vriendinnen groningen/drenthe

05-08-2014 21:43 56 berichten
Hey meiden



zijn jullie het thuiszitten ook een beetje zat. Het lijkt me leuk om in contact te komen met meiden die net als ik van gezelligheid houden.



een paar trefwoorden: theeleuten (koffie mag ook hoor) bios, muziek, shoppen, terrasje, cultuur, natuur, op de bank hangen en een film kijken of juist actief/creatief bezig zijn, praten en luisteren.



Zelf woon ik (31jr) in de provincie groningen, heb een vriend, ben gek op lezen en wandelen. Owja ik heb een auto en i'm not afraid to use it



het maakt me niet uit waar je vandaan komt, hoe je er uit ziet en wat je leeftijd is, als je gezellig en eerlijk bent hoor ik graag van je



Groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal



Ik ben benieuwd of ik me nog kan aansluiten, het klinkt als een leuke, gezellige gemengde groep. Altijd leuk!!!

Ik ben 23 jaar woonachtig in Groningen en beschik over een auto.



Ik hou van shoppen, terrasje pakken, park hangen (zomers), film kijken, actief, creatief en op zijn tijd ook lui bezig zijn en nog veel meer.



Groetjes
Genieten van het leven
Hey sokkie



ook jij hebt een pb-tje

groetjes Elza
Klinkt erg gezellig!!

doe je me een pb?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toen der tijd mee gaan maar kon helaas niet. Mochten er nieuwe mensen bij komen en dus nogmaals afgesproken worden wil ik ook graag nog mee! (als het mag)
You never fail until you stop trying.
Alle reacties Link kopieren
quote:ecrademaker schreef op 25 september 2014 @ 22:39:

Hallo meiden. Deze vrolijke spontane meid uit Assen 44 lentes jong zoekt ook nog gezellige kontakten in Assen en omgeving. Ik heb een paar hele goede vriendinnen, maar die wonen niet in Assen en wil graag mijn kennissenkring uitbreiden met leuke kontakten in Assen en omgeving. Mijn hobbies zijn shoppen, museum, muziek luisteren, bioscoopje pakken. Voor mij maakt leeftijd niet uit en zelf zie ik er niet echt uit als iemand van 44 jaar. Wordt ook vaak jonger geschat.



Hoi,

Ik zag je berichtje ergens voorbij komen in de topic. Ik lees dat je in Assen woont en je kennissenkring wat zou willen uitbreiden. Daar ben ik ook naar opzoek:).

Zelf ben ik bijna 40 (in februari) en woon zo'n 20 min. rijden van Assen.

Ik vind veel dingen leuk om te doen. Wanneer je het leuk lijkt kunnen we elkaar misschien leren kennen en wie weet is er klik.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elza,



Is je oproep nog actief? Ik ben 30, woon in Assen en ben op zoek naar gezellige meiden die net als ik van naar de film gaan, drankjes drinken in de kroeg of op terras, wandelen etc houden.

Ik hoor graag van je



Groetjes,

Carla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven