is mijn vriend seksverslaafd??

20-11-2014 11:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik heb bijna een jaar een relatie met een hele lieve man! Dit weekend ben ik te weten gekomen dat hij geregeld chat met andere vrouwen, alsook met shemales... blijkbaar wind hem dat enorm op...

Ik heb nergens bewijzen dat hij er ook dates mee heeft, hij zweert ook van niet dus ik wil hem wel geloven!

De onderwerpen van die chats zijn dus meestal wel seksueel getint, ook soms via skype blijkbaar



Ik wil verder met hem maar weet niet hoe hier mee om te gaan!

Ik heb zelf helemaal geen laag libido, ons seksleven is voor mij zeer goed (minstens 1x per dag) en ik sta ook voor alles open

Het is zelfs zo dat het feit dat ik dit nu weet ik eigenlijk zelf constant zin heb



Maar hoe breng ik hem aan het verstand dat ik de enige wil zijn en dat hij bij mij ook terecht kan met (sommige) van zijn fantasieën......
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe breng ik hem aan het verstand dat ik de enige wil zijn en dat hij bij mij ook terecht kan met (sommige) van zijn fantasieën......



Door het hem te vertellen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mja, dat is duidelijk :D

Ik wil ook niet te wanhopig overkomen... in eerste instantie was ik in shock, boos enz... dus ik wil ook wel dat hij weet dat hij me dit niet meer moet "lappen" ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat is er 'wanhopig' aan zeggen dat je dat niet pikt?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen dat je dat niet pikt!
I've learned so much from my mistakes... I'm thinking of making a few more
Alle reacties Link kopieren
BGB gewoon praten is zoooooo 2013, ik vind dat ze het uit moet whatsappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 20 november 2014 @ 12:55:

BGB gewoon praten is zoooooo 2013, ik vind dat ze het uit moet whatsappen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Verras hem met een licht gevende voorbind ben jij ff de shemale voor een avondje.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 20 november 2014 @ 12:55:

BGB gewoon praten is zoooooo 2013, ik vind dat ze het uit moet whatsappen.Die functie zit er niet voor niets op de smartphone!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 20 november 2014 @ 12:06:

Wat is er 'wanhopig' aan zeggen dat je dat niet pikt?



Het lijkt me inderdaad juist wanhopig om alles maar consequentieloos te laten gebeuren.



Als ik het verhaal goed lees (je "zin" neemt nu je dit weet alleen maar toe), kan ik wel wat wederzijds leuke dwangmaatregelen bedenken.



Maar bedenk ook dat een mens niet altijd al zijn fantasieen met zijn/haar partner wil delen. Soms is het in eigen hoofd en fantasie voldoende.



Voor mij zouden sexchats binnen een monogame relatie net zo goed no-go zijn als daadwerkelijke ontmoetingen. Dan heb ik geen bewijs voor dates nodig, de emotionele ontrouw is voldoende. Dan hoeft niemand bij mij aan te komen met crap dat er in de praktijk niks is gebeurd, want communiceren achter een beeldscherm is ook een praktijk.



Ik kan me wel voorstellen dat het in een open relatie wel kan, maar dan moet het echt vooraf door twee partijen voluit besproken en geaccordeerd zijn. Kwestie van vertrouwen.



De knul in de OP heeft in mijn ogen een enorme vertrouwensbreuk gepleegd. Gun jezelf boosheid, gun jezelf het recht om grenzen te stellen, zou ik TO willen meegeven. Doe jullie beiden recht, maar jezelf in het bijzonder! Hij gunt zichzelf nogal wat, jouw beurt nu om daarop te reageren.



Zoals ik al begon: niets komt wanhopiger op mij over dan het allemaal maar klakkkeloos te geloven en laten gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Kerol voor je antwoord! Daar had ik echt iets aan!



Ik heb hem gezegd dat ik hem dit wil vergeven maar dat ik vanaf nu openheid en eerlijkheid wil... dat alles "bespreekbaar" is!

En idd, ik ben boos en heb nu tegenover hem mijn grenzen duidelijk gesteld!



Hopelijk komt het goed tussen ons want het klikt voor de rest echt heel goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven