trio 2 vrouwen

17-11-2014 13:06 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje heb ik een bootycall die ik met enige regelmaat zie.

Zozoende weet ik dat hij het graag een keer met 2 vrouwen zou doen.



Nu ben ik ook wel nieuwsgierig, maar heb praktisch nul ervaring.



Afgelopen weekend bracht hij de´trio´ ter sprake met de melding dat hij misschien wel een andere vrouw had gevonden.

Hij weet dat ik niet zo maar met een of andere vrouw wil proberen, er moet wel iets van een klik zijn.

Dus stelde hij voor om volgende week iets te gaan drinken met zijn drieën.

Natuurlijk was/ben ik nieuwsgierig naar haar en heb ik aantal vragen gesteld.



Toen bleek dat zij 19 is.

Dat vind ik echt super jong, zeker voor hem aangezien hij 30 is. Ik ben bijna 27.

En ik heb dan ook Nee gezegd.

Nu vindt hij dat raar....



Maar ik moet er niet aan denken. 19. Dat andere mensen dat willen geen probleem, en ik heb ook echt niets tegen relatie´s met grote leeftijdsverschillen, maar ik kan mezelf niet indenken met een 19 jarig (meisje zou ik bijna zeggen) vrouw om een trio uit te proberen.



Wat vinden/denken jullie ja, nee, of misschien (en dan een drankje komend weekend). Hadden jullie het wel gedaan?
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Huh, ging het hier over minnaars? Beetje kort door de bocht om iemand ergens over te veroordelen wat in een heul ander topic beschreven wordt dat hier geen fluit mee te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:tuup schreef op 18 november 2014 @ 14:12:

[...]





Als TO het wil, lekker doen en als ze niet wil niet. Beetje kort door de bocht ben je terwijl je er zelf activiteiten op nahoudt die anderen sterk zullen veroordelen.

Wat is er precies kort door de bocht? En welke van mijn activiteiten zouden precies veroordeeld worden? En waarom zou ik rekening moeten houden met wat een ander veroordeelt?

Oh ja, nu ik toch zo lekker aan het vragen ben, wat heeft het hebben van een (superlegale maar dat terzijde) minnaar te maken met seks met een 19 jarige?
...
Mijn favoriete quote als iemand zich door een ander onheus bejegend voelt:





En on-topic:



Ik geef je groot gelijk. Als jij je er niet prettig bij voelt, niet doen. Simpel genoeg.
Alle reacties Link kopieren
beetje jong, niet?
30-27 en 19 vind ik een te groot leeftijdsverschil.

Laat haar lekker met jong-volwassene stoeien.

Waar wonen jullie..ik ben 33 ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 november 2014 @ 16:26:

[...]



Wat is er precies kort door de bocht? En welke van mijn activiteiten zouden precies veroordeeld worden? En waarom zou ik rekening moeten houden met wat een ander veroordeelt?

Oh ja, nu ik toch zo lekker aan het vragen ben, wat heeft het hebben van een (superlegale maar dat terzijde) minnaar te maken met seks met een 19 jarige?



Ik vind dat je kort door de bocht bent met je vragen: 'waarom zou je dat willen' en 'why'? Moet iemand daar een reden voor hebben om seks te willen? Heb jij een reden nodig voor je superlegale minnaar, zoals je zelf al aangeeft?! Zeker niet wat mij betreft, maar genoeg mensen keuren het wel degelijk af, of stellen er vragen bij zoals: waarom zou je dat willen, bijvoorbeeld.



Dus eigenlijk slaan al de vragen die je zelf stelt op jezelf in mijn mening. Maar dat is allemaal off topic en ik hou ermee op.
Alle reacties Link kopieren
Tuup, je lult.

De TO stelt een vraag en ik geef antwoord. Dat heb ik jou nog niet zien doen volgens mij. En als jij mij iets wilt vragen kan je dat ook op een normale, niet krengerige manier doen. Schijnbaar zit ik in je irritatiezone? Als mijn minnaar 19 jaar zou zijn zou iedereen mij "whyyyyy" mogen vragen.
...
Alle reacties Link kopieren
@ speels in parijs, wanneer kom je langs?



@Theemok: Goeie,





Vervolg, hij heeft haar gezegd dat ik niet wil, omdat ik haar te jong vind.

Schijnbaar is ze toen uit haar plaat gegaan en nu wil ze hem niet meer spreken omdat alles zijn fout was.



Dus ehh goede keuze om nee te zeggen
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetmadness schreef op 19 november 2014 @ 14:01:

@ speels in parijs, wanneer kom je langs?



@Theemok: Goeie,





Vervolg, hij heeft haar gezegd dat ik niet wil, omdat ik haar te jong vind.

Schijnbaar is ze toen uit haar plaat gegaan en nu wil ze hem niet meer spreken omdat alles zijn fout was.



Dus ehh goede keuze om nee te zeggen Nogal!
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Nee, zou ik ook niet willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetmadness schreef op 19 november 2014 @ 14:01:

@ speels in parijs, wanneer kom je langs?



@Theemok: Goeie,





Vervolg, hij heeft haar gezegd dat ik niet wil, omdat ik haar te jong vind.

Schijnbaar is ze toen uit haar plaat gegaan en nu wil ze hem niet meer spreken omdat alles zijn fout was.



Dus ehh goede keuze om nee te zeggen Trouwens ook meteen dé reden om een 19-jarige niet in je sexleven te betrekken: ze willen vanalles, maar ze reageren zo impulsief en onvolwassen...
conversation = awareness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven