Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Die van het UWV op de radio.

Ten eerste: waarom moet het uwv spotjes uitzenden? Als je werkloos raakt, is er maar 1 optie hè?

Ten tweede: die vent vraagt zich de meest voor de hand liggende dingen af (en als ik mijn baan kwijt raak, kan ik dan een uitkering krijgen? En hoeveel dan?)

Duh, half Nederland is de laatste jaren werkloos geraakt en de andere helft kent mensen die werkloos zijn (geweest), dus men weet wel waar Abraham de mosterd haalt.
Oh en ten derde de slogan van het uwv 'werken aan perspectief'.

Welnee, ze schuiven gewoon geld doornen dwingen je te solliciteren op kansloze vacatures. Ze doen niks voor je om je kansen te vergroten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 20 november 2014 @ 14:49:

Oh en ten derde de slogan van het uwv 'werken aan perspectief'.

Welnee, ze schuiven gewoon geld doornen dwingen je te solliciteren op kansloze vacatures. Ze doen niks voor je om je kansen te vergroten.Ze zitten daar alleen maar voor 1 persoon zichzelf.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt dit tegen dat vreselijke Telegraafmelodietje in je hoofd: https://www.youtube.com/watch?v=Os53DrrOEaw
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
WTF is die reclame van Plus? Dat stevige meisje en die donkere jongen, alsmede die andere twee stoppen er mee. En nu hebben ze een nieuw viertal waar de saaiheid vanaf druipt, en dat voormalige viertal dat kennelijk geen afscheid kan nemen......

Zo sneu. Dat verdient een
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
De Si-si-Sinterklaas en dan die vreselijke tekst erbij
wij slapen nooit.
Jumbo reclame! Oh oh oh wat irriteer ik mij aan zijn vol gevreten dikke kop met van die vieze bananen uit zijn neus, ik zie dat aan voor snot En als ik vroeger iets op de grond had laten liggen waar mijn moeder over uitgleed, dan had ik alle hoeken van de kamer gezien.



Zeeman, idd te idioot voor worden springende truien? ik zie mij al een trui aanschaffen en het zo aantrekken. Denk dat ik meteen delta in geknald word.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 13 november 2014 @ 20:48:

Sorry.

Nog een maandje of wat.

Dan ben je er vanaf.\



haha, nou ik zag het van de week weer, ik meteen mijn moeder whatsappen van, die vrouw heb ik gesproken via viva forum, haha :P
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 19 november 2014 @ 21:06:

Ik dacht van de week ook wat te horen van een appel, die volgens andere appels puur naruur is. In tegenstelling tot appels in het algemeen, kennelijk. Die zijn allemaal kunstmatig gemaakt en zitten vol met kunstmatige kleur- en geurstoffen?

idd die begrijp ik totaal niet,



stom
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Over die appels, een appel vraagt aan de andere: heb jij die nieuwe al geproefd?

Echt, kannibaalappels ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 november 2014 @ 19:41:

Over die appels, een appel vraagt aan de andere: heb jij die nieuwe al geproefd?

Echt, kannibaalappels ofzo?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Is dat Leo, in die Fonq-reclame? Top! Ik vind ze leuk, en een mooie stem! En ze werken ook nog eens heel goed, Fonq is op slag een bekend merk geworden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 20 november 2014 @ 21:57:

Misschien helpt dit tegen dat vreselijke Telegraafmelodietje in je hoofd: https://www.youtube.com/watch?v=Os53DrrOEaw
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 21 november 2014 @ 20:02:

Is dat Leo, in die Fonq-reclame? Top! Ik vind ze leuk, en een mooie stem! En ze werken ook nog eens heel goed, Fonq is op slag een bekend merk geworden.Oh echt? Ooh sorry Leo voor mijn klaag.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Goh, wisten jullie dat niet van appels?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 12 november 2014 @ 16:17:

Dit is mevrouw Pietermaai. Ze woont alleen en kan niet alles zelf meer.

Gelukkig helpt haar neef haar met wat hij kan en professionals en gemeente zorgen straks voor aanvullende ondersteuning.

Zo zorgt elke gemeente dat ondersteuning past bij de mogelijkheden en vragen van haar inwoners en krijgt mevrouw Pietermaai de hulp die ze nodig heeft.



Jaja. Als we het geld voor die reclame nou eens besteed hadden aan goede informatie voor de huidige clienten van de thuiszorg of daadwerkelijke zorg.

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een reclame van de stichting hulphond waarbij ze zeggen: 'Mensen kunnen niet altijd helpen, een hond wel!'

En elke keer als ik het hoor denk ik: wat een onzin! Ik snap natuurlijk de strekking wel, dat er niet altijd iemand in je buurt kan zijn en je dus veel aan die hond hebt, maar die zin is zo stom.



Die reclame van die mannen in sportwagen die de bioebliotheek ofzo inrijden? Ook stom.

Fonq? Ook stom.

Bonprix? Allemaal superstom.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
De fonq reclame wat nu te zien is met die man en vrouw. Ik vraag je dus af of dag Leo is?!
De Kia Picanto: " Er zijn twee dingen in het leven"

wtf?!?! Twee dingen maar? Dacht t niet hoor. Stom semi-filosofisch geneuzel, echt mega-irritant!
quote:gemini2009 schreef op 23 november 2014 @ 19:56:

De fonq reclame wat nu te zien is met die man en vrouw. Ik vraag je dus af of dag Leo is?!Nee hoor, dat ben ik niet. Ik ben de stem bij de commercials met de plaatjes en op de radio. Bij de geacteerde versies zijn anderen ingezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pauwenveer schreef op 22 november 2014 @ 08:15:

Er is ook een reclame van de stichting hulphond waarbij ze zeggen: 'Mensen kunnen niet altijd helpen, een hond wel!'

En elke keer als ik het hoor denk ik: wat een onzin! Ik snap natuurlijk de strekking wel, dat er niet altijd iemand in je buurt kan zijn en je dus veel aan die hond hebt, maar die zin is zo stom.

.





Oooh moet er meteen weer aan denken. Ik was het weer vergeten. Hier staat altijd de radio aan en dochter van 4 krijgt zo veel slogans mee, onbewust.

Ik stond een keer af te wassen toen ze me om hulp vroeg. Ik weet niet meer voor wat. Ik zei dat het even niet ging omdat ik natte handen had. Loopt ze boos weg en mompelt: "hadden we maar een hond, die kunnen wel altijd helpen!"

Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 23 november 2014 @ 21:55:

[...]





Nee hoor, dat ben ik niet. Ik ben de stem bij de commercials met de plaatjes en op de radio. Bij de geacteerde versies zijn anderen ingezet.Ach schat. Zolang je de stem van Kruidvat maar niet bent.
Alle reacties Link kopieren
De reclame van de Panda.



De Panda wel!

Aaargh.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:apestaartje30 schreef op 23 november 2014 @ 22:32:

[...]





Oooh moet er meteen weer aan denken. Ik was het weer vergeten. Hier staat altijd de radio aan en dochter van 4 krijgt zo veel slogans mee, onbewust.

Ik stond een keer af te wassen toen ze me om hulp vroeg. Ik weet niet meer voor wat. Ik zei dat het even niet ging omdat ik natte handen had. Loopt ze boos weg en mompelt: "hadden we maar een hond, die kunnen wel altijd helpen!"



Ah wat schattig !



Ik heb altijd de radio aanstaan op 538 daar word je bestookt met allerlei condoom/sexspeeltjesreclames. Echt reteirritant.

Net als die Panda reclame inderdaad, gruwelijk !
Alle reacties Link kopieren
quote:apestaartje30 schreef op 23 november 2014 @ 22:32:

[...]





Oooh moet er meteen weer aan denken. Ik was het weer vergeten. Hier staat altijd de radio aan en dochter van 4 krijgt zo veel slogans mee, onbewust.

Ik stond een keer af te wassen toen ze me om hulp vroeg. Ik weet niet meer voor wat. Ik zei dat het even niet ging omdat ik natte handen had. Loopt ze boos weg en mompelt: "hadden we maar een hond, die kunnen wel altijd helpen!"

:rolf: Wat lief!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven