Werk & Studie alle pijlers

Grrrrr, werkmap werk.nl

19-11-2014 11:43 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even stoom afblazen hoor.

Ik zit al een uur te knoeien op de werk.nl site van het UWV. Ik moet verplicht mijn CV aanleveren, maar hij kent de helft niet van wat ik gedaan heb en als "meneer" het niet kent mag ik het ook niet invoeren. Nu heb ik dus maar een half CV, aaargh! Wat een middeleeuwse kutsite zeg.



Iemand dit probleem ooit omzeild?
gewoon in een word bestand naar je e-coach mailen en zeggen dat het niet lukt doen hun het voor je werkte bij mij prima.
Ja, aaarrrrgggh, herkenbaar! De vacatures die mij aangeprezen worden als 100% passend...



Ik heb alleen nog maar aan bureaus gewerkt. Volgens werk.nl kan ik ook wel uitvoerder worden en dan vervolgens energie-infrastructuren gaan aanleggen op bouwterreinen. Oké.
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven dat werk.nl is genomineerd voor Website van het Jaar...
Yeah but no but yeah but no.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsekidee schreef op 19 november 2014 @ 18:59:

Niet te geloven dat werk.nl is genomineerd voor Website van het Jaar...

Mijn hemel. Grapje zeker.



Gelukkig een aardige mail terug van het UWV, ik moest maar even zien in welk hokje in de informatie wilde zetten, want het is inderdaad een niet zo fijn systeem (met een knipoog erachter).
quote:Kanon schreef op 19 november 2014 @ 12:50:

[...]





Zoe deed ik dat ook.

Moet helaas mij weer gaan aanmelden, maar schuif het nu al een paar dagen voor mij uit omdat ik geen zin heb om mij er weer door heen te moeten worstelen.Ik ook voor de tweede keer, en gelukkig stond alle info van vorige keer er nog, dus hoefde niet zoveel aan te vullen. Ging stukken sneller de tweede keer. (misschien krijg je er wat goede moed van)
Alle reacties Link kopieren
quote:Grapes schreef op 19 november 2014 @ 18:06:

Ja, aaarrrrgggh, herkenbaar! De vacatures die mij aangeprezen worden als 100% passend...Ik krijg regelmatig vacatures aangeboden voor vrijwilligerswerk. Ik denk zomaar dat als ik daar serieus op zou reageren en aangenomen zou worden het UWV daar niet eens mee akkoord zou gaan. Voor het vrijwilligerswerk dat ik nu al een jaar of tien doe moest ik zelfs al toestemming vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn cv trouwens geüploaded en met mijn werkcoach gedeeld. Alle info stond gelukkig nog in mijn account van vorige keer. Maar die site is echt een ramp. Hij ligt er om de haverklap uit, ze verlengen niet voor niets elke keer de einddatum van taken.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de site. Ik kan een prima cv invullen en weinig storingen.

Wel moet ik nu solliciteren op een tijdelijke functie van 28 uur terwijl ik in de ww zit voor 8 uur. Nu wil ik best switchen van werkgever voor een funtie van 24 tot 28 uur. Maar ik ga niet een vaste baan opgeven van 16 uur opgegeven voor een ziektevervanging...vaag.
ahum...ik wil net inloggen.. er is een systeemfout. Ik neem mijn woorden terug.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 19 november 2014 @ 19:38:

[...]



Ik krijg regelmatig vacatures aangeboden voor vrijwilligerswerk. Ik denk zomaar dat als ik daar serieus op zou reageren en aangenomen zou worden het UWV daar niet eens mee akkoord zou gaan. Voor het vrijwilligerswerk dat ik nu al een jaar of tien doe moest ik zelfs al toestemming vragen.Klopt, dat gezeur heb ik ook gehad met nieuw vrijwilligerswerk wat ik ben gaan doen. Mocht alleen als het een aanvulling was op mijn CV. Zucht. Nu is daar altijd iets van te lullen, maar echt, die belachelijke bureaucratie.
quote:hatsekidee schreef op 19 november 2014 @ 18:59:

Niet te geloven dat werk.nl is genomineerd voor Website van het Jaar...
Website van het jaar???
Alle reacties Link kopieren
Website van het jaar waarvan bezoekers de meeste overlast ondervinden.



Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook horror herinneringen aan werk.nl haha



Ik zocht ooit een baan als activiteitenbegeleider. Toen kreeg ik als passende vacature, volgens werk.nl, de functie van begrafenisondernemer aangeboden. Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
Tsja...



http://www.telegraaf.nl/dft/geld/werk-i ... ite__.html
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb ik er niet mee te maken maar ik hoor en lees alleen maar horrorverhalen over die site.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven