was ijskoud uit wasmachine

21-02-2010 14:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
maar de thermostaat lijkt niet kapot te zijn. Tijdens het draaien van de was een paar keer aan het raampje van de machine gevoeld, en die was wel warm van het water.



Wie weet wat het kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij spoelt de wasmachine de laatste ronde met koud water.



Zou het dat kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
de wasmachine spoelt met koud water, onafhankelijk van je wastemperatuur. Als het buiten koud is dan is het water uit de kraan koud en is je was dus ook koud als hij uit de machine komt.
Alle reacties Link kopieren
Ja idd de leidingen zijn erg koud nu.

Handen wassen vind ik nu ook niet zo prettig met koud water... brr..
Alle reacties Link kopieren
Mijn was komt altijd koud uit de machine hoor, zal inderdaad wel van het naspoelen en centrifugeren zijn. Als ik er zo eens over nadenk: ik heb bij verschillende kapsalons gewerkt, daar kwamen de handdoeken er ook altijd koud uit, de machine van mijn moeder komt het ook altijd koud uit.

Volgens mij is het juist raar als het er warm uit komt.
Alle reacties Link kopieren
hm, dat valt dan hopelijk nog mee. Het viel me de laatste tijd gewoon op hoe koud het was. Ik wist niet dat de laatste ronde met koud water werd gespoeld.
Alle reacties Link kopieren
hier komt de was er ook koud uit...heb het er net uitgehaald...kan me ook niet herinneren dat het er ooit warm/lauw uit is gekomen....
Alle reacties Link kopieren
nou, dat is weer leuk een paar 100 euro die ik aan iets anders kan besteden dan een nieuwe wasmachine!



Ik kan me ook niet herinneren dat het er lauw of warm uitkomt. Maar het is de afgelopen tijd gewoon ijskoud. Maar dat zal dan door de laatste ronde spoelen met koud water komen.
Alle reacties Link kopieren
mijn was kwam er eens heet uit; dat was het moment dat dexze het voorgoed opgaf. Ik heb nu een heule goeie!die er koud uitkomt
Alle reacties Link kopieren
Misschien valt het je op omdat je hem nu eerder leeghaalt dan dat je gewend was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dat is toevallig!!! Ik vroeg me vanochtend precies hetzelfde af.....!

Maar zoals ik het hier lees, is dat normaal!

Pfoei.... gelukkig maar. Zie dan altijd gelijk nota's met veel te hoge reparatie kosten voor me!!
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat je dit zegt, want ik heb er destijds voor mijn wasmachine bijna een monteur naar laten kijken.

Vanwege dubbele spullen heeft mijn wasmachine toen bijna een jaar niet gedraaid. Toen ik 'm na een jaar weer aansloot, viel me ineens op dat de was er erg koud uitkwam. Dit kon ik me niet herinneren, dus dacht ik dat het verwarmingselement oid kapot was.



Heb toen een zaak gebeld en uitgelegd wat het probleem was. Deze man wilde wel langskomen, maar had nogal dure voorrijdkosten. Heb vervolgens nog iemand gebeld, weer duur. En nadat ik de derde sprak, moest hij lachen. Hij zei dat hij wel vaker dit soort reparatie verzoeken kreeg. Maar dat het erg normaal is als je was er koud uitkomt, omdat elke wasmachine koud naspoelt. Hij vertelde dat ik zo'n half uur na het wassen maar eens moest gaan voelen, liefst in de machine, want het raampje voelt ook niet heel heet. En dan wist ik wel zeker oftie het deed. En ja hoor, mijn kookwas, was een keurige hete natte klef.



Erg he, had bijna erg veel geld betaald aan zo'n mannetje (dat ze dat niet effe zeggen ook, behalve die laatste man dan).
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve monteur!
Alle reacties Link kopieren
quote:schouderklopje schreef op 21 februari 2010 @ 20:04:

Grappig dat je dit zegt, want ik heb er destijds voor mijn wasmachine bijna een monteur naar laten kijken.

Vanwege dubbele spullen heeft mijn wasmachine toen bijna een jaar niet gedraaid. Toen ik 'm na een jaar weer aansloot, viel me ineens op dat de was er erg koud uitkwam. Dit kon ik me niet herinneren, dus dacht ik dat het verwarmingselement oid kapot was.



Heb toen een zaak gebeld en uitgelegd wat het probleem was. Deze man wilde wel langskomen, maar had nogal dure voorrijdkosten. Heb vervolgens nog iemand gebeld, weer duur. En nadat ik de derde sprak, moest hij lachen. Hij zei dat hij wel vaker dit soort reparatie verzoeken kreeg. Maar dat het erg normaal is als je was er koud uitkomt, omdat elke wasmachine koud naspoelt. Hij vertelde dat ik zo'n half uur na het wassen maar eens moest gaan voelen, liefst in de machine, want het raampje voelt ook niet heel heet. En dan wist ik wel zeker oftie het deed. En ja hoor, mijn kookwas, was een keurige hete natte klef.



Erg he, had bijna erg veel geld betaald aan zo'n mannetje (dat ze dat niet effe zeggen ook, behalve die laatste man dan).wat bedoel je met een half uur na het wassen? tijdens het programma als hij een half uur bezig is? dan valt er toch water uit.. daarnaast kan mijne niet eens open als hij draait. Of bedoel je een half uur nadat t programma helemaal klaar is? maar dan heeft hij al koud water gehad :s
Alle reacties Link kopieren
quote:knedlik schreef op 18 november 2014 @ 21:41:

[...]

wat bedoel je met een half uur na het wassen? tijdens het programma als hij een half uur bezig is? dan valt er toch water uit.. daarnaast kan mijne niet eens open als hij draait. Of bedoel je een half uur nadat t programma helemaal klaar is? maar dan heeft hij al koud water gehad :sJoh, laat 4 jaar oude topics gewoon met rust

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven