Geld & Recht alle pijlers

Verzorgingstehuis aanklagen?

19-11-2014 15:20 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oud...
misspatrice wijzigde dit bericht op 18-11-2019 09:26
Reden: Topic is oud. Kwetst om het steeds tegen te moeten komen...
99.58% gewijzigd
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
....
misspatrice wijzigde dit bericht op 18-11-2019 11:28
Reden: Oud
94.34% gewijzigd
Carpe Diem!
Sterkte....
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, Misspatrice.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Triest te horen







xx
Sterkte TO. Het is altijd erg om een dierbare te verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO. Je dierbare verliezen is een stuk van jezelf verliezen.



Ik vraag me af....

Wat is er mis als bewoners die dement zijn waarvan hun bioritme op zijn gat ligt snachts gaan lopen?

Ik werk al jaren met dementerenden en sta alleen op 32.

Als ik nachtdienst heb krijgen bewoners die regelmatig uit bed komen een schaal pap. Vaak slapen ze dan weer verder. Echte nachtbrakers laat ik lopen. Als ik zie dat ze moe worden breng ik ze naar bed. De bewoners horen op een bopz afdeling beschermd te wonen. Als je bewoners niet zonder gevaar kan laten lopen in HUN huis moet je je afvragen waar je meer veiligheid kan aanbrengen. Domotica helpt valgevaar niet te verminderen maar voorkomt alleen dat iemand geen uren ligt.