Nieuwsgierig naar een vrouw!

20-11-2014 15:31 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ondanks dat ik nu twee jaar een hele fijne en goede relatie heb met mijn vriend, waarmee ik ook een erg goed seksleven heb. Blijf ik nieuwsgierig naar een (eenmalige) seksuele ervaring met een vrouw.

Het is er tot nu toe nooit van gekomen, omdat je niet zomaar een aantrekkelijke vrouw ontmoet die in het zelfde schuitje zit, of ook op zoek is naar een eenmalige seksuele ervaring. Ik praat er wel heel open en eerlijk over met mijn vriend, en hoewel hij het lastig vind, zou hij mij de ervaring wel gunnen. Ik ben benieuwd naar of er meer meiden/vrouwen zijn die dit herkennen of er ervaring mee hebben. Het lijkt me namelijk ook erg spannend, ik zou die vrouw natuurlijk eerst ook beter willen leren kennen om te kijken of wij ons seksueel aangetrokken voelen tot elkaar.



Groetjes, Anne
Kijk eens op http://www.bilove.nl. Er zijn volgens mij nog meer van dat soort sites.
Alle reacties Link kopieren
Minder gt/st kijken...!
Alle reacties Link kopieren
Hej Anne



Ik kan alvast zeggen dat ik het herken, maar er geen ervaring mee heb.

Ik ben zelf 2 keer verliefd geworden op een vrouw maar heb er nooit wat mee gehad/gedaan, en heb zelf dus enkel nog maar mannelijke partners gehad. Ik vond wel dat die verliefdheid anders (en misschien zelfs heviger) was.

Maar ik spreek nu over verliefdheid en jij over seks...

Heb je ooit al gevoelens gehad voor een vrouw, of gaat het je enkel om de seksuele ervaring die je graag zou beleven?

Da's misschien ook wel belangrijk voor je vriend om dit te weten (misschien dat hij in het eerste geval het toch minder leuk zou vinden). Het is enorm genereus van hem dat hij je dat wil gunnen want ik kan me niet voorstellen dat ik in zijn plaats hetzelfde risico zou willen nemen

En stel nu dat je het leuk vindt of zelfs beter vindt dan met je vriend... zou het dan voor herhaling vatbaar zijn en zou hij dat dan nog eens goedkeuren? Zou dat je dan frustreren?

Misschien wel belangrijk om dat dan ook op voorhand te bespreken.

Ik zou, in jouw geval omdat je niet op zoek bent naar een relatie, voor iemand kiezen tot wie je je aangetrokken voelt maar waar je absoluut niets mee zou willen hebben.

Bij mij blijft het alleszins bij een fantasie waarvoor ik het risico niet zou willen lopen om mijn relatie op het spel te zetten of te beschadigen...
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het puur een seksueel verlangen. Ik heb nog nooi liefdesgevoelens voor een vrouw gehad zoals ik die voor m'n vriend heb. Het zijn ook wel specifieke verlangens (die ik dan ook deel met mijn vriend). Zo verlang ik niet perse naar 'vanilleseks' maar zou ik willen experimenteren met een dominante rol. Dus dat maakt het ook wel ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier herkenning, Ann...

ik ben inmiddels 13 jaar samen, waarvan 6,5 jaar getrouwd met mijn man.

We hebben een open seksleven, in de zin van het delen van onze heimelijke verlangens, waarbij we op een periode van vreemdgaan door hem (6 maanden lang, nu ruim n jaar geleden) elkaar trouw zijn.

ik weet dat hij verlangt naar een derde persoon erbij... waarbij ik verlang naar intieme momenten met een aantrekkelijke vrouw alleen...

geen idee of dat er ooit van komt. Zeker is dat ik net als jij niet zoek naar een relatie ofwel verliefdheid uberhaupt. Gaat me puur om de ervaring. Maar inderdaad... waar vind je gelijk gestemden... ik ga iig eens op die bilove-site kijken 😊

houd je ons op de hoogte van jouw evt ervaringen als het zover is?
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-11-2014 16:35
Reden: verwijderd ivm hengelen
% gewijzigd
Aantrekkelijke nick ook, dannysperma . Ik heb je even lekker gestaft.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even stil....

Wat een verhaal
quote:dannysperma schreef op 22 november 2014 @ 16:15:

-Nu graag met hoofdletters en leestekens, hier is zo niet doorheen te komen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-11-2014 16:38
Reden: verwijderd ivm hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hier oip deze site ig al 3 gelijk gestemden . Als we elkaar nu ook nog aantrekkelijk vinden kunnen we de rest van onze zoektocht staken.
Alle reacties Link kopieren
Daar zeg je wat... Ivattje... ☺️
Same here.. Ik heb echter wel ervaring met een vrouw en dat was me wel heel goed bevallen. Vooral bepaalde handelingen die alleen tussen 2 vrouwen kunnen en die ik niet met mijn vriend kan doen. Ik heb daarentegen nooit gevoelens gehad of voorstellingen gehad met een vrouw als in een relatie. Ik heb nu bijna een jaar een vriend en de seks is echt heerlijk, raak nog elke dag vreselijk opgewonden van hem, maar wat hij niet weet is dat ik heel soms toch nog een fantasie heb om weer een keer met een vrouw een spannende ervaring te delen. Ik ga hier niet naar op zoek, want de nood is echt niet zo hoog, maar mocht het een keer gebeuren zou ik het niet erg vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zit in het zelfde schuitje. Heb nu al anderhalf jaar een relatie en ons seks leven is goed. Mijn vriend weet van mijn fantasie en vind het prima. Geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Zijn er misschien nog tips of iets? Websites al geprobeerd, maar zitten te veel 'fakers' op.
Alle reacties Link kopieren
Herkenning... 13 jaar getrouwd, man weet uiteraard van mijn bi-kant en wil mij de ervaring niet onthouden. Ik ben dus ook zeker niet op zoek naar een relatie met een vrouw. Eenmalige sexuele ervaring met een vrouw gehad, waar ik met veel plezier aan terugdenk. Was nooit actief op zoek maar merk dat dit nu veranderd. Dus wanneer is de kroegavond?
Alle reacties Link kopieren
Snap je wel hoor !! De nieuwsgierigheid naar een vrouwen lichaam ! Het is fijn puur omdat je we et wat je zelf ook lekker vind ! Maar je gaf aan dat je een beetje een dominant meisje wil ! Het is lastig om ze te zoeken , het zou eigenlijk vanzelf moeten gaan ! Heb zelf ooit 1 x sec gehad met een vrouw en zou t graag nog is over doen !
.
Alle reacties Link kopieren
"en hoewel hij het lastig vind, zou hij mij de ervaring wel gunnen" klinkt niet echt overtuigend. Als hij er moeite mee heeft zou ik de relatie meer prioriteit geven dan mijn sexuele fantasieen .



Maar om je vraag te beantwoorden: Ik herken de aantrekking tot een vrouw wel, maar ik ben dan ook bisexueel dus daar is niet echt veel aan uit te leggen. Wil je de andere vrouw in jullie sexleven betrekken in een trio of wil je je vriend er buiten houden? Als het alleen om jou en een andere vrouw gaat kan ik me voorstellen dat hij er wat meer moeite mee heeft. Zou je het hem dan ook gunnen om seks met een andere vrouw te hebben? Ik weet uit ervaring dat trio's in een relatie heel goed kunnen werken mits alle betrokkenen er voor open volledig voor open staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken me hier ook wel erg in. Ik zou niet echt verliefd kunnen worden op een vrouw maar sex met een vrouw zou ik wel heel graag een keer willen proberen. En ik heb ook al een aantal jaren een vriend.



Maar waar vind je iemand die dezelfde verlangens hebbe?..



Ik zou het echt niet weten.. Op internet gaat het ook niet zo makkelijk.
Yolo
Alle reacties Link kopieren
Hoezo gaat het op internet niet makkelijk? Er zijn sites als bi-love e.d. waar je terecht kunt, theemok postte hem in de eerste reactie.



Ik snap het niet zo goed hoor, hoe lastig is het nou precies om een vrouw te vinden die ook wel eens aan een vrouw wil prutsen?

Waarom gaan jullie niet naar de fun, die organiseert ladies only feestjes!
...
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, internet maakt het zoveel makkelijker!

Op shespot is ook een forum, heeft een vriendin van me wel eens iemand opgeduikeld. en ik ben zelf naar een ladies night gedaan in de parenclub. Zijn alleen vrouwen, dus laagdrempeliger.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
O oke ja bilove heb ik geprobeerd maar daar moet je best veel voor betalen.. Wat gebeurd er op zo een parenclub dan? Ik zal wel even een kijkje nemen op die shespot dankjewel!
Yolo
Alle reacties Link kopieren
Ben er nooit geweest, maar mensen gaan volgens mij naar een parenclub om mensen te ontmoeten en te kijken of ze met hen seks willen. Zo ja, dan zoeken ze een plekje en maken ze een wip.



Bij ladies night krijg ik heel opwindende gedachten, maar ik zal iedereen hier niet vermoeien met mijn fantasiën. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Het woord zegt het al parenclub is een club om te paren
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
misschien toch een tip om de ladiesnight in de Fun4two te proberen? Alleen vrouwen toegestaan in deze parenclub. Beneden kun je dansen, kletsen en wat eten en drinken en flirten. en als het klikt kun je naar boven om ruimte voor jullie te zoeken. het blijft allemaal ongedwongen. heb je geen zin of zie je niemand, dan blijf je beneden en klikt het wel..... je kunt het altijd eens een keertje uitproberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven