Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



quote:yesss schreef op 16 november 2014 @ 15:44:

En idd Annapalona, ik kan me heel goed voorstellen dat dat soort dingen je dan verkeerd vallen...

Ook sterkte toegewenst!Altijd al hoor, nu nog meer idd. Thanks!
Annapalona, sterkte.
Oke, deze vind ik ook best raar.. Winactie die geliked en gedeeld word door een schoolplein moeder:



https://www.facebook.com/luxexxl1



Ze wil graag een dubbele penetratie vibrator winnen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 16 november 2014 @ 19:16:

Oke, deze vind ik ook best raar.. Winactie die geliked en gedeeld word door een schoolplein moeder:



https://www.facebook.com/luxexxl1



Ze wil graag een dubbele penetratie vibrator winnen...Vraag van de week op het schoolplein even of zij de gelukkige winnares van die vibrator is?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte en gecondoleerd, Annapalona!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 16 november 2014 @ 12:51:

[...]





[...]





Huh?



Welke betekenis van random bedoel je hier?



www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/randomNiet die context dus. :P Ik dacht dat "random" ook gebruikt werd voor "absurd", "droog", "bizar".
Alle reacties Link kopieren
Mensen die een of andere maatschappelijke misstand op hun tijdlijn plaatsen en daar met koeienletters "DELEN!!!" bijzetten. OF "TEKENEN!!!" als het een petitie betreft. Rot op, dat maak ik zelf wel uit en bovendien heb ik helemaal geen behoefte om Facebook te gebruiken voor politieke statements, dank u.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Deel dit in 11 seconden als je een heeeleeee lieve zus hebt waar je heeel veeeel van houd!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmik88 schreef op 17 november 2014 @ 10:38:

Deel dit in 11 seconden als je een heeeleeee lieve zus hebt waar je heeel veeeel van houd!





Ik ga het quoten, ook goed? Ik heb het alleen niet binnen de 11 seconden gedaan....en nu?

Nu houd mijn zus niet meer van mij denk ik .
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suziiiie schreef op 17 november 2014 @ 13:25:

[...]





Ik ga het quoten, ook goed? Ik heb het alleen niet binnen de 11 seconden gedaan....en nu?

Nu houd mijn zus niet meer van mij denk ik .Whahaha, pech voor jou!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren




Ik weet dat het goed bedoeld is, maar ik zie alleen de typefout maar
Later is nu
Vreselijk, als je geen Engels kunt doe het dan ook niet. Valt me nog mee dat er geen HEAR staat...
Die fouten worden ook ontzettend vaak door native speakers gemaakt, net als their/they're/there of we're/were/where.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is een typische fout, die Engelstaligen ook maken. Geen wonder dus dat iemand, die niet Engelstalig is, het niet eens ziet. Maar ik lees dat en denk "your what?"
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 16 november 2014 @ 23:12:

Mensen die een of andere maatschappelijke misstand op hun tijdlijn plaatsen en daar met koeienletters "DELEN!!!" bijzetten. OF "TEKENEN!!!" als het een petitie betreft. Rot op, dat maak ik zelf wel uit en bovendien heb ik helemaal geen behoefte om Facebook te gebruiken voor politieke statements, dank u.Mee eens.
Zo, daar ging weer een facebookvriend. Iedereen met zo'n achterlijk tegeltje over niet meer doneren aan Afrika als hier geen zwarte pieten meer mogen, vliegt direct en zonder uitzondering mijn facebook af.



Laatst vroeg iemand die ook die vlucht gemaakt heeft aan me waarom ik hem verwijderd had. Ik vertelde waarom, en zijn briljante antwoord was: jamaar het ìs zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 19 november 2014 @ 20:02:

Zo, daar ging weer een facebookvriend. Iedereen met zo'n achterlijk tegeltje over niet meer doneren aan Afrika als hier geen zwarte pieten meer mogen, vliegt direct en zonder uitzondering mijn facebook af.



Laatst vroeg iemand die ook die vlucht gemaakt heeft aan me waarom ik hem verwijderd had. Ik vertelde waarom, en zijn briljante antwoord was: jamaar het ìs zo? Is er serieus een tegeltje waarbij er zo'n achterlijk verband wordt gelegd?
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 19 november 2014 @ 20:02:

Zo, daar ging weer een facebookvriend. Iedereen met zo'n achterlijk tegeltje over niet meer doneren aan Afrika als hier geen zwarte pieten meer mogen, vliegt direct en zonder uitzondering mijn facebook af.



Laatst vroeg iemand die ook die vlucht gemaakt heeft aan me waarom ik hem verwijderd had. Ik vertelde waarom, en zijn briljante antwoord was: jamaar het ìs zo? Ja, want de Afrikanen hebben besloten dat wij geen zwarte Pieten meer mogen hebben
Alle reacties Link kopieren
Dat tegeltje ben ik ook al tegen gekomen.

Hup weg met zo'n persoon.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dat tegeltje ben ik gelukkig nog niet tegengekomen.



Bah, ik kijk net op Facebook, zie ik ineens dat mijn (nuchtere, intelligente) ex zo'n IQ-test heeft gedeeld, en de uitslag nog gelooft ook. Heeft iemand ooit zo'n Facebook IQ-test gezien waarvan de uitslag heel laag was? Want het is altijd boven de 120.
dat achterhaalde verhaal dat mensen uit Bulgarije hier voor 6 euro per maand (ofzoiets) een ziektekostenverzekering kunnen afsluiten.

En ik elke keer maar braaf de link posten dat het niet klopt maar wat vermoeiend. Al zouden ze het kunnen krijgen, boeiend.
Alle reacties Link kopieren
Als je een gesprek via Whatsapp heb met een vriendin en je trots iets laat zien wat je gemaakt heb / gekocht heb of weet ik veel wat. En dat ze dan snel een foto van zichzelf gaat maken met datgene en op facebook zegt dat ze zulke goede ideeën heeft. Oh verschrikkelijk zulke na-apers. Zelf met de eer gaan strijken. Nee, daar kan ik slecht tegen. Durf amper nog wat te laten zien aan dr.



Of iemand die op Facebook begint met "voel me zo rot" en als je er dan naar vraagt, wilt ze er niet over praten. Hoe bedoel je "Aandacht"! pfff
No regrets, just love
Wie zit er tegenwoordig nog op fb?

Hier een ideetje voor 2015: delete je account.

Weg ermee!
anoniem_209987 wijzigde dit bericht op 23-11-2014 19:09
Reden: ja..ja ik ben slordig.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:*speels* schreef op 23 november 2014 @ 19:07:

Wie zit er tegenwoordig nog op fb?

Hier een ideetje voor 2015: delete je account.

Weg ermee!



Gelukkig mogen we dat zelf weten.

Persoonlijk vind ik dat fb meer leuke dan minder leuke kanten heeft. Als dat niet zo was zou ik er idd mee stoppen.



En ik heb een bedrijfspagina. Deze wordt aardig bezocht. Erg leuk om via deze manier mijn producten aan de likers te promoten en ook te horen wat zij ervan vinden.



Ik heb via hier wat leuke meiden leren kennen waar ik via fb prive contact mee heb. Hartstikke gezellig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:*speels* schreef op 23 november 2014 @ 19:07:

Wie zit er tegenwoordig nog op fb?

Hier een ideetje voor 2015: delete je account.

Weg ermee!Want? Ik heb er lol aan. Deel foto's met vrienden en familie in het buitenland, tips voor sport, recepten voor mijn suikervrije eetwijze.... Ik pieker er niet over om mijn account te deleten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven