Zo ontzettend vies

21-11-2014 10:27 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alvast mijn excuses voor dit gore verhaal, maar ik heb nog steeds de rillingen en zou graag weten wat ik kan doen.



Gisterenavond zegt mijn vriend "Zal ik lekker een bad voor je klaarmaken?"



Vond ik een goed idee, dus hij zet het bad aan en gooit er een lush bruisbal bij. Ik wacht tot hij vol is, bril af, dus zo blind als een mol. Ik laat me rustig tussen de bubbels zakken en ga lekker achterover zitten. Ik zie tussen de bubbels een gek pluisje mijn kant op drijven maar besteed er geen aandacht aan. Vervolgens nog een gek, langwerpig pluisje. Ik kijk naar rechts en zie nog een stuk of dertig "pluisjes" naast me drijven, en besef me dat ik gewoon in een bad vol met larven zit!



Ik wist niet hoe snel ik uit bad en onder de douche moest springen! Ik vind het zoooo ontzettend vies. Vriend geroepen en die besefte zich toen pas dat toen ik voor hem een paar weken terug het bad aan zette, hij ze ook had.



Ze waren ongeveer 1 cm lang en 2/3 mm dik en rood/bruin van kleur, ze beweegden overigens niet. Ugh nu ik dit weer typ krijg ik weer overal jeuk en rillingen.



Bad leeg laten lopen en de kraan weer aangezet maar alles was nu larvenvrij. Wat kunnen dit geweest zijn en hoe komen ze er?



Het enige wat ik me kan bedenken is de bruisbal (lag er al een tijdje en had ik voor vriend ook gebruikt), of de afvoer van het bad. Heeft heel de zomer opengestaan en heb toen geen bad genomen.



Ik dacht er zelf over om kokend water en bleek door de afvoer te spoelen vanavond.



En 3 keer kijken voor ik weer in bad stap. :'(
Alle reacties Link kopieren
Dat zou echt mijn ergste nachtmerrie zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:girlydinners schreef op 21 november 2014 @ 11:54:

Ahh en Lush heeft ook gereageerd, wat goed.



"Bedankt dat je dit mailtje erachteraan stuurde want ik schrok enorm en moet er niet aan denken dat je in een bad vol larven hebt gezeten!"



Nee.. dat heb ik achteraf ik ook niet gedaan.



Voel me best dom nu, maar wat een opluchting dat het geen larven zijn!

Hahaha omg dit.

Ik heb geen bad dus gebruik andere Lush producten maar weet wel dat er in bruisballen/bubble bars versieringen kunnen zitten zoals glitters, bloemetjes enz.



Gelukkig waren het geen larven!
Ik had laatst ook een bruisding (in de vorm van een stuk taart) en ik wist dat daar allerlei bloemblaadjes inzaten. Het zag er zo vies uit dat ik het heb weggespoeld. Gelukkig heb ik niet het idee gehad dat het larven waren.
Oh brrrrr, ik kreeg overal jeuk toen ik dit topic aan het lezen was, en ik heb niet eens een bad in huis. Ik ben blij dat het achteraf alleen rare frutsels bleken te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven