beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 02 september 2014 @ 21:50:

[...]





Ja hoor.. als jij het gelooft , geloof ik het ook. Droom lekker verder joh, in het bos.Zalig zijn de onwetenden, want zij zullen het Koninkrijk der Hemelen beërven...
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Op haar kamer, begonnen op bank, afgemaakt in bed.



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, scharrel en ik. Legaal want beide single.



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

ja, double safe: pil en condoom



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Seksscène op tv en dan ook bij elkaar begonnen, kussen, uitkleden, wrijven, borsten masseren, beffen, droogneuken tot we verplaatsten naar de slaapkamer... Uurtje in totaal



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Opnieuw likken, vingeren, zij werd amper nat. Recht gekomen om condoom om te doen en toch te penetreren, eerst traag in missionaris en daarna tempo opdrijven. Daarna doggy en amazone, kwam ze hevig wild van en afgemaakt onder hevig kreunen, zij op haar rug met opgetrokken benen, ik boven haar. Zeer bevredigend!



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Neen, na opfrissen in slaap gevallen tegen elkaar. 's Morgens lepeltje lepeltje en zij mij nog lekker klaar gepijpt.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ja! Who knows?
Alle reacties Link kopieren
Locatie: slaapkamer, saai he!



Aanwezige personen: vriend en ik.



Anticonceptie: de pil.



Voorspel: vingeren, aftrekken, beetje plagen en dirty talk.



De daad: begonnen in missionaris, vervolgens mijn benen over zijn schouders gegooid, daarna van achter terwijl ik over de stoel leunde, weer in bed geëindigd, ik bovenop. Sinds kort dit alles met een ruig sfeertje. (Op mijn kont slaan, haren trekken, geile woorden roepen en ruw met elkaar omgaan, heerlijk!)



Naspel: zoenen, kroelen en samen een sigaretje roken.



Herhaling? Als het goed is ben ik straks weer aan de beurt!
Hij woont samen met zijn vriendin, ik heb een tijdje met andere mensen samen gewoond, maar pas geleden op mezelf gaan wonen dus eindelijk na een jaar kwam hij weer langs.



Ik heb een spiraaltje en 2 weken geleden hebben we ons beide laten testen, dus verder geen condooms gebruikt.



Het begon al op de trap omhoog. Bij het bereiken van de eerste verdieping, waar het pikkedonker is, dwingt hij mij op mijn knieen, waarop ik hem begin te pijpen. Hij neukt mijn keel, diep, langzaam en slaat me af en toe in mijn gezicht.

Daarna gaan we naar de 2e verdieping maar op het einde van die trap, trekt hij ineens mijn broek en string omlaag en begint mij op z'n hondjes te neuken.

Even later komen we mijn kamer binnen en begin ik hem weer te pijpen terwijl we voor een spiegel staan. Ik hou mijn handen op mijn rug terwijl hij mijn keel diep neukt. Als ik af en toe een pauze hou, zoent hij me, en spuugt hij in mijn mond.



Daarna trekt hij mijn kleren uit, en ik ga op mijn knieen op de bank zitten, met mijn gezicht naar de spiegel en we neuken op zijn hondjes.

Daarna verhuizen we naar mijn bed, waar hij 3 vingers in mij stopt en me meerdere malen squirtend laat klaar komen.

Vervolgens neukt hij me intens, missionaris houden, en zoenen we intens. Ik smelt weg.

Daarna klim ik op hem, en terwijl hij mijn keel stevig vast houd, ik kan amper ademen neuk ik hem klaar.



Hij gaat douchen en naar huis. Zeker voor herhaling vatbaar.
Alle reacties Link kopieren
Locatie: Bij hem thuis

Aanwezige personen 2, hij en ik. Legaal

Anti conceptie: condoom



Voorspel: zoenen, spelen/likken en zuigen aan mijn tepels/vingeren van poes en anus. Likken aan zijn penis, strelen, etc



De daad : ik boven (10 min), zijkant (5 min), missionaris (5 min), doggy (25 min)



naspel : nee
Alle reacties Link kopieren
Locatie: Bij mij

Aanwezige personen 2, hij en ik. Legaal

Anti conceptie: pil



Voorspel:

Hij heeft mijn anus en tegelijkertijd mijn chlitoris bevredigd en kusjes in mn nek



De daad:

We werden allebei tegelijk wakker vanochtend en tegelijk bloedgeil. Mijn vriend heeft altijd een stijve in de ochtend, dus die heeft altijd wel zin. We hadden niet veel tijd, dus ik sprong bovenop hem, heerlijk gereden terwijl hij met mijn borsten speelde en aan mijn tepels likte als een hongerig beest.



Hierna ben ik koffie wezen zetten en zijn we snel nog even op de bank verdergegaan. Vanachter, keihard en snel, ik denk zo een tien minuutjes. Daarna zijn we snel in de douche gesprongen en heb ik hem nog even goed gepijpt...



En daarna allebei naar werk.....



naspel : nee
Alle reacties Link kopieren
- Thuis in bed



- 2, hij en ik, legaal



- hij gesteriliseerd



- ik begon met over zijn stijf wordende pik te wrijven, hij kuste me en kneep in mijn tepels en borsten (wordt ik altijd geil van). toen ik al behoorlijk nat was is hij begonnen met vingeren met als doel spuitend klaar te komen. Enorm lekker klaargekomen, maar niet spuitend. Hij daarna in missionaris klaar geneukt, heerlijk.



- naspel: beetje friemelen tot we samen in slaap vielen



- liefst vanavond weer...
Alle reacties Link kopieren
Gestart in de badkamer (voorspel)

2 personen heel legaal

De daad: in bed verschillende standjes

Naspel: befbeurt

Voor herhaling: Altijd
lachen is gezond.
Alle reacties Link kopieren
Op bed

Legaal want met man

Voorspel ja, begon in de woonkamer

De daad eerst hij op zijn knieën voor me met benen in de lucht, missionaris, toen ik bovenop, daarna doggy.

bevredigend, nee, ik was te gevoelig om daarna nog aangeraakt te worden en hij dacht nou dan laat ik dat maar, was ik het niet mee eens.

Naspel, beetje bij elkaar liggen

Voor herhaling vatbaar, zeker! Maar dan moet hij het wel afmaken!
Alle reacties Link kopieren
Lokatie: thuis

Legaal ja ik en mijn vriend.

Voorspel ja zoenen en vriemelen.

de daad gisteravond in bed leppeltje, normaal, ik boven hoelang 1 uur. Door naar ronde twee voor het slapen gaan. En vanmorgen en de keuken geen suc6 dus door naar de tavel in de woonkamer. hij staand ik liggent

Naspel nee hij moest weg naar ze werk

Voor herhalingvatbaar jazeker
Alle reacties Link kopieren
--
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Locatie:

Thuis, eerst op slaapkamer daarna de woonkamer



Aanwezige personen:

Mijn vrouw en ik



Anticonceptie:

Pil



Voorspel:

Het begon eigenlijk al die ochtend. Toen ik klaar stond om naar m’n werk te gaan omhelsde ze me, drukte haar borsten tegen me aan en greep me in mijn kruis. Ik wist toen al wat er ’s avonds ging gebeuren! Later stuurde ze nog een uitdagend berichtje.

Toen ik ’s avonds naar bed ging lag zij er al in. Ik deed het licht uit en meteen draaide ze zich naar mij om en duwde ze haar tieten tegen me aan. Ze droeg een strak truitje. Mijn hand gleed onder de rand van haar slipje. Ze begon al vochtig te worden. Ze gooide het dekbed van ons af en ging boven op mij liggen. We zoenden en langzaam bewoog ze naar beneden. Ze schoof mijn boxer opzij en begon me te zuigen en te likken. Na een paar minuten ging ik recht overeind zitten, draaide haar om en trok haar tegen mij aan zodat ze met haar rug tegen mij aanzat. Ik kuste haar in haar nek en mijn twee vingers gleden snel naar binnen. ‘Ik wil het in de woonkamer doen’ . We wonen wat afgelegen en hebben geen gordijnen, wel vitrage. Ze raakt er opgewonden van om in het schemer, enigszins zichtbaar seks te hebben.



De daad:

Ze leunt tegen de muur en met haar handen duwt ze haar truitje omhoog. Haar borsten zijn mooi en stevig. Ik trek mijn shirt uit en knuffel haar. Mijn staaf duwt tegen haar aan. Ze draait zich om en steek haar kont naar achteren. ‘Neem me’ roept ze. Ik stoot naar binnen in een regelmatige cadans. Ze komt niet meteen klaar maar zegt wel dat het lekker is. We verplaatsen ons naar het midden van de kamer. Ze gaat door haar knieën en zuigt en likt me. ‘Zeg het als je voelt dat je komt’ roept ze. ‘Ik wil dat je over mijn tieten spuit’. Ze is wel heel erg opgewonden deze keer! Vlak voor de zaadlozing trek ik mijn staaf uit haar mond en sla er mee op haar borsten. Ze smeert het over haar tepels. Dan wil ze dat ik op de bank ga zitten. We leggen wat kussens aan de kant en ze schuift over mijn heen. Dit is haar favoriete standje. Ze gaat op en neer. Met een hand wrijf ik over haar natte tieten en met mijn andere hand duw ik haar clitoris heen en weer. ‘Ik wil je likken’ fluister ik. Ze gaat met haar benen wijd zitten en ik laat mijn vingers over de rand van haar kutje gaan. Met mijn tong draai ik langzame rondjes. Mijn vinger steek ik naar binnen en ik voel dat ze opzwelt. Ze beweegt haar onderlichaam, kreunt en komt. Een dikke straal sap stroomt naar beneden. Ze neemt een klodder en smeert het over haar lippen.



Naspel:

Nee



Voor herhaling vatbaar:

Ja
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2010 @ 19:31:

In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie

Slaapkamer

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2: mijn vrouw en ik

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

nee, buiten de vruchtbare periode

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

jazeker: begon 's middags al met strelen, kussen, fluisteren, tongen enz. 's avonds verder gegaan met eerst weer strelen, kussen en 69

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

daarna piemel erin, heerlijk geneukt in 2 standjes, uiteindelijk ik klaargekomen in haar. Daarna heb ik haar klaar gevingerd.

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

ja in elkaars armen na liggen soezen en bijkomen.

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.jazeker
Alle reacties Link kopieren
Slaapkamer



Vriendinnetje en ik



Spiraaltje



Voorspel: smorgens snelle neuk, savonds sauna en nog een wijntje op de bank.



Ze voelde zo zacht en ontspannen, ik moest haar aanraken. Voelen, zoenen. Daarna pijpen en beffen. En toen voor het eerst in mijn leven iemand haar anus gelikt. Dat was spannend en lekker tegelijk.

Daarna heel kort geneukt, maar vingeren en trekken had de voorkeur, omdat we elkaar dan konden bekijken.



Heerlijk geslapen



Wakker worden met koffie en een korte neuk achterlangs.



Ja ja dit wil ik vaker
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Bij haar thuis.



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Drie, K, de gastvrouw, D, haar vriendin en ik



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja, condoom



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ik ben er rond een uur of zeven voor een borrel. En ik ben uitgenodigd om mee te eten. Doel is die borrel en een beetje af tasten. We hebben met z'n drieen een date in de nabije toekomst staan. Omdat de twee dames eerder afspraken bedacht een van hen spontaan mij ook uit te nodigen. En ik kon gelukkig. De berichten over en weer zijn bij tijden zeer suggestief, voorspel is dus eigenlijk al dagen bezig.

Het voorspel gaat verder tijdens de borrel en eten. Er wordt al heel even gezoend.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Na het eten en de thee/koffie wordt er weer gezoend. Waarna we naar boven gaan. Daar onthult de ene dame haar plan waar ze het eerder in haar berichten over had: een lingam massage. De ander kijkt toe, streelt en zoent zo nu en dan met mij. Ik onderga.

Daarna gebeurt ere van alles waarbij we continue met z'n drieen zijn. Er wordt veel gezoen gevingerd, gebeft, gepepen, gelikt en gestreeld. Ook K en D verkennen elkaars lichaam. Er blijkt een hele fijne chemie te zijn tussen ons. K en ik kwamen een keer klaar, voor beide een heel intens orgasme. Al was dat van K eerlijk gezegd nog vele malen intenser dan dat van mij. Het was heerlijk om te zien en te horen. D kwam meerdere keren klaar. Tussendoor hebben we gekletst en flink gelachen. Er is uiteindelijk niet geneukt. Helaas. De tijd vloog en we waren al met zo veel lekkere dingen bezig. Of liet ik dat te veel ondergaan en had ik meer initiatief moeten nemen? Omdat we een hele fijne chemie hadden en alles met z'n drieen deden voelde het alsof ik een keuze moest maken toen ik een condoom om deed. Dat werkte niet bevorderend.

Om een beeld van de tijdsduur te geven: ik ben om vier uur naar huis gegaan.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Zullen we daar de berichten maar onder rekenen. De berichten die evalueerden, terug blikten, vertelden.

En al weer een beetje vooruitblikken, hinten naar de volgende keer.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ja, zeker!

Het digitale voorspel is dus al weer begonnen, we zien elkaar binnenkort weer. Dan ga ik meer initiatief nemen.
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_96611 wijzigde dit bericht op 06-10-2014 09:30
Reden: verkeerde toppic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kan het me niet herinneren lang geleden dat ik echte sex had
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Parenclub



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Mijn vriendin K, onze vriend P. en ik. Legaal, want alle drie single.



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Condoom



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Waar de voorpret begon en de napret van onze vorige date ophield, is niet duidelijk. We kijken alle drie terug op onze zeer geslaagde kennismaking en vooruit naar deze date. Ik kan niet wachten om ze weer te zien.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

We beginnen met een drankje in de bar en een hapje in het restaurant en gaan daarna het bubbelbad in. We zoenen en strelen elkaar, het is heerlijk elkaar weer te zien en te voelen. Even douchen en we zoeken een plekje op. Het blijft bijzonder hoe één we ons voelen met z'n drieën.

In de berichtjes hier voorafgaand zijn wat dingen voorbij gekomen die we nog graag willen doen, en daar nemen we nu uitgebreid de tijd voor. P. laat me kennismaken met zijn uitstekende befskills en brengt me meerdere keren tot een hoogtepunt. Ik ervaar hoe heerlijk het is om een vrouw te beffen, K. komt een keer heel heftig klaar als P. haar likt. En ondertussen wordt er over en weer gezoend en gestreeld. We liggen in elkaars armen na te genieten.

Na een drankje stel ik voor dat K. en P. met z'n tweeën een plekje opzoeken. Ik loop een rondje, en heb al gauw contact met een man met wie ik een afsluitbare ruimte opzoek. Hij is lief en lekker, laat me intens klaarkomen. En ineens mis ik mijn maatjes. Ik verontschuldig me bij de man, die het fantastisch opvat. Ik laat hem achter en zoek K. en P. op. Ik word enthousiast begroet, ze hadden mij ook gemist. We kroelen en voelen elkaar weer dicht tegen elkaar aan, wat overgaat in een nieuwe ronde. K. vingert me, ik zoen haar en voel P's harde erectie in mijn handen. Door zijn cockring is hij extra groot en opwindend, en het duurt niet lang voor ook hij klaarkomt. We blijven een poosje liggen, genietend van elkaars lijf en aanwezigheid.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

We douchen en drinken nog wat aan de bar. Op de parkeerplaats wordt er weer afscheid genomen. Dit is beslist niet de laatste keer.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Zeker weten.
- locatie

Bij mij thuis, woonkamer



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Twee, tegenwoordig legaal



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Hij is gesteriliseerd



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Laat op de avond, bijna tijd om naar bed te gaan, staat hij op van zijn stoel, komt naar mij toe en zoent me intens. We ademen zwaar, gebruiken tong, lippen, onze monden laten elkaar niet los. Zijn ene hand pakt mijn hals, zijn andere hand schuift in mijn shirt, zoekt mijn tepel, terwijl mijn handen zijn benen en zijn zalige achterwerk strelen. Dan pakt hij mijn shirt stevig vast en trekt hij me omhoog, van mijn stoel af, en hij duwt me naar de bank. Hij laat me daar staan, achter de rugleuning, mijn rug naar hem toe, mijn gezicht naar de bank. Hij knoopt mijn broek los, en met een stevige ruk trekt hij mijn broek naar beneden, en vervolgens ook mijn slip.

Hij duwt me over de rugleuning, zodat mijn kont hoog voor hem ligt, en slaat me op mijn billen, hard, twee, drie keer. Dan hoor ik dat hij zijn riem uit zijn broek haalt. Even streelt hij mijn kont daarmee, en daarna slaat hij met zijn riem, vrij zacht eigenlijk. Dan ineens likt hij me, heerlijk.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Hij laat zijn broek zakken en neemt mij plotseling diep, terwijl hij achter me staat. Mijn hoofd is laag, op de bank, en mijn kontje hoog, hij moet een beetje op zijn tenen staan. Maar hij stoot heerlijk in me. Ik probeer iets anders te liggen, zodat hij er beter bij kan, en hij stoot nog even door. Dan gaat hij uit me, trekt mij van de bank, en laat me op de grond zitten, mijn rug tegen de bank. Hij komt voor me staan, en duwt zijn pik in mijn mond. Ik zuig en lik en neem hem zo diep mogelijk, pak zijn benen vast om het ritme aan te geven. Ik hoor hem genieten. Als hij bijna komt duwt hij zich van me af, trekt hij me overeind, en neemt hij me mee naar de voorkant van de bank. Ik ga op mijn knieën op de bank liggen, en hij komt achter me, neemt me doggy. Hij stoot steeds heftiger, sneller, dieper, en het is heerlijk. Op het moment dat hij komt trekt hij zich terug, en probeert hij over me heen te kruipen om in mijn mond te komen. Ik reageer niet snel genoeg, en een deel van zijn sperma komt niet in mijn mond maar in mijn oor terecht...



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Heel even uitpuffen, dan opstaan en op zoek naar een doekje om mijn oor en mijn mond schoon te vegen.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee

Ja, alleen dan een iets ander einde
Alle reacties Link kopieren
Laatste wip is (alweer!) vier dagen geleden.

Via SDC een blinddate met een goed uitziend slank geil stel geregeld, bij ons thuis. Wat een kadootjes waren dat!!

Alles erop en eraan.
Alle reacties Link kopieren
locatie: Thuis onder de douche en in bed, gisteravond



aanwezige personen: 2, mijn vriend en ik



anticonceptie gebruikt: ja, condoom



voorspel: ja, ik stond onder de douche en vriend kwam erbij. Terwijl hij achter me stond heeft hij me ingesmeerd met olie. Daarbij extra veel aandacht voor mn tepels. Dat is zooooo lekker!!!



de daad: Ik heb hem afgetrokken en gepijpt onder de douche. Daarna zijn we naar de slaapkamer aan waar hij me ontzettend lekker gelikt heeft. Ik ben zo'n 7x klaargekomen..in zijn mond..



naspel: ja, lekker knuffelen en zoenen



voor herhaling vatbaar: ABSOLUUT!!!
Alle reacties Link kopieren
Locatie: Verlaten strand in Zanzibar



Aanwezige personen 2 Ik en mijn vrouw



Anticonceptie: Ja, gesteriliseerd



Voorspel: Een lange strand wandeling met teasen, lekker aan elkaar zitten en heerlijk zoenen. Dit in combi met een zonnetje, ik werd zo geil



De daad: Heerlijk onder een boon verder gaan knuffelen e ons ontdaan van de laatste kleding stukken. Ik 69 ben ik lekker gepijpt en haar lekker gebeft. Daarna kwam zij lekker op me zitten haar diep genomen, waarbij we beiden lekker klaar kwamen.

Verder door geknuffeld en gemasseerd en een een tweede keer geneukt op zijn hondjes.



Na spel: lekker schoongespoeld en na-gekuffeld in zee.



Gaan we zeker !! vaker doen
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Bij mij thuis, op de bank

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Mijn ex en ik, hij is 18 ik 16 officieel dus niet

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja, de pil

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ja, pijpen

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Doggy, ik bovenop, ongeveer 3 minuten totdat hij klaarkwam, hij wel ik niet, jawel

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Praten friemelen

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Zeker.



Ik ben nog nooit klaargekomen, soms fakete ik hem wel, maar HOE komen jullie klaar? Ligt het aan hem of aan mij?

Ben nog aardig jong en onervaren miss weet iemand meer ?
Alle reacties Link kopieren
quote:guuurl1 schreef op 16 oktober 2014 @ 19:57:

- locatie

Bij mij thuis, op de bank

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Mijn ex en ik, hij is 18 ik 17 officieel dus niet

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja, de pil

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ja, pijpen

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Doggy, ik bovenop, ongeveer 3 minuten totdat hij klaarkwam, hij wel ik niet, jawel

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Praten

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Zeker.



Ik ben nog nooit klaargekomen, soms fakete ik hem wel, maar HOE komen jullie klaar? Ligt t aan hem of aan mij?

Ben nog aardig jong en onervaren miss weet iemand meer ?



Och jee, het duurde 3 minuten en het was voor herhaling vatbaar?



Maar nee het ligt denk ik niet aan jou, maar aan hem. Ik denk dat je op zoek moet gaan naar een jongen die wel aandacht voor jou heeft tijdens het vrijen.
Bij pijpen als voorspel en een neuk van 3 minuten kom ik ook niet klaar inderdaad. Rarapolitiepet.

Ga lekker experimenteren met je eigen handen en evt een speeltje. Dan ontdek je vanzelf wat je lekker vindt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven