Entertainment alle pijlers

Ik snap het niet....

21-11-2014 20:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb werkelijk waar een vreselijk domme vraag. Veel tv kijk ik niet maar als ik dan toch kijk ontkom ik er ook niet aan om reclame te zien.



De Plus reclame is er zo een die ik regelmatig voorbij zie komen.



Nu zag ik hem van de week weer voorbij schuiven, alleen er waren andere "winkelmedewerkers". En nu snap ik het dus niet. Wat is er met die andere 4 medewerkers gebeurd? Zijn ze ontslagen? Gaan ze bij AH werken? Gaan ze een gangbang in het magazijn houden?



Alsjeblieft, verhelder dit grote vraagteken voor me.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Ludo erachter zit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Die hebben nu waarschijnlijk een ander bijbaantje
Na drie tijdelijke contracten moet de werkgever een vast contract aanbieden. Dus word je gewoon ontslagen he.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ook niet! Misschien gaan ze ergens anders werken, want ze hebben wel een bos bloemen. Ontslag lijkt me dus niet heel logisch.
Ze zijn uit een vliegtuig gegooid. Maxima had de balen van ze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 21 november 2014 @ 20:34:

Na drie tijdelijke contracten moet de werkgever een vast contract aanbieden. Dus word je gewoon ontslagen he.Dit.
Persbericht: PLUS krijgt nieuw gezicht

10-11-2014

Het is tijd voor een nieuw gezicht. Of eigenlijk vier nieuwe gezichten. De medewerkers uit de reclamecampagne van PLUS maken plaats voor vier nieuwe medewerkers. Deze fanatieke medewerkers zetten in elke televisiecommercial de klantbehoeften centraal, onder het mom 'Het kan altijd PLUSSER'.



Servicegericht

PLUS streeft er naar de beste supermarkt van Nederland te zijn. Een doelstelling waar veel ambitie uit spreekt. PLUS doet altijd een stapje extra voor de klant en wil dit met de vernieuwde campagne benadrukken. Het kan altijd PLUSSER, dus nog klantgerichter. Dit vraagt om nog beter na te denken vanuit klantenbehoeften en op basis daarvan slimme of verrassende oplossingen te bedenken voor klanten. Daarbij behoudt PLUS de goede elementen uit haar huidige televisiecommercials, want deze passen bij PLUS en zorgen voor herkenning. De vier huidige medewerkers nemen na vier jaar afscheid. Enerzijds omdat er behoefte is aan een meer eigentijdse manier van acteren. Anderzijds is er een praktische aanleiding: niet alle acteurs hebben nog tijd voor hun werk bij PLUS.



...tot Jumbo met een aantrekkelijk bod komt wat ze niet kunnen weigeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk bijna nooit naar reclames, maar gaan deze 4 nieuwelingen ook "pluuuuhuuusss" doen (en dan met dat vingertje) .
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, het is niet helemaal eenduidig. Nou weet ik het nog niet.
Ik weet niet of het waar is en kan zeker geen bronnen vermelden maar het gerucht gaat dat ze geronseld zijn.
Door de Appie hè.
.........
ja dat vroeg ik me ook al af....een eufemisme voor'de acteurs werden te oud?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens de saaiheid van die nieuwe vier personen afdruipen....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 22 november 2014 @ 08:59:

ja dat vroeg ik me ook al af....een eufemisme voor'de acteurs werden te oud?Of te duur. Met name dat blonde stevige meisje (vrouw...) is vrij bekend inmiddels.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 22 november 2014 @ 01:03:

wat is in vredesnaam een "eigentijdse manier" van acteren?

Een smoes om de oude garde te dumpen? Ik vind het overigens dom van ze want de Appie scoort nog steeds met die acteur die filiaalmanager speelt en hoe lang is die nu al in beeld?

Die nieuwe acteurs van de Plus zijn niks, dertien in en dozijn, saaie grijze muizen. Al is personeel in een winkel dat natuurlijk altijd wel.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Domme actie dit van de Plus. Allereerst sluiten ze het verhaal niet af door ze wel weg te laten gaan maar niet uit te leggen waarom. En zoals hier ook al aangegeven, bedrijfsleider Piek van AH doet het al jaren met zeer veel succes. Plus had met deze acteurs ook een redelijk goede formule in handen. Zie dat maar weer te bereiken met deze nieuwe acteurs.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 23 november 2014 @ 14:22:

Ik vind trouwens de saaiheid van die nieuwe vier personen afdruipen....Nee, dat spelen ze, dus ze spelen saai en dat dan Plusser. Dàt is nou dat eigentijds acteren.
De nieuwe +plussers zijn ingezet door de gemeente onder het mom van 'werkervaring' opdoen. Lees; 'vrijwillig' ingezet met behoud van uitkering.
quote:Halve-Haan schreef op 23 november 2014 @ 15:39:

De nieuwe +plussers zijn ingezet door de gemeente onder het mom van 'werkervaring' opdoen. Lees; 'vrijwillig' ingezet met behoud van uitkering.De participatiesamenleving! Dat is pas Plussen!
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 23 november 2014 @ 14:59:

[...]





Nee, dat spelen ze, dus ze spelen saai en dat dan Plusser. Dàt is nou dat eigentijds acteren.Ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwww
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:duizendbloemen schreef op 23 november 2014 @ 15:50:

[...]





De participatiesamenleving! Dat is pas Plussen!+

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven