Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik Viva.nl opende moest ik opeens aan Lamaatje denken en daar staat dit topic bovenaan. Bijzonder!



Denk dat een bezoek aan je vader helemaal tastbaar maakt dat ze fysiek ontbreekt. Er mist een persoon in huis. Moeilijk, maar zou hem wel z.s.m. bezoeken.



Fijn dat je zoveel afleiding vindt in je werk!
Voor Lamazoon zal het anders zijn omdat Lamaman niet zijn vader is. Vandaar denk ik ook dat de afstand groter is.
Alle reacties Link kopieren
Lamazoon, fijn om te lezen hoe het met je gaat.
Cum non tum age
Dacht ineens aan Lamaatje vanmorgen.. dansje voor Lama en familie...
Alle reacties Link kopieren
Ook nog steeds in mijn gedachten, lief Lamaatje. Ik mis je hier.
Zag Lamaatjes oude reacties in een topic dat ik zit te lezen en mis toch wel de meningen die ze altijd gaf.

Wel mooi om te zien dat er hier nog aan haar gedacht wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde doneren aan een goed doel en er werd meteen het KWF geopperd, vanwege Lama. Zo zie je maar dat er nog best veel mensen aan haar denken.
Cum non tum age
Ja stil zonder Lama.
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -leidt-tot-commotie.dhtml



Ik lees dit en gelijk gaan mijn gedachte weer naar Lama
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama, je bent nog niet vergeten hoor!



Lamaman en Lamazoon, ik hoop dat jullie ondanks dit grote gemis toch nog hele fijne kerstdagen hebben!
Hier is Lamaatje ook nog altijd in mijn gedachten. Sterkte in deze dubbele periode
Moeilijke dagen, Lamaman en Lamazoon, voor het eerst zonder echtgenote en moeder . . . .

Hopelijk zitten jullie niet alleen! Alle belangrijke dagen zijn moeilijk om voor het eerst mee te maken zonder Lamaatje, het zal allemaal ooit wel beter/makkelijker gaan maar dat vergt wat tijd.

Wens jullie ondanks de lege plek fijne dagen, doe gewoon waar je je goed bij voelt, en niet wat mensen van jullie verwachten!

Warme groet uit

N.H.
Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Lamaman en Lamazoon,

Ik wens jullie fijne dagen ondanks het gemis van Lamaatje!

Ze is nog lang niet vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk is hij er Lamaman.Hier bij wil ik iedereen bedanken voor de steun en de vele kaarten

gisteren de urn op gehaald
Alle reacties Link kopieren
Mooi, Lamaman. Wat fijn om haar zo nog weer een klein beetje bij je te hebben. Blijft de as in huis of willen jullie de as verstrooien?



Ik wens je rustige, fijne, feestdagen, hoewel ik ook begrijp dat het een lege boel is zo zonder Lama.
Alle reacties Link kopieren
De as blijft thuis op een mooie plaats in de kamer
Heel veel sterkte, zullen rare dagen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dag Lamaman! Fijn dat Lama haar urn nu thuis is. Hoe gaa het met jou? Hoe kom je de dagen door?
Alle reacties Link kopieren
Morgen avond eten bij de buren.Tweede kerst komt er i emand bij mij thuis eten. en bij oud en nieuw ga ik daar weer eten.
Sterkte deze dagen Lamaman. Lamaatje was leuk.
Alle reacties Link kopieren
Lamaman, wat fijn dat je je hier hebt aangemeld! Lama heeft hier een onvergetelijke indruk achtergelaten bij velen ...... Ook wij missen haar, maar voor jou is dat gemis natuurlijk 10.000 maal zo groot en veel tastbaarder.

Ik wens je veel sterkte de komende dagen, die zoveel herinneringen zullen oproepen.
Veel sterkte deze tijd Lamaman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven