Anale seks beginner

16-09-2014 12:50 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn vriend en ik zijn de laatste tijd aan het experimenteren met anale seks, nu heb ik al wel wat informatie en tips gezocht op internet en kwam zo ook op het vivaforum.



Ik vroeg mij af of jullie nog goede tips hebben of standjes die makkelijk zijn om mee te beginnen.
Och, zolang het zijn schenen waren (brede bedranden, wie dat ooit bedacht heeft...)

Sigaretten, ieuw. Maar wijn en chocola en minnaar. Ik zie er wel een combi in. Waarom date ik eigenlijk alleen maar geheelonthouders? Gemiste kans..
Ik date gewoon helemaal niet meer, kan mijn herinnering ook niet meer bezoedeld worden.



Ja, die geheelonthouders, zo je weet heb ik ook eens zo'n saaieblauweknoop in bed gehad. Gelukkig was dat dan weer op tijdstippen dat een normaal weldenkend mens sowieso niet drinkt.
Nou, paar nieuwe herinneringen maken is ook best leuk..



Het waren dan wel blauweknopers, maar saai waren ze daarentegen dan weer niet hoor! Ja, daar heb je ook wel weer een punt. Als ze om 13.00 uur al zouden zuipen, was het ook weer niet goed geweest.



Enniewees, topicvervuiling.
quote:Lookolook schreef op 16 september 2014 @ 14:30:

vervuiling.En dat kan dan wel weer on topic zijn!




Daar kan ik niks zinnigs over zeggen. Nog nooit last van gehad. En dat zonder klisma, anale douche of wat dan ook.
Dat vraag ik me vooral af , is een klisma echt nodig om het schoon te houden.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 16 september 2014 @ 14:41:

Dat vraag ik me vooral af , is een klisma echt nodig om het schoon te houden.Uit ervaring: nee.
Alle reacties Link kopieren
Ook de eerste keer.. Even lekker doorgeneukt vaginaal en dan op de zij knuffelen.. Hij wreef met zn piemel langs de anus en het was behoorlijk vochtig al van het neuken, voorzichtig een stukje naar binnen en toen doodstil totdat ik die spier voldoende ontspannen had om door te gaan.
les jeux sont faits..
Alle reacties Link kopieren
klisma nog nooit gedaan, gewoon geen anaal op dagen van dunne ontlasting of als me nog iets dwars zit.
les jeux sont faits..
Alle reacties Link kopieren
Vanuit mannenperspectief (met vrouw dus...)



Eerst een beetje (gewoon) warmneuken... spanning opvoeren tot 'heel geil modus'.



Véél glijmiddel gebruiken!!

Langzaam inbrengen en laten wennen, daarna rustig bewegen, wederom doorgaan (in combinatie met wrijving aan de jeukende chiliboon) tot 'heel geil modus'.

En daarna doorstoten totdat je vrouw/vriendin knetterend klaarkomt.

Mocht jezelf eerder klaarkomen (it happens if too horny), pech voor jou, doorstoten dus!!



Extra horny tip van de dag, gebruik love-balls.



En ja... mijn vrouw heeft mij ook wel eens een dildo of een vinger in mijn kont geduwd terwijl ze me pijpte. Zelden zo klaargekomen!
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Jeukende chiliboon??
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst eens beginnen met zijn sterretje aanraken en er rondjes op draaien. Dan met wat spuug een beetje naar binnen.

Hij geeft zelf wel aan als hij meer wil.
quote:GateKeeper schreef op 16 september 2014 @ 14:14:

Ik ben er geen fan van, maar mijn ervaring: Doggy vind ik om mee te beginnen pijnlijk. Lepeltje lepeltje is voor mij het minst pijnlijk Oh MG ik wou dat ik het vrolijke beeld bij anaal had wat Roos en Look schetsen...maar GateKeeper beschrijft het toch dichter bij mijn beleving



Ik hou me dan maar vast aan de beschrijving die ik ooit las over anaal: penis gaat erin, het beginstukje idd heel strak maar dan volgt een soort ruimtelijk heelal. Haha. Het geile zit hem volgens dat verhaal toch vooral in de (vrouwelijke) overgave.



Ach, dat ik aan een stuk door kan kan klaarkomen door penetratie is al een groot feest voor mijn sexpartner.



Maar hey, altijd uitproberen natuurlijk! Wie ben ik?!
Wat voor mij het beste werkt is als ik bovenop zit, eerst vaginale sex. Mijn man met mn sterretje laten spelen, goed natmaken met speeksel.



Daarna zn penis langzaam naar binnen brengen. Ik bepaal het tempo. Is erg opwindend.



Doggy style vind ik niet zo erg lekker, bovenop zitten is lekkerder.
Mijn vriend en ik doen het ook wel eens. Ik vind het erg prettig maar na de tijd of terwijl we bezig zijn word ik vaak misselijk zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:bordie2 schreef op 12 november 2014 @ 12:30:

Mijn vriend en ik doen het ook wel eens. Ik vind het erg prettig maar na de tijd of terwijl we bezig zijn word ik vaak misselijk zijn er meer mensen die hier last van hebben?Het gaat er vooral om of je vriend het lekker vindt. Waarom word je misselijk? Van het idee in zijn poepgat te zitten? Als hij er erg van geniet zou ik gewoon doorgaan. Maar bouw het wel langzaam op. Eerst met een vinger en spuug. Pas later kun je proberen twee vingers in te brengen.
Nee ik bedoel als hij bij mij anaal zit dan word ik misselijk.

Terwijl ik het wel lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
Deze is mijn favoriet

http://www.sofeminine.co. ... itions-d52536c604639.html



Of voorover gebukt op de keukentafel
Geniet elke dag
Ook ik heb al wat info op internet gezocht, maar vond de beste tips hier. Ook mijn nieuwe vriendin en ik zijn op ontdekkingstocht. Of eigenlijk meer ik, zij heeft de ervaring al vanuit het verleden. Zij gaf aan mij aan het te willen doen, vandaar dat ook ik een topic ben begonnen. Misschien staan er bij mijn topic wel handige tips voor jullie. Of hebben jullie tips voor mij..
Alle reacties Link kopieren
Jullie praten er allemaal best luchtig over. Hoe vaak hebben jullie anale seks? Als ik anale seks heb gehad, kan ik 3 dagen niet poepen en doet mn anus pijn. Terwijl ik het op het moment zelf wél lekker vind. Doe ik iets fout? Die 1 minuut laten wennen als hij erin zit doen we eigenlijk nooit, zal dat het zijn?
Ik heb ervaring met anaal sex. Niet dat ik het altijd lekker vond en nooit pijn had maar ben het gewend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven