Hoe berg jij je laarzen op?

18-11-2014 22:55 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nogal wat laarzen en zoek een manier om die handig op te bergen: hoe doen jullie dat? De laarzenknijpers vind ik niet fijn, dat is geen optie. Ik heb een inbouwkast vrij om de laarzen in te huisvesten, niet zo'n hele grote kast.
Ze staan los onderin de kledingkast bij mij, maar ik heb er niet zoveel dus het blijft wel overzichtelijk.
In de oorspronkelijke verpakking en dan terug naar de winkel want ze passen niet.

Er bleek geen rits in te zitten.



Ik draag nooit laarzen. Ik weet ook nooit waar ik mijn broekspijpen dan moet laten.

Maar het lost zich dus vanzelf op.
Mijn schoenen staan verdeeld over vier plekken: bij de deur, in een speciaal daarvoor bestemde schoenenkast naast de deur (die juist bijna leeg is), op de onderste plank van de slaapkamerkast en de minst gedragen exemplaren staan in een stapel dozen op de plank daarboven.
In de gang, bij de verwarming, samen met alle andere schoenen. Iedere ochtend ga ik weer hoopvol kijken, maar tot nu toe heeft de sint er nog niks in gestopt.
Alle reacties Link kopieren
In de originele doos, met laarzenspanners, opgestapeld in een hoek in de dressing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven