Lijf & Lijn alle pijlers

Dag kilo's, dag dag!!

01-09-2014 12:34 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij ons! Wij vallen af op onze eigen manier en snelheid. Ondertussen kletsen we, motiveren we en delen we onze ideeën met elkaar.



Wil je met ons meeschrijven? Gezellig voel je welkom!



We hebben een paar spelregels:

- Stel je even voor;

- Geef je lengte, startgewicht en doel door;

- Weegdag is op vrijdag dan geef je in het zwart je gewicht door;

- Het is niet verplicht om in de tabel te staan dus geef even aan als je dat niet wil;

- Schrijf je 2 weken niet mee/geef je geen gewicht door dan haal ik je uit de tabel. Liever hebben we gewoon dat je even aangeeft dat je niet meer meeschrijft. Maakt ons niet uit, al zullen we je missen.



Succes met afvallen!!



Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Hé ja Jane, die smiley is weg...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 4 weken weer mijn bodypump opgepakt en ik heb nu al spierpijn!! Vanmiddag heb ik sushi gegeten (zooo lekker) gewoon een normale portie uit zo'n box. Vanavond heb ik gewoon brood gegeten maar wel iets te veel denk ik. Tot de 25e heb ik nog maar weinig geld over, dus ik zal ook niet veel kunnen eten komende dagen



@shakie: goed dat je er de tijd voor neemt. Ik wil ook 20 kilo kwijt, ben begin dit jaar begonnen en ben sindsdien 7 kilo afgevallen. Vervolgens is het gestagneerd dus heb ik mij bij dit topic aangemeld toen het startte. Wel lastig voor je misschien dat je start met afvallen nu de feestdagen eraan komen. Maar we kunnen het



@jance-ice



@Roosv: klinkt wel heel lief dat hij lekkers voor je had gehaald met het idee van 'een gezellig weekendje' helaas gaan romantiek en afvallen vaak niet samen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry , hier ook Superdruk geweest en zieke kindjes dus weinig geschreven. Gewicht is precies hetzelfde gebleven 76,6. Ook weinig gesport. Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen, we gaan er weer tegenaan deze week.
Alle reacties Link kopieren
Oh dames, poep aan schoen verhaal kwam eigenlijk toch goed uit.

Ik ben van 18:45 tot net bezig geweest met afstoffen, vloer dweilen, fornuis, magnetron

en kattenbak schoonmaken, deuren afnemen, sintkado's inpakken tussendoor nog wat gedanst, afgewassen, gekookt en gegeten!

Badkamer is rotwerk dat doe ik volgende keer wel of laat vriend het doen



Ik ga zo een thuissport programma volgen wat ik ooit had opgenomen.

Ik ben home alone dus kan wel ff gek gaan doen



En daarna een keukenrekje in elkaar zetten.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-ice, lekker productief vandaag!

Madelief, ik heb precies hetzelfde. Als ik iets neem, blijft het nooit bij één stukje. Maar niets nemen is zooo lastig. Dat ben ik nu aan het oefenen, haha.



Hier weer een goede dag. Half uurtje armen getraind (niks heftigs, gewoon YouTube-filmpjes) en gezond gegeten. Vanavond wel iets lekkers genomen, maar hé het is weekend!



Fijn weekend iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Roos, wat zal de kaasboer gedacht hebben? Ik zie het helemaal voor me…. Durf je nog wel terug als je de kaas wel gaat halen?



Shakie, welkom! Ik kan me er iets bij voorstellen dat je liever niet wilt wegen. Maar als je wilt weten hoever je nog van je streef zit, is het misschien wel handig om het toch wel te doen. Het is niet verplicht om het hier door te geven hoor! En goed dat je het rustig aan doet!



Spijker, hoeist met de spierpijn inmiddels? Ben wel nieuwsgierig wat je allemaal uitgespookt hebt



Jane, goede vervanging voor de sportschool! Goed bezig!! Is de schoen inmiddels ook weer schoon? Of ben je die vergeten?



Roos, jouw man lijkt wel op die van mij. Gister (toen ik heel hard aan het sporten was) was hij met onze dochter even naar de stad (handschoenen en dat soort dingen halen). Komen ze thuis met VIER chocoladeletters, voor elk van ons een. En dat is nog niet het ergste, die van mij is van pure chocola, dat vind ik het lekkerst en de rest hier eet dat niet. Dus hoe lief ook bedoeld, ik zit er maar mooi mee…. Want dat van dat (niet) maathouden gaat voor mij ook op. Ik kan dat kreng heel lang laten liggen, maar zodra het doosje open is moet het op!



Oh Fishie, sushi, wat is dat lekker hè? Maar……. heb je pas na vier weken spierpijn van bodypump? Dan ga ik dat ook doen
Alle reacties Link kopieren
Glaasjes, oh hell no dat ik mijn schoenen vergeet hoor, gelijk wasmachine in en kwam later als nieuw uit!!

Ik hou niet zo van chocolade maar puuuuuur...nou daar zeg ik echt geen nee op hoor!!



Dames, fijn weekend! Geniet, maar met mate he!
Prrrr, mauw miawwwww.
Oh ik ken dat gevoel Glaasjewater. Dat van 'ermee opgescheept zitten'. Je wil het eigenlijk niet maar kunt ook niet weigeren omdat het lief is bedoeld. Aan de andere kant; hij wist dat ik aan het lijnen ben en dus word ik ook een beetje boos. Blablabla, vrouwen! Maar ook; mannen!



Ik denk dat ik er vanavond niet aan ontkom om 1 glaasje te nemen.

Maar verder geen gekke dingen dit weekend. Ben aan het twijfelen of ik straks wat rauwe noten zal halen bij de Lidl.



Vanmiddag naar het paard van Sint in de stad. En morgen komt ie in de zoo



Wat gaan jullie doen?

Fijn weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij toch telkens leuke weekends Roos, die van mij is gelukkig lekker rustig dit weekend. Dadelijk met zoon mee naar zijn voetbalwedstrijd en vanmiddag allerlei klusjes doen. Ik vind dat heerlijk, lekker rommelen in huis omdat ik er doordeweeks zo weinig tijd voor heb.

Manlief heeft gisterenavond de boodschappen al gedaan maar ik moet nog even wat gezonde dingetjes voor mezelf bijhalen en wat Sint-inkopen doen.

Succes allemaal met een gezond en sportief weekend.
Alle reacties Link kopieren
@glaasjewater: haha nee niet pas na 4 weken. Ik heb het gister weer opgepakt voor het eerst sinds 4 weken

chocoladeletters!!! Hmmm. Je zegt dat je hem lang kan laten liggen, laat hem dan liggen tot 5 december en dan mag je hem opeten.



Dit weekend ga ik naar een vriendin die net is verhuisd. Vandaag is de intocht van sinterklaas, maar ik heb geen kleine kinderen of neefjes die in de buurt wonen dus ik ga niet kijken denk ik.
62.5 !!!! bizar had het niet verwacht zeg.. Fijne dag allemaal !
glaasjewater ik ken dat.. ik eet m dan ook maar gelijk helemaal op onder het mom van .. zo ben ik daar ook gelijk weer vanaf
Alle reacties Link kopieren
Zaligleventje, ik post nog niet zolang mee maar is 62,5 bizar in positieve of negatieve zin? Ik hoop positief



Ik heb vanmiddag even een rondje hardgelopen. Of nou ja, hard... Ik had al zolang niet gelopen dat het meer snelwandelen was. Maar goed, ik was tenminste in beweging. De komende weken maar even opbouwen.
Fijn zaligleventje! Dan zul je je wel goed voelen!



Ik ga vanavond een Malibu cola drinken. Ik doe al zolang zo streng... heb er amandeltjes bij gekocht. De lidl heeft nu de delicieux afdeling, met 4 soorten gekruide amandel noten. Een heet Habanero Chili (zoiets) en die vind ik zo goddelijk lekker!



Hebben jullie al plannen voor vanavond?



Shisensa, ik probeer elk weekend wel wat te bedenken. Soms ook alleen een boswandeling of naar t strand hoor. En soms als de kinderen heel moe zijn doen we ook een in huis rommel weekend
Lage weerstand..verkouden en een snotneus bedankt kindjes van mijn zus en vrienden.

Hopen dat het niet doorzet al heeft het wel een voordeel: weinig honger.

Ik hoop dat ik de komende week 1,2 kilo verlies dan zit ik op 65.
Alle reacties Link kopieren
Goedzo Roosv, je moet ook genieten!



Speels, wat vervelend. Hopen dat het niet doorzet inderdaad! Bij mij helpt het vaak om even een lekkere lange nacht te maken.



Ik heb zelf geen plannen. Net een taart gebakken (niet handig zo'n hobby, maar goed) en straks lekker met een boekje op de bank.
Ik ben vrijgezel en als je dan snotverkouden bent, moet je gewoon voor jezelf zorgen. Dus alle dagelijkse dingen gedaan. Zorgen voor mijn hond, mijn huisje en mezelf. En toch ff dat zonnebankje pikken en ff bij exenos binnen wippen. Ik kreeg net pas honger, dus quornblokjes met een sjalotje in sticky sweet bbq-saus opgewarmd met een primasecco erbij...en snot iew mmmmm. Ook al blijf ik thuis met ik ga der een gezellig avondje van maken..tot ik in slaap val.
Alle reacties Link kopieren
Roos geniet van je cola tic en de amandelen. Hoe was de film? Hoe gaat het met je dochter? Heeft ze al minder buikpijn?



Zaligleventje



Jane wat super dat jij van poep aan je schoen toch nog een productieve dag weet je maken Als het niet linksom kan dan maar rechtsom



Ik zal morgen de nieuwe lijst plaatsen. Ik wacht nog op Fata, Ginger en lichtpuntjes. En misschien dat Marana ook nog komt melden.



Ik heb vandaag, ik geef het héél eerlijk toe, heel veel koekjes en pepernoten gegeten en ik had ook nog pizza als avondeten. Ik ben er misselijk van Vandaag was ik met een aantal viva-leden bijeen om te oefenen met solliciteren etc. En Lady Ziva zei dat ik echt helemaal niet hoef af te vallen. Echt super lief Maar ik moet echt wel naar gezond gewicht mijn BMI is echt te hoog.
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Maak er wat van *speels* lekker met hond en deken op de bank Wat voor hond heb je? *voordat ik je vertel dat je lekker met je Mastino Napolitano relaxt op de bank moet gaan liggen *
Maar ik heb niet gechipst...
Haha ik ken die namen niet MBB. Maar jij ziet dus forummensen in t echt?



Welke film? En wat is een cola tic?



Met dochter gaat t redelijk. Nog steeds vaak buikpijn maar heb het idee dat dat wel minder wordt. Ik probeer er flink op te letten en meer kan ik niet echt doen.. deze spannende Sint tijd helpt ook niet echt mee!
Oohh die zijn wel erg schattig, ik heb even via google gezocht. Doe me der maar 5.

Een ruwharig dwergteckeltje, ondeugend, lief en eigenwijs. <-- serieus zo ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Fishie, ik kan de letter nog wel veel langer laten liggen dan 5 december hoor. Je doet me niet echt een plezier met chocola, ben meer van de chips en de kaas en worst. Ik voel me er inderdaad een beetje mee “opgescheept”, ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Voor hetzelfde snij ik hem in stukjes en verdeel hem onder collega’s of klanten.



Lekker genieten van je glaasje Malibu cola Roos! Ik ga aan een glaasje wijn en een paar toostjes met gerookte zalm. Ik heb de zalm in kleine porties in de vriezer, dus veel neem ik er niet van. Maar geloof maar dat ik ervan ga genieten!!



Beterschap speels!



Vandaag gewerkt, morgen lekker vrij, als het droog is ga ik maar eens even een groot blok om. Bij slecht weer zit ik lekker bij de tafel met een kop thee en een boek. Gisteravond ben ik begonnen met de eerste aflevering van Downton Abbey op dvd, straks verder met de tweede.



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Het is alleen wel handig als je toastjes met gerookte zalm wilt gaan eten om even te checken of je nog toastjes in huis hebt
Alle reacties Link kopieren
Cola met tic is cola met alcohol in jouw geval Malibu En ik dacht dat je schreef dat jullie naar de film: paard van Sinterklaas waren geweest maar misschien heb ik dat niet goed gelezen. En 'normaal' (wat is normaal??) zie ik geen mensen van het forum maar er werd een leuke actie gestart die mij beroepstechnisch interesseert en waar ik aan mee kon werken dus vandaar dat ik er een aantal gezien heb. Was heel leuk en leerzaam.



Ahhh een tokkeltje (zo noem ik ze altijd) Ik heb er ook 15 jaar één gehad. Geen dwerg. Wel ruwhaar maar hij was mislukt en was na een jaar gladharig



Wil je 5 Mastino's?? Dat zijn kalven hoor!! En ze stinken enorm. En het zijn vecht honden. Nee niet mijn soort
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2014 08:59
Reden: spam
% gewijzigd
Live life!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven