Kwestie getrouwde man/goede seks/geen liefde

20-11-2014 22:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, vaak meegelezen en dan toch maar zelf een topic openen.. Ik heb als achttienjarige een vriendje gehad waar ik echt verliefd op was. (en dat gebeurd niet snel). Nu als dertiger kwam ik hem toevallig weer tegen en zijn een affaire begonnen. Heel fout. Het gaat hem puur voor de seks, is vanaf het begin al duidelijk geweest.

Dat was voor mij geen probleem, maar.. Ik ben weer stapel verliefd op hem geworden. En dat wil ik niet. Ik zou ook absoluut niet willen dat hij zijn vrouw voor mij verlaat en ik moet er niet aan denken om bij hem te wonen. Ik kan zoveel minpunten van hem opnoemen. En toch, al appt hij midden in de nacht, hij is welkom. Ik doe alles voor hem. En waarom? Ik heb liever een lieve vriend, die af en toe zegt dat hij van me houdt, die wel luistert als ik iets zeg, die betrouwbaar is. Maar ook al heb ik een date met een man die wel aan 'mijn eisen voldoet', ik blijf aan mijn 'minnaar' denken. Krijg weer die glimlach als hij een berichtje stuurt of belt. Laat mijn date gewoon achter als hij een bericht stuurt dat hij komt....

Mijn verstand zegt: echt meid, kappen met die gast, maar mijn gevoel neemt het af en toe gewoon over. Als we een keer woorden hebben, ben ik van slag. Terwijl ik normaal een nuchtere, koele kikker ben.

Alle contact verbreken is geen optie, we zijn ook zakelijk bij elkaar betrokken. Hoe krijg ik mijn gevoel zo ver mijn verstand te volgen. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Geen seks meer hebben
Alle reacties Link kopieren
Er is maar één manier en dat weet je zelf ook wel. Als je zakelijk bij elkaar betrokken bent kan dat lastig zijn maar daar is vast wel een mouw aan te passen, andere afdeling of wat ook. Kunnen en willen is niet hetzelfde hè?
...
Leuk voor zijn vrouw zeg! Denk je niet aan haar als hij bovenop je ligt te hijgen?
Alle reacties Link kopieren
Op welke manier zijn jullie zakelijk met elkaar betrokken?



Verder: kansloos. Als je echt wil dat het niet gebeurt, dan gebeurt het niet. Wis zijn nummer, blokkeer hem op FB en over een maand vraag je je af wat je in hemelsnaam in hem zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook absoluut niet willen dat hij zijn vrouw voor mij verlaat



Misschien verlaat zijn vrouw hém wel, als het ooit uit komt. Staat hij vast bij je op de stoep, als ze standvastig is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Uit alles wat ik lees is het wel de ideale man voor je, behalve dat hij getrouwd is.

Je kan zijn minnares blijven, maar dat wil je niet, anders was je dit topic toch niet gestart?

Je kan er op wachten dat hij en zijn vrouw uit elkaar gaan. En dat wilde je ook niet? Of misschien stiekem toch wel?

Zonder hem was ook geen optie?



Er blijven zo niet veel mogelijkheden over.

Als hij nu een zeer ruimdenkende vrouw heeft, kan je bij hun intrekken.

Dan is iedereen tevreden.
Geniet elke dag
quote:minnimouse schreef op 21 november 2014 @ 00:35:

Op welke manier zijn jullie zakelijk met elkaar betrokken?



Verder: kansloos. Als je echt wil dat het niet gebeurt, dan gebeurt het niet. Wis zijn nummer, blokkeer hem op FB en over een maand vraag je je af wat je in hemelsnaam in hem zag.
Er is natuurlijk een andere oplossing.



Accepteer dat je een slappe dweil bent zonder enig moreel karakter, een slaaf van je kut en nul ruggengraat.



Misschien is dat wat makkelijker voor je?
Mensen kunnen van de meest vreselijke drugs afkicken, dan kun jij dat ook wel met een foute man hoor. Je moet het alleen wel echt willen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop voor zijn vrouw dat ze er snel achter komt dat hij met jou loopt te rotzooien, Bah bah bah
Alle reacties Link kopieren
Hij moet toch zelf kiezen of hij zijn vrouw bedriegt en of hij met haar wil blijven of liever met jou. Maak je niet druk, maar zet hem ook niet onder druk. Je kunt er wel een keer over praten. Na het neuken, want vooraf is zo een mood killer en dan mis je die lekkere beurt :p
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 21 november 2014 @ 09:51:

Hij moet toch zelf kiezen of hij zijn vrouw bedriegt en of hij met haar wil blijven of liever met jou. Maak je niet druk, maar zet hem ook niet onder druk. Je kunt er wel een keer over praten. Na het neuken, want vooraf is zo een mood killer en dan mis je die lekkere beurt :p
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, misschien had ik iets duidelijker moeten zijn in de openingspost. Zijn vrouw weet ervan, het klinkt in jullie oren misschien stom. Maar vanwege een medische misser heeft ze 0,0 zin in seks, maar ze snapt zijn behoeften... Voor mij was het in het begin ook de perfecte oplossing, want ook ik heb zo mijn behoeften. Echter ben ik meer voor hem gaan voelen. Maar ik zou geen relatie met hem willen. Ik zou hem ook (oke dit klinkt vast een beetje vreemd) nooit kunnen vertrouwen. Het probleem is dat ik nu niet open sta voor een normale relatie met een 'normale' man. En daarvoor moet ik een knop omzetten, en dat is verrekte lastig.
Oh, je bent zijn gratis hoersekswerker. Dat verandert de zaak echt totaaaaaal.



Wat us je probleem precies?
Alle reacties Link kopieren
Dus hij heeft een open relatie, jij hebt een friend with benefits.

Tot zover geen probleem.



Door jouw gevoelens sta jij nu niet open voor een vaste relatie terwijl jij dat wel wilt.

Jouw fwb afkappen door de seks met hem te stoppen is de enige oplossing om door te kunnen.

Succes met sterk leren zijn.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het idd ook afkappen. Als jij gevoelens voor hem hebt, moet het je toch pijn doen op het moment dat hij weer bij je weg gaat?



Kap het af en zoek een andere fuckbuddy.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Schrijf je verhalen op en geef ze uit onder de titel "50 tinten hopeloos".



Oh, en natuurlijk het topadvies erbij zoals dat op een vrouwenforum betaamt: Altijd naar je gevoel luisteren, meis.
Alle reacties Link kopieren
Beste Indewar, het lijkt mij niet zo zeer een probleem van de situatie en wat wie voelt voor wie maar meer van jezelf. Als jij geen keuze maakt blijft de situatie zoals die nu is gewoon lekker door sudderen. Jij vind het best, zijn vrouw vind het best en hij vind het helemaal geweldig. (gratis sex, geen gezeik)... maar ondertussen zit jij nog steeds met een dilemma en je twijfels. Als jij geen keuze maakt: hiermee stoppen en een leuke lieve vriend zoeken of... die leuke lieve vriend vergeten en hier gewoon blij en tevreden mee zijn, blijven die verscheurende gevoelens constant in je lijf aanwezig tot je er gek van word.

Als je daar ECHT vanaf wil is er echt maar 1 manier: Maak een keuze meid.

Het leven heeft geen back-up die je even terug kunt zetten als die keuze fout voor je uitpakt. Ik denk dat je teveel op safe wil spelen maar wat nou als je je droom vriendje eindelijk vind. Moet je hem weer gaan uitleggen dat je nog een FB hebt? Loopt ie mss wel meteen weg. Of wat als je het dan uitmaakt met je FB en hij gaat je lastig vallen en je nieuwe vriendje komt daar achter? En wat als hij morele bezwaren heeft tegen wat je hebt gedaan met de man van een ander? Vertrouwd HIJ je dan nog wel??



Nee meid... De enige oplossing is om een keuze te maken en je daar aan te houden. Pas dan zal dat verscheurende gevoel bij je verdwijnen.....echt. Ik wil niet zeggen dat dat niet soms met pijn en verdriet gepaard gaat maar dat is wel de enige oplossing maar dat weet je denk ik diep in je hart ook wel. Ik wens je heel veel Sterkte.... En veel praten helpt.



En voor die forumers die denken anderen met hard taal gebruik moreel te moeten veroordelen...Bah..
Als je durft dan leef je,.
Alle reacties Link kopieren
Ah! Ineens weet zijn vrouw ervan. Bagatelletje, beetje vergeten in de OP. Ik denk dat ik het niet zo heul erg geloof.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven