008/06/rihannalax.jpg



Toevoeging: Ik zie dat meer mensen hetzelfde idee hadden . Zie je TO, er is ook een goede middenweg. Je kan prima sexy gekleed zijn en geinspireerd door Rihanna zonder dat dat heel bloot of overdreven hoeft te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op een school en idd ik vind het niet uit zien dat dames in bijvoorbeeld korte broekjes die zeer weinig aan de verbeelding overlaten naar school komen. Het mag bij ons ook nog niet eens. Wil je straks ook zo naar je werk gaan? Nee toch? Draag dan je leuke uitgaanskleding ook waarvoor het bedoelt voor is: uitgaan en niet naar school.



Bovendien moet je niet een bekend persoon willen nadoen, maar lekker je eigen ik (zonder daar te veel van te laten zien want ook dat kan sexy zijn) ontdekken .



Succes! Ik denk dat het je wel gaat lukken. ;)
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Rihanna is een ordinaire del.
Ja en?
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
TO is 18 en komt vers van Girl Scene, lees haar openingstopic. Volgens mij heb ik me op geen enkele leeftijd zo uitgedrukt.

Ik kleed me ook graag sexy, maar dat kan prima met een jeans, blazer, hakken en eventueel een mooi rode lippenstift.

Shirtjes waar de tieten uitvallen vind ik niet sexy evenals strakke jurkjes waar je alles doorheen ziet.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de outfits van Rihanna vrij uiteen lopen van gewoon modieus tot te bloot voor naar school. TO, misschien kan je (eventueel met wat plaatjes van Rihanna) wat voorbeelden geven van wat je naar school aan doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven