Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Senna30...of het het waard is, is heel erg persoonlijk.

In onze begin jaren (jeetje alweer 10 jaar geleden) vonden wij dit soort feestjes erg leuk.

De eerste feestjes kijk je je ogen uit en geniet je van de kriebels, daarna wordt je langzaam wat meer (ver)(ge)wend en ga je letten op het een en anders is mijn ervaring. Dan zul je ook merken dat de aankondiging van dit soort feestjes je kriebels geeft, maar dat je op de avond zelf denkt...chips is dit het?

Inmiddels komen wij om die reden niet meer bij dit soort feestjes helaas, maar jeetje ik heb er wel van genoten hoor in de begin jaren.



Het thema is niet heel ingewikkeld nu toch? Luxe lingerie...hoeft ook niet heel veel te kosten.

Ik zou lekker gaan en het beleven!

Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Helaas vond mijn vriend het te kort dag om er naar toe te gaan...

Maar volgend feestje (Valentijn) staat wel op de planning



Nu misschien maar een speed-date op SDC zetten of iets.

Zijn er hier al spannende plannen?
Ik had er nog nooit van gehoord, Madame Homard. Ziet er wel mooi uit op de site, maar ik vind het jammer dat er vrijwel alleen dames op de foto's staan, vooral bij 'onze gasten'. Zijn er zoveel meer vrouwen dan mannen?
Oh en dan lees ik ook nog dit:



Deelnemers behoren tussen de 21 en 45 jaar oud te zijn!



Tijdens de party is sexy en uitdagend gedrag toegestaan, echter GEEN sexuele handelingen!



Hmm...
Alle reacties Link kopieren
Dat tussen de 21 en 45 redden we wel:)

En geen seks tijdens de party , je kan altijd nog leuk ergens gaan 'afteren';)



Maar helaas dit weekend word hem niet..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat trouwens zoveel vrouwen worden getoond omdat dat meer appeal heeft.

Vrouwen verkopen seks nu eenmaal vaak beter als mannen ;)
Beetje stil hier.

Voor ons ook even komkommertijd, het wordt weer hoog tijd.
anoniem_64059fda820c3 wijzigde dit bericht op 23-11-2014 01:14
Reden: Typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor ons geen komkommertijd. Heerlijk swingersfeestje gehad in een grote villa met ongeveer 40 stellen. Echt veel actie en genoten van een paar heerlijke mannen. Leenman hield zich bezig met een paar dames...mmmmm...was heerlijk! Smaakt naar meer. Och, 20 dec. Eerst nog naar Bornedries!
It's never too late start living!
Senna 30: wij gaan ook wel eens naar dat soort feestjes, maar niet die eigenlijk, omdat ik de leeftijd van de bezoekers vrij hoog vindt. Het is altijd even zoeken, want een hogere leeftijd is al gauw op feestjes, maar er zijn zeker leuke feestjes te vinden met 30ers en 40ers.



Voor ons even geen Fun, volgende week een lekkere thuisdate, en begin december een gave hoteldate met twee superleuke stellen, ontmoet in de Fun, dat wordt zeker weten erg leuk. Misschien halverwege januari weer eens in de Fun kijken, en eigenlijk liever niet op sexpertnight, zoals hierboven discussie over was. Het leek ons ook erg spannend, maar het valt een beetje tegen. Er gebeurt eigenlijk niet veel anders dan op een gewone avond, en het is een wat anders publiek, over het algemeen wat ouder dan normaal en iets excentrieker in onze ogen, in de vorm van meer leren pakjes etc., niet zo ons ding. Maar ieder zijn ding, toch?
Alle reacties Link kopieren
Wie is er onlangs bij Kinkyparadise geweest in Lelystad? En.... hoe is/was dat?



(Ik heb hier zitten zoeken op het forum, kan hier niets over vinden..(of zoek verkeerd))
Alle reacties Link kopieren
Niet onlangs geweest maar wel al een paar keer.

Als je van lak, leer, rubber houdt en harde (!) muziek, dan zit je goed.

Je kan er heerlijk los op de dansvloer, uitrusten in de diverse zitjes of t bubbelbad.

Wij vinden het super.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw op de site en ook in het hele swinger gebeuren. Ben tot nu toe met mijn partner 3x op de vrijdag geweest, 1ste x was top, lekker druk, veel aandacht maar ik durfde nog niet echt, 2 xen erna viel tegen, had de gigolo avond en sexpert avond beide veel rustiger en ouder publiek. Wij zijn 34/35 jaar, omgeving rdam, zijn er nog goeie clubs aan te raden?
No regrets
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zeker meer goede clubs! Maar waarom probeer je in de Fun niet eens de zaterdagavond?? Dat schijnt toch anders te zijn als de vrijdag en met jonger publiek.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:MoodyMissy schreef op 24 november 2014 @ 20:54:

Niet onlangs geweest maar wel al een paar keer.

Als je van lak, leer, rubber houdt en harde (!) muziek, dan zit je goed.

Je kan er heerlijk los op de dansvloer, uitrusten in de diverse zitjes of t bubbelbad.

Wij vinden het super.



Hi Moodymissy, dank je voor je reactie

Is het verder vergelijkbaar als parenclub (behalve dus muziek en dresscode) met fun en/of fata? Of is het qua sfeer/actie/publiek etc niet te vergelijken?

We zijn overigens jaren geleden (6 jaar) voor het laatst in Fun geweest. Zijn daarna wat meer richting kinky gegaan, oa Bitch wat we erg leuk vonden, maar veel te druk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Zaterdag is ivm werk een probleem, is zaterdag veel beter dan?
No regrets
Alle reacties Link kopieren
Even heel wat anders, maar hebben jullie er wel eens over nagedacht wat jullie zouden doen als een van de twee wil stoppen met swingen?

Heeft een van jullie dit wel eens aan de hand gehad?

Wat als de ander liever niet wil stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Niet over nagedacht moet ik zeggen, we willen het gelukkig beide nu, en vind het wel lekker zo. Denk als hij ermee zou willen stoppen ik mij daar prima bij neer kan leggen als we het dan wel op een andere manie spannend kunnen houden
No regrets
Alle reacties Link kopieren
Snoepie, voor de meeste clubs geldt wel dat de zaterdag de meest bezochte avond is en dat dan vooral het jongere publiek komt. Ik ben alleen nog maar op de zaterdag in de Fun geweest en heb geen vergelijk maar begrijp van de meeste anderen die wel op de vrijdag zijn geweest toch zaterdag leuker is.



Eva4, vooralsnog hebben wij de afspraak dat als de een wil stoppen we allebei stoppen. Wij gaan ook altijd nog samen op avontuur. Misschien is het anders wanneer je naast het swingen ook apart date.Ook is het heel afhankelijk van wat de reden is dat jij of je partner wil stoppen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Oke, dan word het al wat lastiger, met baan in de horecais zaterdag echt een probleem...



Maar zujn er naast fun nog andere clubs aan te raden?
No regrets
Alle reacties Link kopieren
Snoepie, waarom niet de vrijdagavond in de Fun wanneer er geen gigolo's zijn of sexpertavond?

Wij wonen in het zuiden van het land en gaan ook vaker naar Belgische clubs zoals Eroxx en Bornedries. Echter op de vrijdagavonden komen hier ook single mannen. Ik weet niet of je dit nu direkt zoekt. Misschien dan de Fata Morgana?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Leen65, zoals ik al zei, zijnvrij nieuw hierin, pas 3x geweest en alledrie avonden in de fun, we willen ook graag andere plekken ervaren en daarna pas kijken wat ons het beste bevalt, we zijn alleen niet zo bekend met wat er allemaal is

Leuke goedverzorgde mensen/stellen van rond onze leeftijd +/- 10 jaar
No regrets
Alle reacties Link kopieren
Eva4, daar kan je helemaal niks mee doen, dan stopt dat. Wij zitten in die situatie, na drie dates. De ene partner genoot volop, de ander kon er niet genoeg van genieten en wil niet meer. Dan houdt het op, de partner die niet meer wil bepaalt en de ander moet zich daar bij neergeleggen en het een plekje geven.
anoniem_192806 wijzigde dit bericht op 28-11-2014 12:26
Reden: Typo
% gewijzigd
Klopt, de langzaamste bepaalt. Dat houdt dus ook in dat als een van de twee niet meer wil, het op moet houden. Anders gaan de verhoudingen heel snel heel erg uit balans, en kan je relatie ernstig in gevaar komen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Een vraagje, heeft er iemand ervaring met parenclubs in Parijs?

Er lijken erzoveel dat we door de bomen het bos niet meer zien....



Dank
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
quote:stel2003 schreef op 28 november 2014 @ 12:23:

Eva4, daar kan je helemaal niks mee doen, dan stopt dat. Wij zitten in die situatie, na drie dates. De ene partner genoot volop, de ander kon er niet genoeg van genieten en wil niet meer. Dan houdt het op, de partner die niet meer wil bepaalt en de ander moet zich daar bij neergeleggen en het een plekje geven.Heeft de partner die wel genoot zich daar volledig bij neergelegd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven