Moeders van maart, april en mei 2013 kletsen nog even verder

24-08-2013 11:28 1970 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,



Hier schrijven mama's uit het Uitgerekend half april / begin mei 2013 topic.



Aangezien wij niet meer zwanger zijn, zijn we verhuist naar "kinderen".



Schreef je voorheen nog niet mee met dit groepje, maar ben je wel een "maart/april/mei 2013 mama"? Dan ben je van harte welkom!



Naam Leeftijd Hoeveelste kind Geb. datum kind GeslachtDaisy19861e (+ nu zwanger)1 maartmeisjeReLeaf1e1 maartmeisjeJanie14031e19 maartmeisjeWoepsie281e21 maartjongenRonkel2e24 aprilmeisjeBeng2e26 apriljongenLiselotyve291e (+ nu

zwanger)27 aprilmeisjeJennecke341e (+ nu zwanger)3 meimeisjeRainbow13261e (+ nu zwanger)17 meimeisjeHebjehaarookweer1e18 meijongen
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Was even uit de lucht. Weekend weg geweest en thuis gekomen in een kleine crisis. Zoon en man ziek en man eindigde weer in het ziekenhuis.

Kinderen enorm overstuur omdat hij werd opgehaald door de ambulance en toen waren beide ouders verdwenen....Ik zat in het buitenland en was niet 1,2,3 thuis.

Dochter is nog steeds goed van de leg, vertrouwen opnieuw opbouwen gaat tijd kosten.

Zoon gaat straks naar PSZ als hij 2 is. Heeft hij echt wel behoefte aan.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Beng. Wat een narigheid. Volgens mij heb je niet verteld wat man heeft ivm privacy toch? Anders ben ik het even vergeten wat hij heeft. Wat een schrik voor je kinderen, met name je dochter. Sterkte!



Update: nog niet bevallen. Zucht. Had wel het weekend tot gisteren een klein griepje dus vond het niet heel erg want zo fit ben ik momenteel niet maar pfff ben die buik zat. Ben ook weer niet klaar voor de bevalling want vind het allemaal maar spannend om straks 2 kindjes te hebben maar zal er om die reden nooit klaar voor zijn dus laat maar komen. Heb t gevoel dat ik uit mijn velletje knap nl. Morgen weer naar de vk. Ben dan 40+4. Eens kijken wat ze te zeggen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha HJHOW, moest erg lachen om je laatste zin.
Alle reacties Link kopieren
Heb idd niet in detail beschreven wat man heeft omdat het dan wel heel herkenbaar wordt. Maar het was even heel heftig allemaal. Nu is iedereen weer thuis en proberen we het normale ritme weer op te pakken.



HJHOW - ik vind stiekem een ziek kind soms best wel fijn. Lekker knuffelen en kroelen. Terwijl het eigenlijk natuurlijk heel zielig is als ze zich rot voelen.
Alle reacties Link kopieren
Succes met de laatste loodjes Jennecke! Hoop dat je niet heel lang meer hoeft te wachten.
Sterkte Jennecke met de laatste loodjes!



Beng, wat een rotsituatie en wat een schrik voor je dochter. Ik ken het helaas (gelukkig wel wat oudere kinderen).
Alle reacties Link kopieren
Pff wat is dat nieuwe forum irritant,daarom mogen jullie (als jullie willen) mailtje sturen met facebook gegevens(link,of voor+achternaam en woonplaats ofzo) dan worden we vriendjes en maak ik een besloten groepje aan voor ons.goes idee? Viva-daisy1986@hotmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Jennecke nog steeds niks joh,wat een geduld moet jij hebben.

beng hoop dat snel weer allemaal de oude is bij jullie

woepsie iedereen weer beter?

gaan jullie nog naar een Sinterklaas intocht of ergens in winkelcentrum? Hier in dorp komt hij zaterdag aan,ga wel even met dochter en man,maar heb het idee dat ze de Pieten maar eng gaat vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hjhow, ik zit zelf ook te klungelen... Elk jaar vaste prik bij mij. Als ik nu eens flink de griep kreeg, maar nee.. Dan keelpijn., dan weer last vd verzakking, dan weer verkouden en nu last van mijn oorpijn en mijn nek. Man heeft ook last van zijn oor..



Wat is dat dan voor de speelgroep? Gratis? Of iets waar je zelf bij kan blijven, zoals een indoor speelbaan? Of wat moet ik me daar bij voorstellen? 😊
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Beng, pff dat zal schrikken zijn voor zoon en dochter! En komt het weer in orde met hem? Ik heb inderdaad ook wel eerder wat erover gelezen..



Jennecke.. Dus nu is t ech echt echt aftellen voor je! Zet hem op!



Wie was dat hier nou waarvan de man nu thuis zat? Liselot? Er was wat met zijn been door een ongeluk.. Gaat dat al de goede kant op?



Daisy, dit is zeker een heel irritant forum aan t worden. Weet jij hoe je dat aan moet maken op fb? Ik kwam er laatst niet uit..
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Hier wel naar de intocht geweest. Zoon durfde wel pepernoten bij piet uit de handen te pakken. Toen sint met de muziekfanfare langskwam was t brullen geblazen. 😊
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor er is een facebook groepje,dus als je gegevens naar bovenstaande adres mailt voeg ik je erbij woepsie
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Niet veel op het forum te vinden afgelopen tijd. rainbow: van harte gefeliciteerd nog met jullie tweede wondertje! En Jennecke succes met de laatste loodjes!



Dochter is laatste weken op en aan ziek. Had 5 dagen buikgriep met daarbij ook ook nog een behoorlijke oorontsteking. Vorig weekend leek het beter te gaan maar eergisteren werd ze overstuur wakker s avonds en zag ik dat ze weer overgegeven had. Vandaag weer een goede dag maar ze eet buiten brood en vlees en fruit bijna geen groenten meer. Hoop dat dat weer komt. Voor nu ben ik allang blij dat wat ze eet erin blijft. Zelfs tomaten vallen niet meer in de smaak. Haar grote favoriet!



Hier niet naar intocht geweest. Dochter was ziek maar morgen is hier in de buurt een optocht. Misschien dat we daar even naar toe gaan. Vind het wel leuk om Sinterklaas al te introduceren. En houden met opa en oma en oom wel een Sinterklaasmiddag.



Goed idee daisy! Communiceren op FB doe ik makkelijker dan op FB. Duurt uren voordat ik het juiste topic heb gevonden. Stuur je ff mail.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ff mailen.. Maar volgens mij heb ik alles afgeschermd staan. Weet niet zeker of je mij kan vinden.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
http://forum.viva.nl/foru ... list_messages/204655/last



Met deze link kun je het forum altijd vinden..



Sorry even een tip tussen door van een af en toe meelezer..
Ik heb je gemaild, Daisy!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! van een mailadres met mijn voor en achternaam (hotmail). Achternaam begint met een B.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook gemaild Daisy.



Update: nog steeds zwanger. Ik word woensdag gestript indien nodig.

En Janie: beterschap voor dochter. Bah, zielig buikgriep bij zo'n klein hummeltje..,,
Ik heb ook een mail (of eigenlijk 2) gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gemaild.



Jennecke succes.



Met dochter gaat het prima. Alleen is inslapen de laatste dagen wat moeilijker. Huilt en krijst toch wel ff. Ook wordt ze sneller wakker.



Zoon heeft het slapen in de nacht nog niet uitgevonden. Hij krijgt nog ongeveer om dec3 uur een voeding. En de laatste nachten is hij ook met periodes wakker helaas. Ben best wel moe eigenlijk.



Ik ga hem weer even troosten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven