Mijn abdicatie als uw Forumqueen

12-11-2014 17:08 668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummers!



Zoals u allen weet, is het Vivaforum onlangs ingrijpend verbouwd. Het lijkt mij een goed moment om deze gebeurtenis aan te grijpen, om de stap, die ik al enige jaren overweeg, nu daadwerkelijk te nemen.



Ik heb het altijd als een uitzonderlijk voorrecht beschouwd een groot deel van mijn leven in dienst van ons forum te kunnen stellen en overeenkomstig mijn opdracht invulling te mogen geven aan het forumkoningschap. Daarbij was Het Groepje mij vele jaren tot grote steun.



Tot op de dag van vandaag heeft deze mooie taak mij veel voldoening geschonken. Het is inspirerend zich bij forummers betrokken te voelen, mee te leven met verdriet en te delen in tijden van vreugde en nationale trots. Dat heb ik eveneens mogen ervaren in alle pijlers van mijn koninkrijk, waar ik ook altijd veel warmte en hartelijkheid heb ondervonden. Ik treed dan ook niet terug omdat het ambt mij te zwaar zou vallen, maar vanuit de overtuiging dat de verantwoordelijkheid voor ons forum nu in handen van een nieuwe generatie moet liggen.



Het is met het grootste vertrouwen dat ik op 1 december van dit jaar het forumkoningschap zal overdragen aan mijn opvolg(st)er, de nu nog de onbekende kroonprins(es) van Viva. Hij of zij moet ten volle op de toekomstige taak voorbereid zijn. Hij of zij zal ons forum met toewijding dienen, getrouw de forumregels onderhouden en met al zijn of haar talenten een eigen invulling geven aan het forumkoningschap.



Omdat het mij niet is gegeven mijn taak door erfopvolging over te laten, zal er gekozen worden uit het volk zelf, wie mijn taak zal overnemen. Op u, als forummers rust daarom een zware verantwoordelijkheid. .



Gesterkt voel ik mij door de gedachte dat het plaatsmaken voor mijn opvolger niet betekent dat ik afscheid neem van ú. Ik hoop dat ik velen van u nog dikwijls kan ontmoeten. Ik ben u diep dankbaar voor het vertrouwen dat u mij heeft gegeven in de vele mooie jaren waarin ik uw forumkoningin mocht zijn.



Als u een en ander overwogen hebt, en mogelijkheden ziet om mijn ambt over te nemen, dan kunt u dat in dit topic kenbaar maken.



Indien er meer kandidaten zijn zal er een poll geplaatst worden door mijn adjudanten.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Nou Yas, laat maar verder met die nominaties enzo. In de nrc next van over een paar weken wordt je opvolgster bekend gemaakt!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Mooi. Kunnen wij hier beslissen wie de chef wordt van Nrc-next, want daar mag ook wel eens een frisse wind door.
Alle reacties Link kopieren
De dames plannen al een paleisrevolutie aldaar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
O. Dus we hebben niks meer te doen? Mooi is dat.
Gewoon mediacensuur dat is het!
Alle reacties Link kopieren
Het is een briljant plan hoor!! Denk aan het interview met Bernhard.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 19 november 2014 @ 18:46:

[...]





Ze komen niet koken hoor.Nou Mrs, sommige?, als je ze héél lief en verleidelijk aankijkt koken ze misschien je bloed, NetNiet
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 20 november 2014 @ 02:09:

[...]





Nou Mrs, sommige?, als je ze héél lief en verleidelijk aankijkt koken ze misschien je bloed, NetNiet
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde topc
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 19 november 2014 @ 19:55:

De dames plannen al een paleisrevolutie aldaar.Dan hebben ze buiten de waard gerekend.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Vogelgriep legt kippenhok het zwijgen op?
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 20 november 2014 @ 19:32:

[...]





Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:smalltalkxpert schreef op 21 november 2014 @ 11:33:

Vogelgriep legt kippenhok het zwijgen op?



Nah dat gebeurd alleen maar bij een verdwaalde wannabee haan, die de illusie heeft dat het kippenhok zwijgt.







Het vivaforum zwijgt nooit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:charlottew88 schreef op 21 november 2014 @ 14:58:

[...]





Nah dat gebeurd alleen maar bij een verdwaalde wannabee haan, die de illusie heeft dat het kippenhok zwijgt.



[img]http://lh3.ggpht.com/_My9av4AqK90/Sb_p- ... edium).JPG[/img]



Het vivaforum zwijgt nooit.



(Aluhoedje op)

Kan alleen natuurlijk niet echt toeval zijn hé, dat met die vogelgriep. Komt wel op een heel strategisch moment. Als het forum straks opgehokt zit met een virtueel vervoersverbod. Is 't gewoon gelukt. De illuminazi zijn overal, ook bij de NRC.



(Aluhoedje af)



Gelukkig dan maar dat we op het forum meer van de zurevisgleuven zijn dan van de tokkies.
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 23 november 2014 @ 14:13:

[...]





(Aluhoedje op)

Kan alleen natuurlijk niet echt toeval zijn hé, dat met die vogelgriep. Komt wel op een heel strategisch moment. Als het forum straks opgehokt zit met een virtueel vervoersverbod. Is 't gewoon gelukt. De illuminazi zijn overal, ook bij de NRC.



(Aluhoedje af)



Gelukkig dan maar dat we op het forum meer van de zurevisgleuven zijn dan van de tokkies.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ja, met mij voorop.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 november 2014 @ 14:34:

Ja, met mij voorop.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven