Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 22 november 2014 @ 00:08:

[...]





Ik zag het al. Beetje stom doen tegen Lé, beetje veren weeres in reten steken.

Niks wat ik leuk vind.Bieb heb je mijn lijssie al gezien?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 november 2014 @ 00:14:

[...]





Bieb heb je mijn lijssie al gezien?Ja leuk, ga ff vullen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 november 2014 @ 23:37:

[...]



Echt niet.

Het is hier echt net de Bold & the Beautifull. Als je de vrijdag- en maandag afleverig kijkt dan ben je de rest van de week helemaal bij. Dat zijn niets meer dan langdrááááádige herhalingen en heel veel stiltes. Nou worden die in de Bold & the Beautiful dan weer opgevuld met intens kijkende zwaar verbouwde Amerikaanse hoofden. Dat kan je dan weer niet van de stiltes op het VF zeggen, daar is dan gewoon niets. Dit werkt overigens hier en daar dan wel weer wat positief voor het huishouden, het lezen van boeken en het luisteren naar muziek.



Hahaha Enn. Een tijd geleden zapte ik per ongeluk langs de Bold & the Beautifull: dat was schrikken (ik had het jaren niet gezien)! Zelfs Brooke is compleet onherkenbaar en ze lijken allemaal op elkaar. Zo zonde!

En goedemorgen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Sinds het nieuwe forum heb ik 15 pb's!
Alle reacties Link kopieren
Wakker worden allemaal, ik zit hier helemaal alleen!
Ha Cochise! Goedemorgen
Alle reacties Link kopieren
Hai Steinbeck!
Goedemorgen en welkom bij mijn 999e post met deze nick. Wat ik toevallig zag, en wat moet je er eigenlijk mee. Je zou er dan ook een fabuleuze post van moeten maken, maar ja, totaal gebrek aan inspiratie hè...
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 22 november 2014 @ 08:15:

Goedemorgen en welkom bij mijn 999e post met deze nick. Wat ik toevallig zag, en wat moet je er eigenlijk mee. Je zou er dan ook een fabuleuze post van moeten maken, maar ja, totaal gebrek aan inspiratie hè... Hoera voor de 999ste post van Ginger!
Gefeliciteerd Ginger
Vanaf hoeveel posts mag je jezelf een forumfossiel noemen?
Oh ja: gefeliciteerd Ginger.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heuglijk moment Ginger!
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij gefeliciteerd!

En goedemorgen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 22 november 2014 @ 09:22:

Vanaf hoeveel posts mag je jezelf een forumfossiel noemen?Zo simpel is het niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Se se se se saaaaahaaaaiiii
Zoooooooo, hoe ist hier? Waar moet ik allemaal lezen?
Ik ben dol op veer-in-je-reet-topics. Althans, zolang ik positief benoemd wordt, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je zou toch denken dat dat niet zo ingewikkeld is voor een man op de vrouwenforum, maar niets blijkt minder waar.
haha, hoe weinig is er te beleven als dit feit gevierd moet worden



Geen idee wanneer je een forumfossiel bent. Minimaal zoveel jaar lid en zoveel posts? Want er zijn er op dit forum die anders in een half jaar tijd al fossiel genoemd kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
Sorry aan mij heb je ook echt he-le-maal niets vandaag. Afgelopen weken voel ik me óf 'oké', of heb ik een gigakutdag. Vandaag weer eens zo'n laatste.
quote:Frizz schreef op 22 november 2014 @ 11:22:

Sorry aan mij heb je ook echt he-le-maal niets vandaag. Afgelopen weken voel ik me óf 'oké', of heb ik een gigakutdag. Vandaag weer eens zo'n laatste. Prijs de dag niet voor het avond is!!
quote:*Ginger* schreef op 22 november 2014 @ 11:18:



Geen idee wanneer je een forumfossiel bent. Minimaal zoveel jaar lid en zoveel posts? Want er zijn er op dit forum die anders in een half jaar tijd al fossiel genoemd kunnen worden.Ik hang hier al 13 jaar rond maar zal mezelf beslist geen fossiel noemen. Klinkt toch een beetje als een sneu oud mens zonder leven
quote:*Ginger* schreef op 22 november 2014 @ 11:18:

haha, hoe weinig is er te beleven als dit feit gevierd moet worden



Geen idee wanneer je een forumfossiel bent. Minimaal zoveel jaar lid en zoveel posts? Want er zijn er op dit forum die anders in een half jaar tijd al fossiel genoemd kunnen worden.En het stomme weer werkt ook niet sfeerverhogend
quote:Frizz schreef op 22 november 2014 @ 11:13:

Je zou toch denken dat dat niet zo ingewikkeld is voor een man op de vrouwenforum, maar niets blijkt minder waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven