Bloed in baarmoeder tijdens zwangerschap

31-10-2014 18:03 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Misschien moet ik gewoon even mijn hart luchten.....



Verhaal kort : ik ben zwanger van mijn eerste ivf poging ( verstopte eileiders ).

Op 9 okt. Moest ik een test doen en deze bleek negatief, tijdens het bloedonderzoek op 10-10 bleek ik wel zwanger te zijn. Helemaal blij, maar ook ik heb eerder een miskraam gehad. Vorige week zaterdag best een hevige bloeding gehad, ik mocht met spoed een echo maken, waaruit bleek dat mijn tp nog een keer gedeeld was en ik zwanger bleek te zijn van een tweeling.



Ja en dan denk je alles gehad te hebben en vandaag weer een bloeding ( overigens geen buikpijn ) ik moest weer voor een echo komen, zij zag bloed in de baarmoeder.... Slik en kon geen embryo vinden en toen zij er 1 vond dacht ze dat deze geen hart actie had, maar niets bleek daarvan waar en het knipperde nog steeds gelukkig ook gauw vond zij de andere die ook nog knipperde en inmiddels waren ze al een stuk groter........



Alleen wist zij niet waar het bloed vandaan komt, en moet ik nu volgende week terugkomen. Weer een week wachten, alsof je hier allemaal wijzer van wordt.... Nou het is gewoon weer afwachten. Ik heb vandaag 2 baby pakjes gekocht zodat ze weten dat zij meer dan welkom zijn. ( ach je moet ergens je hoop instoppen ) maar mijn vraag is of mensen hiermee ervaring hebben....

Met bloedingen in de baarmoeder, ik dacht eerst misschien een drieling, maar dat kan eigenlijk niet...



Ik heb nu een beetje last van mijn eierstokken, maar goed ik heb ook cystes en ik denk dat het gevoelig is vanwege inwendige echo. Kortom ik word soms helemaal gek, echt genieten kan ik nog niet, terwijl ik wel 2 toppers zag zitten...



Bedankt dames, al is het maar dat je het gelezen hebt.... Ik ben mijn verhaal weer even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Dat is erg lief van je broedkippetje!!

Ik hoop het voor mijzelf en voor alle vrouwen met deze wens.

Ik hoop voor jou ook al het goede in 2015
Alle reacties Link kopieren
Nomi, ik wil je heel veel sterkte toewensen. Ook ik heb het afgelopen jaar twee miskramen moeten doormaken, dus ik weet wat je meemaakt. Gelukkig sta je er positief in en klink je sterk: hou dat vast.



Zelf ben iknu net weer zwanger, dus hier begint weer een tijd van onzekerheid en afwachten. Maar hopelijk was het het achteraf allemaal waard!
Alle reacties Link kopieren
@clifford! Dank je voor je medeleven... Je woorden doen mij positief... Hopelijk is voor jou ook derde x scheepsrecht... Hoop dat dit wondertje in je buik mag blijven zitten!! Ja ik wil positief zijn, puur om te laten zien dat ik het aankan en aandurf ondanks alle onzekerheid. Het feit dat ik hoe dan ook zwanger kan worden is al een positief iets. Wij hopen en dromen verder. Ik wil niet weer in een dal raken waar ik mijzelf in verlies... Ik ben positief het ivf traject ingegaan en dat wil ik vast houden dat geeft ook de meeste kans!



Ik wens jou heel veel sterkte in onzekere weken.. Maar als je het van je af wil praten ben ik zeker bereid dit aan te horen! Vertrouw er maar op dat dit goed zit! Dan komt het vast goed!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
hoi nomi, blij weer wat van je te horen! Ik had gisteren al even gekeken maar mn mobiele internet deed een beetje raar.

Fijn dat vandaag achter de rug is. Vanaf nu even doorzetten en daarna kan het alleen maar weer beter worden, jullie zijn super sterk en willen dit zo graag! Dat je snel op controle mag komen is ook wel prettig lijkt me.



Kan je de komende dagen rustig aan doen/ heb je nog even vrij om bij te komen van alles? Dat vloeien is wel rot en kan soms ook best even duren. Maar na een paar weken was het bij mij dacht ik wel over. Hopelijk gaat het bij jou ook snel en is je lichaam daarna weer op orde.



Ik ben het helemaal met je eens: dat je zwanger kan worden is positief! We duimen allemaal met je mee, er komt bij jullie vast ook een kindje! Helaas moeten sommige mensen wat meer ellende door. Vind dat jullie portie er nu wel op zit, dus hopelijk volgt er snel beter nieuws nu!
Alle reacties Link kopieren
Hai, dank je wel.

Ik zit nu al beneden want ik was helemaal doorgelekt in bed. Pff het bloeden is best heel veel, maar ik weet niet hoeveel het moet zijn dat ik de gyn. Moet bellen.... Ik denk dat ik straks even bel, want het komt er steeds met straaltjes uit.



Verder hoop ik ook dat het snel voorbij is, ben nu wel beetje zat. Slaap al 2 dagen erg slecht maar ik denk dat hormonen ook in de war zijn. Maar vandaag gaan we er weer wat leuks

Van maken en vanavond neemt mijn vriend mij mee uiteten. Dat heb ik wel ff nodig.... Lekker even eruit en even weer tijd samen....



Ik hoop ook dat ik weer snel zwanger ben, want ben er echt aan toe! Dank je voor al je lieve steun!! Doet een mens echt goed...
Alle reacties Link kopieren
Dank je Nomi!



Jij veel sterkte op het moment. Als je het niet vertrouwt, of onzeker bent: gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor.
Alle reacties Link kopieren
Dank je clifford! Het bloeden is nu gelukkig wat minder en ze zei ook dat na een tweeling de bloeding wat heviger kon zijn. Ik heb nu ook geen buikpijn meer dus ik doe vandaag gewoon rustig aan en hopelijk geneest het daar snel!



Hou je me op de hoogte ?
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn! In ieder geval nog sterkte met de laatste loodjes. Ik zal je op de hoogte houden.
Alle reacties Link kopieren
Ja na mijn berichtje, ben ik 3 x onderuit gegaan... Pff ik werd niet lekker in de douche en voor ik het wist werd ik wakker gevloerd op de badkamer vloer, na dat mijn vriend mij wakker kreeg was ik nog 2 x weg.. En lag ik weer naast de wc. Mijn hart leek het even niet aan te kunnen ofzo want die ging me toch tekeer ... Gelukkig even contact gehad met het ziekenhuis, maar ik voel nu weer goed en het bloeden neemt af. Denk dat ik altijd de wereld aankan, maar ik heb iets teveel gegeven. Nu ga ik het ervan nemen er wordt voor me gekookt en lig lekker op de bank!



Fijn weekend en hopelijk kom ik alleen nog maar met leuke berichten:)
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt niet leuk Nomi! Laat je maar even goed verwennen. Wat zou kunnen is dat je hb wat aan de lage kant is. Na mijn tweede miskraam had ik dit ook. Dat kun je heel eenvoudig bij de huisarts laten prikken.



Maar hou het wel in de gaten. Mocht het nog vaker gebeuren, dan zou ik wel even de vk bellen. Wederom sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ja het gaat stukken beter..... Gelukkig... Flink biefstuk gegeten gisteren... Even krachtvoer:)



Alleen de symptomen nemen erg toe :s Pff hele zwangerschap amper klachten ...... En nu zwellen me boobies op raar iets je lichaam



Nou we gaan nog maar even van de zondag genieten morgen weer aan het werk!



Fijne zondag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven