Onzeker

20-11-2014 17:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumlezers,



Korte inleiding.. Ik ben een universitaire student, die eigenlijk altijd bezig is geweest om zijn ambities te verwezenlijken. Op de middelbare school was ik dan ook niet iemand die in zijn hoofd bezig is geweest met relaties en seks. Ik vond het ook best moeilijk om me een goede houding te geven ten opzichte van dit soort zaken. Aan het einde van mijn middelbare school heb ik pas eigenlijk die sociale ontwikkeling doorgemaakt die mij nu maakt tot een mondige en zelfstandige adolescent. Ik ben dan ook 4 jaar geleden aan mijn rechtenstudie gestart en doe dit met veel plezier. Ook op het gebied van meisjes en seks heb ik mij het laatste jaar wat ontwikkeld, ik ben gaan daten en ik ben dus ook me seksueel gaan ontwikkelen. Ook ben ik heel erg afgevallen en heb ik meer spieren gekweekt wat mij een ontzettende boost heeft gegeven, ik vind mijn lichaam afgezien van het later genoemde punt, ook echt mooi om te zien en voel mij daar lekker in.



Nu heb ik een ontzettende lieve vriendin (10 maanden lang) met wie het heel goed matcht. Zij heeft ook haar onzekerheden gehad over haar uiterlijk en heb haar goed op het hart gedrukt dat het innerlijk is dat voor mij telt, zij vindt zichzelf te zwaar. Echter nu zie ik aan haar dat zij zich enorm blij voelt en heel goed begrijpt dat er niet zoiets bestaat als "te goed" of "te slecht" voor iemand zijn, zeker niet als het gaat om uiterlijk. Echter ik blijf met mijn probleem zitten...



Het is misschien grote zonde en ik schaam me er ook een beetje voor om de vraag te stellen en afmetingen te genen. Maar ik ben onzeker over mijn penis.



Mijn penis is ongeveer 16 cm lang en 12 cm (op het dikste punt) in de omtrek bij de penis. Ik ben 21 jaar en denk ik ook uit de groei. Ik ben voornamelijk bang dat mijn penis zogezegd te "dun" is.