Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Peter Jan gaat opnieuw vader worden! Hij heeft het zelf laten weten.
quote:Margheritaa schreef op 22 november 2014 @ 00:32:

Peter Jan gaat opnieuw vader worden! Hij heeft het zelf laten weten.
Alle reacties Link kopieren
Peter Jan Rens en zijn Virginia verwachten hun tweede kindje samen.



De ex-presentator (64) hintte al een paar keer weinig subtiel op zijn Facebookpagina dat hij leuk nieuws had en beretrots was op zijn vrouw, maar liet verder niets los. Aan Shownieuws bevestigt hij uiteindelijk dat er inderdaad weer een klein Rensje op komst is. Hij wil er verder weinig over kwijt, omdat de zwangerschap nog pril is.



Het wordt het vierde kind voor Peter Jan. Hij heeft twee dochters uit twee eerdere relaties en dochter Djelisa, die hij kreeg met zijn huidige liefde Virginia (21), werd vorig jaar juni geboren. Voor Virginia is het haar derde kindje, zij kreeg zeven jaar geleden al een zoontje. Voor ze zwanger was van Djelisa, kreeg Virginia een miskraam.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat hij alleen Lutein en Djelisa als dochter had. Wie oh wie is de derde dochter?
quote:pearle schreef op 19 november 2014 @ 22:17:

[...]



En dan nog beweren dat ze echt helemaal niet net de hoofdrol in de film spelen omdat hun achternaam toevallig Borsato is...neeeee heeft er helemaal niks mee te maken



oh nee natuurlijk niet.....

Kijk, ik snap dat kinderen van BN'ers sneller een rolletje of iets dergelijks zullen krijgen dan kinderen van gewone stervelingen, omdat pa e/o ma nou eenmaal vrienden in de showbizz hebben. Maar je maakt me niet wijs dat de kindjes Borsato, Van Dijk, De Mol, Römer etc allemaal veeeeeeeeel meeeeeeer talent hebben dan Jantje van de hoek.
quote:Margheritaa schreef op 22 november 2014 @ 00:32:

Peter Jan gaat opnieuw vader worden! Hij heeft het zelf laten weten.Rens? Niet !!! Waarom wordt hij niet verplicht gecastreerd ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Maar welke showbizzkids zijn echt actief dan?

Ik weet alleen van de Borsato's dat Jada zingt, Luca en Senna acteren en dat Sem van Dijk een keer geacteerd heeft. Maar of hij ook echt actief is?



Charlotte ten Brink zingt.

Romy Monteiro (?) zingt.

Dave Roelvink wil het gaan maken op TV, hoe is nog de vraag.



Wie vult aan?
Alle reacties Link kopieren
PJ Rens oooooh arme kinderen toch... Echt ik ben van het voordeel van de twijfel geven, maar dit vind ik oprecht slecht nieuws.



En misschien nog een leuke link voor dit topic:



http://www.vernoeming.nl/bekende-nederl ... indernamen
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Och och.. ik vind het nu al een zielig kindje van PJ Rens!
Alle reacties Link kopieren
quote:famke76 schreef op 22 november 2014 @ 01:02:



En misschien nog een leuke link voor dit topic:



http://www.vernoeming.nl/bekende-nederl ... enGeweldig die lijst! Hoe komen ze er op...
quote:minnimouse schreef op 22 november 2014 @ 00:54:

Maar welke showbizzkids zijn echt actief dan?

Ik weet alleen van de Borsato's dat Jada zingt, Luca en Senna acteren en dat Sem van Dijk een keer geacteerd heeft. Maar of hij ook echt actief is?



Charlotte ten Brink zingt.

Romy Monteiro (?) zingt.

Dave Roelvink wil het gaan maken op TV, hoe is nog de vraag.



Wie vult aan? Rick Brandsteder, alle de Molletjes Monique Smit, maar dan via haar broer. De familie Krabbè, Hans Kraay Jr., en volgens mij zijn er nog een stel voetballers met zoons die ook bekend zijn. Maar dat wereldje ken ik niet zo goed.
Dat lijstje! Serieus, Dokus? En Hamer! En Piet voor een meisje...doe dan Pien...


Lola-Lily
quote:famke76 schreef op 22 november 2014 @ 01:02:

PJ Rens oooooh arme kinderen toch... Echt ik ben van het voordeel van de twijfel geven, maar dit vind ik oprecht slecht nieuws.



En misschien nog een leuke link voor dit topic:



http://www.vernoeming.nl/bekende-nederl ... ernamenDie van Anouk zijn niet vreemd.
O ik zie er nog wel meer die niet raar zijn.
quote:minnimouse schreef op 22 november 2014 @ 00:54:

Maar welke showbizzkids zijn echt actief dan?

Ik weet alleen van de Borsato's dat Jada zingt, Luca en Senna acteren en dat Sem van Dijk een keer geacteerd heeft. Maar of hij ook echt actief is?



Charlotte ten Brink zingt.

Romy Monteiro (?) zingt.

Dave Roelvink wil het gaan maken op TV, hoe is nog de vraag.



Wie vult aan?



familie De Mol

Dre en Rox Hazes

Hoe heet'ie Brandsteder

Die jongen van Froger
quote:Desperate_Housewive schreef op 22 november 2014 @ 07:01:

[...]

Rick Brandsteder, alle de Molletjes Monique Smit, maar dan via haar broer. De familie Krabbè, Hans Kraay Jr., en volgens mij zijn er nog een stel voetballers met zoons die ook bekend zijn. Maar dat wereldje ken ik niet zo goed.ja. Daley Bllnd, Jordy Cruyf, de dochter van Edwin v/d Sar (die speelde samen met haar pa in die reclame voor kaas)
Ja goed maar zo'n Daley Blind, die kan ook gewoon echt iets.
oh, vanuit het lijstje namen: Tatum Dagelet (dochter van Hans Dagelet, acteur)

De kinderen van Hans Kazan hebben ook een goochel, pardon, magicact.
quote:Star schreef op 22 november 2014 @ 08:39:

Ja goed maar zo'n Daley Blind, die kan ook gewoon echt iets.



klopt, een voetballer moet wel echt kunnen voetballen, je komt niet in Oranje vanwege je achternaam.



edit: en dat is in principe ook met zo'n Sem v Dijk. Die zal heus wel iets van acteertalent in huis moeten hebben, anders mag hij echt geen hoofdrol spelen in een film. Maar toch, 'gewone' kinderen krijgen ook niet meteen een hoofdrol...die beginnen met een reclamespotje, een figurantenrol, een kleine bijrol etc.

De kinderen van bn'ers hebben de kruiwagens en het voorbeeld (en de genen) van jongs af aan mee, daar hebben ze echt voordeel van.
de zoon van Jos verstappen, die debuteert als jongste formule 1 racer (ofzo, ik weet het niet meer precies. Iets in de racerij in ieder geval)
En Lutein natuurlijk, de dochter van PJ Rens



http://youtu.be/yRBTot0PLrM
De zoon van Richard Krajicek en Daphne Deckers schijnt leuk te kunnen tennissen.

http://jeugdjournaal.nl/i ... ands-kampioen-tennis.html
quote:Starshine schreef op 22 november 2014 @ 08:45:

de zoon van Jos verstappen, die debuteert als jongste formule 1 racer (ofzo, ik weet het niet meer precies. Iets in de racerij in ieder geval)Die kan ook heel wat meer dan zijn vader. Dat was Jos Grindbak Verstappen
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 november 2014 @ 08:39:

Ja goed maar zo'n Daley Blind, die kan ook gewoon echt iets.

Maar dat vind ik van Johnny de Mol ook hoor, die heeft iets in zijn mars.

Vraag is natuurlijk als hij de zoon van de plaatselijke fietsenmaker was geweest, of we hem dan op tv hadden gezien... Dan had hij het op eigen kracht moeten doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven