Lijf & Lijn alle pijlers

Dag kilo's, dag dag!!

01-09-2014 12:34 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij ons! Wij vallen af op onze eigen manier en snelheid. Ondertussen kletsen we, motiveren we en delen we onze ideeën met elkaar.



Wil je met ons meeschrijven? Gezellig voel je welkom!



We hebben een paar spelregels:

- Stel je even voor;

- Geef je lengte, startgewicht en doel door;

- Weegdag is op vrijdag dan geef je in het zwart je gewicht door;

- Het is niet verplicht om in de tabel te staan dus geef even aan als je dat niet wil;

- Schrijf je 2 weken niet mee/geef je geen gewicht door dan haal ik je uit de tabel. Liever hebben we gewoon dat je even aangeeft dat je niet meer meeschrijft. Maakt ons niet uit, al zullen we je missen.



Succes met afvallen!!



Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
@jane jammer dat t chipsen tegenviel ik heb dat de laatste tijd ook best vaak als ik dan eindelijk wat lekkers van mezelf mag! Maar misschien pak je het dan de volgende keer toch minder snel



@maitiid netjes hoor dat je alles heb afgeslagen! :-)



@lichtpuntjes fijn dat je haar weer enigszins goed zit.. en inderdaad niet meer naar die kapper gaan hoor



ik ben vandaag en morgen lekker vrij! Heeerlijk straks lekker hardlopen in t bos.



had me net stiekem weer gewogen en woog 67 kg :-) toch 500 gram eraf deze week.. hoop dat t morgen op weegdag nog zo is want schommel nu mega erg door mn ongesteldheid.



fijne dag allemaal meiden!
Alle reacties Link kopieren
@madelief wat gaaf dat jullie dat gaan doen! hard werken lijkt me maar wel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Haha Jane dan kun je elkaar helemaal verkeerd begrijpen he...grappig :-)



Super gaaf Madelief, zo super stoer dat je je baan op hebt gezegd!

Gaan jullie dan ook op dezelfde plek wonen? Of wonen jullie daar al?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gechipst!!! Ben wel vroeg mijn bed ingedoken met een goed boek om te zorgen dat ik niet ging chipsen, ik weet zeker dat ik anders wel was bezweken



MBB: groot gelijk dat je even pas op de plaats maakt. Jezelf in de weg zitten is niet prettig. Maar wat Fata zegt: loslaten is misschien nu wel even de oplossing



Lichtpuntjes, ben je naar dezelfde kapper geweest als de vorige keer? Dapper hoor! En ja, er zijn ergere dingen, maar voor nu is het natuurlijk zwaar balen!



Maaitiid, nog van harte welkom in ons groepje en wat goed van die bitterballen! Volgens mij was ik wel voor de bijl gegaan (maar ja, ik lag al in bed met een boek)



Jane, jammer dat het chipsen tegenviel. Een keertje chipsen is echt niet erg hoor, maar het is dan wel de bedoeling dat je ervan geniet! Volgende keer een ander smaakje proberen??



Fishie, ik wist niet dat een goudvis zo oud kon worden? Wat een leerzaam topic is dit toch



Roos, hopelijk blijft het goed gaan met Oliver. Wat een leuke kattennamen komen hier voorbij trouwens. Zelf heb ik geen huisdieren, dus ik kan er verder niet over meepraten maar vind de verhalen wel leuk!



Madelief, wat spannend een eigen Bed & Breakfast! Heel veel succes!



Konijn, ik kon het ook niet laten om vanochtend vast te “spieken” en er was weer wat af! Hopelijk is dat morgen ook nog zo



Nu nog even een blok om, dan boodschappen doen, vanmiddag stoffen en stofzuigen, eten koken, vanavond sporten, pfffff dat noemen ze een vrije dag……….
Haaaa glaasjewater goed zo!! Ik lag gister ook om kwart voor tien in bed. Echt fijn dat je niet hebt gechipst!



Bij mij gaat het weer goed nu, het afvallen. Maar ik snak naar wat lekkers. Echt niet normaal. Heb zoooveel zin in die truffelkaas met een glas port! Maarrr ja dat mag van mij pas het eerste weekend van december. Nog 2 weken geduld en flink doorknallen. Dat is te overzien. Toch
Alle reacties Link kopieren
@glaasjewater: nee veel mensen weten dat niet, gemiddeld worden goudvissen namelijk maar 2 jaar oud in gevangenschap omdat mensen niet goed voor ze zorgen. Zien het niet als een vis ziek wordt (terwijl je voor goedkoop ook goede medicijnen voor vissen hebt), vies water etc. Vissen worden eerder gezien als meubelstuk dan als huisdier/levend wezen. *activist in mij weer uit* heeeel goed dat je niet gechipst hebt!!



@roosv: hou vol! Die twee weekjes zijn zo voorbij en dan ben je jezelf dankbaar.



@madelief: ga je die B&B in nederland openen? Leuk



@konijntje: goed bezig! Hopelijk zijn je hormonen lief voor je en heb je morgen een mooi resultaat op de weegschaal
Sla ik een dagje over...

Wat gebeurd er een hoop.

Ik help mijn zus een handje, ze krijgt bijna der derde kind.

Genoeg te doen, daarom logeren ik en bij haar.

Erg gezellig en waar het gezellig is..is ook lekkers.

Pepernoten, speculoos voor op de boterham..nog meer pepernoten.

Morgenavond ben ik weer thuis en kan ik wegen.

Weegschaal ben je een beetje mild voor me?
Alle reacties Link kopieren
Ik sta hartstikke stil deze week :( Zo goed gesport en misschien iets minder opgelet maar nog steeds behoorlijk goed gegeten maar er gaat helemaal niets af.

Balen.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik geloof dat de meesten onder ons een mindere afvalweek hebben deze week! Stilstaan ondanks gezond eten/bewegen, of gewoon even last van TE verleidelijke lekkernijen.... hopelijk voor ons allemaal valt het morgen (weegdag) een beetje mee!



@glaasjewater, slim om dan vroeg naar bed te gaan zodat je de verleiding kan weerstaan. Soms is dat de beste oplossing!



@roos, wat ben je goed bezig, met de verleiding van de truffelkaas en port weerstaan! Nog even doorzetten dan is het december! Vind je alleen port, zonder kaas, ook lekker? Want dat zou je denk ik wel kunnen doen, in 1 glaasje port zitten niet zoveel kcal, denk net als in een glas wijn (80-100)? Het is denk ik de kaas die dodelijk is !



@onze toekomstige bed&breakfast, bedankt voor de leuke reacties! We hebben begin dit jaar een huis op een prachtige plek middenin het bos gekocht (Veluwe). Daarna een mega verbouwing uitgevoerd (en nog bezig). Sinds 2 maanden wonen we er eindelijk zelf en eind dit jaar moet ook de bouw van de B&B en de inrichting ervan af zijn, zodat we kunnen adverteren! Het is dus inderdaad in Nederland en we wonen er ook zelf, al is de B&B wel in een apart nieuw aangebouwd gedeelte aan het huis zodat wij en de gasten allemaal privacy hebben. We hebben 100 meter verderop ook nog een superleuk vakantiehuisje staan dat we ook gaan verhuren. Hopelijk ga ik het heel druk krijgen daarmee vanaf maart ! (We hebben ook een website en Facebook pagina, als je het wilt bekijken, stuur dan even een privé berichtje, dan geef ik de link en de naam!).



Ik heb vanochtend staan verven en heb net geluncht. 3 volkoren boterhammetjes met slankie smeerkaas en sla en met leverpastei. Ga me zo omkleden en dan hardlopen. Het is wel een grijze dag zeg! Ik stond buiten te verven en het was best koud! Maar met hardlopen heb ik daar nooit last van, dan word je snel genoeg warm !
Geniet van het leven :)
Ah Spijker dat is jammer. Wat voelt dat frustrerend he?



Ik ben alweer lekker bezig geweest vandaag. Net onze konijnen verschoond. Dat is een hele klus want ze hebben een ruime buitenren en ze doen hun behoeften overal. Maar mijn beweging weer gehad .



wat leuk speels dat er een kindje op komst is! En wat lief dat jij helpt! Daar zal ze erg blij mee zijn. Snap best dat er van alles lekkers is. Mijn dochter vind speculoos op brood zo lekker!
Madelief wat gaaf! De veluwe is zo mooi!!! Ik hoop ook echt dat het goed gaat lopen!



Mwoah denk dat je beter kaas kunt eten als chips haha!

Nee ik ga niet een fles port kopen. Ik laat het nooit bij 1 glaasje. Bovendien slaap ik dan als een vaatdoek. En ik ben de laatste tijd al zo doodmoe. Nog maar even niet dus. Des te meer is het genieten als ik straks een flesje en een kaasje in huis heb gehaald omdat ik het heb verdiend
Trouwens wat zou ik graag willen dat ik een boterham met kaas radijs tomaat en sla kon eten tijdens afvallen. Als ik dat doe val ik gewoon niet af. Daarom ban ik de koolhydraten uit brood en aardappels etc. Ook al eet ik alleen 1 boterham, ik blijf gelijk stilhangen in gewicht
Alle reacties Link kopieren
@ roos hebben jullie ook konijnen, leuk!!

ik ben dol op konijnen (wat mn nickname misschien al deed vermoeden )

heb een vlaamse reus (ca. 8 kg) en een franse hangoor (ca. 6,5 kg) gewoon los in huis.. ze hebben een hok waar ze hun behoeftes in doen en verder lopen ze los door huis.. ze komen altijd lekker bij me op de bank liggen knuffelen en hebben speeltjes zijn net hondjes. In de zomer heb ik ze wel vaak buiten in de tuin maar vind k nu te koud voor ze (ze zijn natuurlijk binnen gewend)
Alle reacties Link kopieren
@roos ook als je koolhydraatarm brood koopt?
Ooooh wat gaaf konijntje! Wil later ook nog eens grote konijnen. Wij hebben nu Thrianta's. Papa mama en dochter en zoon. Vreselijk lieve trouwe diertjes.

Ben er ook echt dol op. Hebben nu een simpele ren buiten maar willen graag een nog groter hok met meerdere verdiepingen maken.

Wat gaaf dat ze zo lekker bij je komen liggen. Echt prachtig...
Alle reacties Link kopieren
Leuk die konijnen! Wij hebben 'alleen maar' 2 katten, van die grote langharige, broer en zus. Super knuffeldieren zijn het, erg aanhankelijk! Verder hebben we vooral heel veel wild hier in het bos haha, vossen, dassen, wilde zwijnen, herten, reeën.... allemaal in en om onze tuin. Ook leuk, maar minder knuffelbaar !



Ik heb vanmiddag ruim 10 km hardgelopen . Morgen weegdag, vrees dat ik niks ben afgevallen, sta de hele week al stil. Fijne avond iedereen!
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Even off topic...maar misschien is t interessant voor anderen die ook proberen een beetje duurzaam te leven.

Op de site www.oneworld.nl kun je een gratis magazine lezen online of gratis in de bus krijgen.

Het is een magazine over mondiaal denken en groen doen.



Ik heb me net aangemeld, zag t toevallig ergens staan...
Alle reacties Link kopieren
Fishie, werd je goudvis op een gegeven moment ook wit? Iemand vertelde mij ooit dat goudvissen van nature wit zijn, maar oranje gekweekt worden. Als ze lang leven verliezen ze hun oranje kleurtje.



Madelief, 10 km wat goed!



Hier een goede dag achter de rug. Vanavond lekker op de bank met een appeltje
Oh Madelief wat klinkt dat leuk zeg. Al dat wild in je tuin, echt fantastisch!



Ik moet iets bekennen en ik schaam me dood. Heb vandaag een minuut lang door het raam van de kaasboer naar binnen staan kijken. Naar truffel kaas. Tot mijn dochters subtiel zeiden: mama ga je nou meehee? Heb niks gekocht..
Alle reacties Link kopieren
Mijn goudvis werd ook steeds witter (hij was 7 geworden) maar weet niet of het om die reden is .. Had dat nog nooit gehoord
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha roos! maar super goed van je dat t alleen bij kijken bleef! Daar moet je trots op zijn ipv je te schamen
Alle reacties Link kopieren
Dames! Sorry dat ik zo lang ben weggeweest :(. Het gaat best goed met me, maar met eten lukt het me steeds weer niet om op te pakken. En ja, dan schuifel ik langzaam weg van het forum. Oeps. Vandaag ben ik bij mijn dietiste geweest en ik ga de boel weer met goede moed aanpakken. Ik leer van haar ook om veel bewuster van mijn eten te genieten. Hier ga ik de komende weken mee aan de slag. Spannend!

Hoe gaat het met jullie allemaal?



Mijn gewicht is nu 63,5 trouwens. Erg jammer! Hopelijk gaat het er snel weer vanaf. Even goed mijn best doen de komende tijd! Ik ga ook weer alles opschrijven wat ik eet vanaf morgen, helpt me toch altijd wel goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosv1989 schreef op 20 november 2014 @ 20:13:

Oh Madelief wat klinkt dat leuk zeg. Al dat wild in je tuin, echt fantastisch!



Ik moet iets bekennen en ik schaam me dood. Heb vandaag een minuut lang door het raam van de kaasboer naar binnen staan kijken. Naar truffel kaas. Tot mijn dochters subtiel zeiden: mama ga je nou meehee? Heb niks gekocht.. Roosv, kijken of staren?!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha Roos ik lig helemaal in een deuk om jouw post!

Maar knap van je dat je alleen gekeken/gestaard hebt



Misschien kreeg de kaasboer het idee dat je hem interessant vond ipv de kaas?
Alle reacties Link kopieren
Weegdag



57,2 kilo

Dus 0,6 kilo eraf, vorig week 0,6 kilo erbij.



Ben aan het jojo-en, zucht...

Naja, ben blij hoor.

Hopelijk zie ik volgende week 56 punt nog wat.

Die wilt namelijk niet komen...nog een keer zucht...



Succes allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven