Zwanger worden na een miskraam vanaf mei/juni 2014

23-06-2014 10:16 2930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij het nieuwe topic met tabel. Hopelijk mogen we snel allemaal lieve kindjes krijgen!



Inloggegevens:




Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBevallen Enya29 30/37 ? ? Theia 29/29April 2015 Divarg 29/28Mei 2015 Plukkie 36/36Mei 2015 MissMystique 29/34Juni 2015 Oreos 33/34Juni 2015Sara28/312e kindjeJuni 2015 Valentina82 32/431e & 2e kindjeJuli 2015 Bloes 30/30 1e kindjeAugustus 2015Sophietje3840/35 1e kindjeApril 2017





Lieve Clifford, hopelijk snel terug!

Stoere Sophie, goed herstellen en kom snel weer in de tabel!

Lucia en Feline, als je in de tabel wil, welkom! Jullie horen bij de groep!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:11
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
5.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1 dag teruggezet, nu uitgerekend op 12 juni 2015. Dat is precies 1 jaar na de curretage. Wel bijzonder.



@lucia, morgenochtend testen. Spannend!
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Oreos fijn! Wat goed! Je bent al bijna door de kritieke periode!



@lucia: ook ik ben hier vanaf morgenochtend vroeg op je aan het wachten!



@saraa: het gaat vast goed! Hoe laat dinsdag? Ik om 1630.



@hier: alles prima!
Alle reacties Link kopieren
@Oreos: Super fijn! Geniet van jullie etentje! Ik bedenk me dus nu net, door jouw bericht, dat mijn UD ook zo rondom de datum van de curettage is (1 juli) jeetje, ik krijg daar even kippenvel van eigenlijk. Pfjoew..



@Valentina: Ik mag dinsdag gelukkig meteen om 8.30! Daar ben ik echt heel blij mee.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
@oreos: wat fijn dat de echo goed is geweest. En ja, raar he, dat dat spartelende kindje in jouw lijf zit? En zo compleet al, niet normaal! Geniet lekker van deze mooie uitslag!



@sophie: spannend. Sterkte vanavond, maar heel veel succes de komende weken!



@lucia: oh meid, wat een geduld heb jij. Ik had al tien keer die test gepakt haha. Spannend hoor, hoop het enorm voor je!



@valentina: hier alles prima. Dit weekend 18 weken, het gaat zo hard. Nog eventjes geduld en dan de twintig weken echo. Kijk ik echt enorm naar uit, even weer bevestiging dat alles goed zit én dan horen we eindelijk het geslacht. Ik voel me verder goed en krijg veel opmerkingen over mijn almaar groeiende buik, heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
@Oreos: goed zo, wat een mooi nieuws! Wat moet dat inderdaad spannend zijn geweest. Had je een voorgevoel of voelde het precies als bij de vorige zwangerschap?



Ik laat het jullie morgen meteen weten. Ik voel me wel goed. Sinds gisteren voel ik me een beetje zwanger. Maar het blijft spannend natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
@lucia: het zou toch een giller zijn... 1 poging en raak! Ik denk aan je!!



@ theia: jee, snel idd. Je bent Echt Zwanger. Je gaat het zien, voelen, het wordt echt. Heel erg mooi, en ook dat je voelt dat het snel gaat. Wil vast ook zeggen dat je geniet en je niet al te druk maakt. Fijn.



@saraaa en oreos: dat is dan een echt nieuw begin en een speciale dag. Heel bijzonder! Ik ga dat bij lange na niet meer halen, maar dat is niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Thnx ladies. Het is heel onwerkelijk. Ik ga nu proberen niet meer te zeggen 'als alles goed gaat' dan.. Maar proberen te beseffen dat het echt gaat gebeuren.



Lucia, we zijn allemaal erg benieuwd. Morgen ga ik gelijk intunen.



@valentina, nee die datum ga je niet meer halen. Maar jij had ook nog een pauze tussendoor van 3 mnd. Dus volgens mijn onzinnige en vreemde analyses heb je nog een kleine 1,5 mnd ;)
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik snap dat ik wel vroeg ben, maar was heel benieuwd naar Lucia?



Verder is hier de Sinterklaasgekte losgebroken. Dochter is net vier en maakt het nu voor het eerst echt heel bewust mee. Straks naar de intocht. Heb er al helemaal zin in!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa lucia!!! Ik ben ook heel vroeg!!



Veel plezier clifford!!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het lucia??



Haha clifford, fijn dat je er zelf ook naar uitkijkt. Veel plezier vandaag.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
*checkt in voor Lucia*



@clifford: veel plezier! Sinterklaas is zo leuk...



@oreos: haha! Een fantastische analyse. Ik ga er zo eens goed over nadenken hoe je tot die 1,5 maand bent gekomen



@hier: dagje Maastricht samen. Leuk! Daar in in Belgie 3 uurtjes fietsen en dan de stad in. Heb er zin in.
Ik kom ook even checken of er al nieuws is van lucia.



Oreos gefeliciteerd met je goeie echo!
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat een belangstelling! De test was positief maar echt heeeeeeel licht. Ik vond het zelf nog niet echt overtuigend. De vorige keren had ik meteen een duidelijke streep. Dus over 2 dagen nog maar eens testen.



Leuk he, die Sinterklaastijd. Fijn weekend allemaal!
Jaaaaaaaaaaa Lucia!! Gefeliciteerd!! Wauw wat tof. Eerste poging raak! Wanneer was je nod?

Wil je je foto van de test showen?
Alle reacties Link kopieren
lucia!!



Positief is positief! Een streep is een streep! We willen wel graag een foto van de test natuurlijk, dan kunnen we meeturen.



Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa wat gaaf Lucia! Ook al was ie heel licht, je hebt blijkbaar genoeg zwangerschapshormonen om op de test een streepje te toveren. Dus dat is gewoon echt zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Jeee super nieuws!!!! M'n streepje was in t begin zo licht dat ik er geen foto van kon maken en dat streepje werd vanzelf donkerder!



Gefeliciteerd!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Dank! Dat is lief, dames. Hoe doe ik dat met zo'n foto?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lucia!! Wat leuk, meteen raak. En een streep is een streep hoor. Al begrijp ik dat het even in moet dalen. Dat heb ik nog steeds



Sinterklaas was overigens leuk.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat mooi, lucia. En jij denken dat je meteen weer ongesteld was geworden. Gefeliciteerd!!
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Vandaag met 14 weken voor het eerst het hartje gehoord met de Angelsound!
Alle reacties Link kopieren
Lucia!!! Wat goed zeg...(ik zou ook twijfelen als ik jou was) maar als de dames hieronder zeggen dat een streep een ja is, dan geeft het alweer meer vertrouwen. Sowieso, 1e poging...super! Geeft mij ook weer hoop.

Gefeliciteerd!!



@Miss, aah...da's mooi. Wat is een Angelsound? Ben een absolute no-no op het gebied van zwanger/babies etc...ga er vanuit dat ik straks nog 9 maanden de tijd heb om me in te lezen. Of aan jullie alles te vragen
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

@lucia: hoe voel je je? Zenuwachtig voor morgen? Ben benieuwd... Maar een streep is een streep...



@sophie: ik heb al heel veel geleerd op dit forum. Dus maak je maar niet ongerust. Een Angelsound is vlgs mij een Doppler voor thuisgebruik.



@miss: geweldig! Lijkt me mooi! En niet ongerust worden als je het een keer niet hoort, hè?! Je kan het niet altijd horen.



@clifford: hoe is het? Sint is altijd leuk hè?!
Alle reacties Link kopieren
@Miss: ahw wat gaaf, leuk hè, om te horen? Wel even een waarschuwing: toen ik zelf ook op internet informatie in won over een Angelsound, las ik dat het schadelijk kan zijn als je dat ding elke dag gebruikt (en dan meer dan slechts een paar minuten zeg maar, dus ik stel me wat intensiever gebruik voor).

Er zit namelijk lichte straling in zo'n Angelsound. En met een paar keer gebruik bij de VK geeft dat niks, maar als je elke dag uitvoerig naar je kleine gaat liggen luisteren, dan komt je baby dus te vaak met die straling in aanraking.

Ik weet niet of het waar is, maar dat was voor mij reden om het ding maar niet te kopen.
Thanks Theia maar ik was al op de hoogte. Het is ook niet mijn bedoeling om het apparaat dagelijks te gebruiken. En ook niet langer dan een paar minuten inderdaad.

Mijn verloskundige zegt dat het geen kwaad kan, maar zoveel verschillende meningen is voor mij reden genoeg om voorzichtig te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven