Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Aiii wat lastig DG! sterkte...
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Jeetje DG wat naar voor je. Dat is niet niks zeg en dan nog een tijd in hetzelfde huis moeten wonen, ik kan me voorstellen dat je dat niet al te lang meer trekt.
Bedankt voor jullie lieve berichten, doen me goed dat medeleven. Het is inderdaad niet makkelijk, vooral omdat hij wil dat ik blijf en het gesprek telkens daarop aanstuurt. Hij naar vrienden is helaas geen optie (zulke close vrienden heeft hij niet)

M'n werkgever heeft gelukkig alle begrip en ik heb dit weekend ook echt vrij (normaal werk ik ook altijd wat uren in het weekend)

Even bekijken hoe het na dit weekend gaat en anders kan ik altijd nog tijdelijk bij m'n ouders terecht. Maar nu eerst m'n tas inpakken voor een weekend m'n hoofd leeg maken. Jullie ook allemaal een fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Ach DG wat onzettend rot, sterkte
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Gerbera... voor jou...

Doe wat je denkt dat goed is. En uithuilen, afreageren en frusties schrijven kan altijd hier!
Fijn dat je het weekend even wat afleiding hebt Gerbera, probeer er van te genieten.
Wat rot voor je DG
Alle reacties Link kopieren
Sterkte DG. Wat een lastige situatie...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte DappereGerbera.

Vervelend dat hij er steeds op aanstuurt dat hij wil dat jij blijft.

Ik hoop dat je van je weekend kan genieten.
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me gisteren weer even zitten ergeren. Stond samen met mijn moeder op de rommelmarkt, waar ook mijn Polly Pocket doosjes bij zaten. Komt er een kind van zo'n 7 jaar met haar oma bij onze tafel staan. Ze wilde weten wat er in die doosjes zat. Dat mocht, maar ze deed het nogal hardhandig. Ze deed een doosje open en de poppetjes vielen eruit. Kan gebeuren, dacht ik nog. Toen de doosjes weer dichtwaren, wilde ze het allemaal nog eens bekijken. Ze deed ze weer open en weer vielen ze eruit. Die poppetjes zijn 1,5 cm en die vind je niet makkelijk tussen de andere spullen. Heel vervelend, want dan is het niet meer compleet. En zonder is het niet leuk. Bij de 2e keer heb ik gezegd dat ze nu maar even moest gaan zoeken. Ze kon ze niet meer vinden en kocht een doosje wat nog wel compleet was. Ik denk dat haar setje ook niet meer compleet zal zijn voor ze thuis is.

Ik heb altijd goed op mijn speelgoed gepast en kan zulke dingen slecht verdragen. Haar oma was ook irritant, want die wilde een boek steeds voor goedkoper hebben. En het kostte maar 1 euro.

Ze bleef maar zeuren. Dat kind heeft vast het karakter van haar oma geërfd.

Toen ze weg was, kwamen 2 andere meisjes een popje tegen wat we kwijtwaren geraakt. Omdat ze zo eerlijk waren hebben we hun gratis zo'n doosje gegeven. Helemaal blij natuurlijk.
Wat rot voor je Gerbera! En helemaal dat je ook je huis kwijt raakt. :(



Wat zijn Polly Pocket doosjes, hondenmens? Is dat zoiets als 'luciferpoppetje'? Dat hadden wij vroeger als kind, mini popjes gevuld met bolletjes in 'n soort luciferdoosje.



Ik heb over 'n week mijn nieuwe wondertje...
Alle reacties Link kopieren
Het zijn plastic doosjes waarvan de binnenkant een huisje is. Luciferpoppetjes ken ik niet, dat zal van voor mijn tijd zijn.
Vandaag bij mijn nichtje geweest, ook al heel lang niet gezien. Wat een genot, ze heeft de hele dag gelachen, was helemaal gelukkig met de Dvd's die ik voor haar had meegenomen en heeft echt geen moment gehuild.

Bijna spijt van dat ik zo lang niet geweest ben...

Geen paniek, mijn eierstokken gaan er niet van rammelen maar ze was echt reuze schattig vandaag.
Welk wondertje elninjoo
Ik gok een iPad of zo?
Tis ietsje groter: een iSwift
Een watte?
Een auto
Oh wauw! Gefeliciteerd



@DG: hoe gaat het nu met je, hoe was je weekend?
Leuk een nieuwe auto, EN! Maarreh, een iswift, is dat wel avontuurlijk genoeg voor jou?



Bedankt trouwens weer voor jullie lieve wensen. Het gaat nogal redelijk. Ik heb wat concentratieproblemen waardoor werk en studie even niet zo lekker lopen. Ik hoop dat ik me gauw weer wat beter kan focussen.

Het weekendje was erg prettig, even weg van alles, samen met vriendin terrasjes en wijnglazen van dichtbij bekeken. Zelfs nog in een foute club beland en gedanst.

Een woning vinden gaat helaas niet zo snel als ik hoop, het bekende probleem als je wilt huren bij sociale woningbouw. Maar ik blijf gewoon reageren telkens als er iets vrijkomt.

Vriend stuurt nu niet meer zo aan op blijven, volgens mij is het duidelijk. Toch blijkt dat hij niet helemaal begrijpt waarom het niet meer gaat voor me. Gelukkig hebben we geen ruzie en is het op momenten nog best gezellig.

Zometeen naar bank 1 om de rekening te splitsen, binnenkort volgt bank 2. Hoewel ik nog niet concreet kan verhuizen halen we al wel de financiën uit elkaar. Ook dit is gelukkig zonder ruzie. Ben blij dat we op goede voet uit elkaar kunnen. Verwacht ook wel dat we nog contact zullen blijven houden. Tijd zal het leren.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het zonder ruzie gaat DG, en dat hij snapt dat het over is. Toch zal het (het ene moment meer dan het andere) pijn doen omdat het wel de man is waar je tijden van hebt gehouden.



Hier in de buurt hebben ze ook huizen die ze verloten. Bij jullie ook? Je kunt je daarop inschrijven en zo maak je, als (her) starter op de huizenmarkt toch kans op een woning. Of sta je sl een tijd ingeschreven?



Succes en sterkte met alle regeldingen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
DG, fijn dat het fatsoenlijk verloopt. Ik weet niet wat je inschrijftijd is en waar je woont, maar kijk zo nodig ook naar particuliere huur. Ik betaal me namelijk ook niet blauw voor mijn appartement. Wij hadden toentertijd niet genoeg inschrijftijd en dit was voor ons een goede optie. Wel (bijna) altijd duurder dan sociale huur.
I choose happy!
Ik sta al ruim 4,5 jaar ingeschreven hier, deel van de woningen gaat op inschrifdur en een deel wordt verloot. Ik reageer niet op alles (soms te duur, verkeerde wijk, studio zonder aparte slaapkamer) maar probeer wel continu de Max 3 reacties die je mag hebben, ook te hebben.

Ja we zijn heel fatsoenlijke mensen het wrange is dat we inderdaad nog steeds veel om elkaar geven. Zijn 3,5 jaar samen geweest maar in die tijd heeft mijn partner de diagnose pdd nos gekregen. Zijn autisme is een van de hoofdredenen dat ik het niet aankan een relatie met hem te hebben. Het is of goed zijn voor hem/ ons, of voor mezelf. Goed zijn tegelijk voor mezelf én ons, dat lukt mij niet. Dus ik moet nu met pijn in m'n hart voor mezelf kiezen.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Pussypower, kun je niet naar een ander ziekenhuis en gynaecoloog?
Never give up hope.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven