weg op eigen verjaardagsvisite?

22-11-2014 17:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend krijgt morgen zijn ouders op bezoek voor zijn verjaardag. Ze komen uit de andere kant van het land. Nu wil hij zelf gaan sporten, zodat hij pas thuis zal zijn als ze er al twee uur zijn (ze blijven een uur of vier) Zelf zit er er door persoonlijke omstandigheden niet heel fleurig bij deze weken. Is het onredelijk dat ik dit geen goed idee vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 november 2014 @ 20:14:

Lekker de tijd verzetten, het liefst dat vriend het zelf doet.



Vriend;

"Ma/pa, ik moet nog even sporten op mijn verjaardag want ik vind het niet belangrijk genoeg dat jullie half NL moeten rijden om hier te komen en daardoor ook maar 4 uur blijven. Ik vind mijn sport te belangrijk om dat 1x over te slaan.

Waarschijnlijk bij later afspreken valt de afspraak net tijdens etenstijd, dat is niet erg hoor, ik haal met alle liefde even wat chinees of wat pizza`s, mijn vriendin die al zoveel voor mij doet wil ik niet extra belasten met extra afwas. Als mijn salaris het toelaat zal ik uiteraard de kosten op mij nemen. Maar uiteraard zou ik het niet vervelend vinden als jullie op de weg hierheen alvast wat meeneemt, dat scheelt mij weer een ritje.



Pa en ma, laat het nog even weten of het jullie ook beter uitkomt om iets later af te spreken en of jullie het eten zouden kunnen meenemen."



Liefs X
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 november 2014 @ 20:14:

Lekker de tijd verzetten, het liefst dat vriend het zelf doet.



Vriend;

"Ma/pa, ik moet nog even sporten want ik vind het niet belangrijk genoeg dat jullie half NL moeten rijden om hier te komen en daardoor maar 4 uur blijven. Ik vind mijn sport te belangrijk om dat 1x over te slaan.

Waarschijnlijk bij later afspreken valt de afspraak net tijdens etenstijd, dat is niet erg hoor, ik haal met alle liefde even wat chinees of wat pizza`s, mijn vriendin die al zoveel voor mij doet wil ik niet extra belasten met extra afwas. Als mijn salaris het toelaat zal ik uiteraard de kosten op mij nemen. Maar uiteraard zou ik het niet vervelend vinden als jullie op de weg hierheen alvast wat meeneemt, dat scheelt mij weer een ritje.



Pa en ma, laat het nog even weten of het jullie ook beter uitkomt om iets later af te spreken en of jullie het eten zouden kunnen meenemen."



Liefs X
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Dan gaan zijn ouders toch kijkenbij de wedstrijd. Is vast lang geleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 22 november 2014 @ 19:49:

Ik doe het wedstrijdsecretariaat bij een vereniging, afzeggen op het laatste moment is echt heel lastig. Ziek is ziek en dus pech, maar een verjaardag zie je ruim van te voren aankomen. Dan bel je niet een uurtje van te voren af. Hoewel, sommigen wel!Precies. Je kunt ook een verjaardagsfeest organiseren op een dag dat je niet hoeft te spelen.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 22 november 2014 @ 21:19:

[...]



Precies. Je kunt ook een verjaardagsfeest organiseren op een dag dat je niet hoeft te spelen.Dat kan ook, maar weken van te voren afmelden geeft ook meer mogelijkheden om een reserve speler in te zetten. Dat kan ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 22 november 2014 @ 17:37:

Hij heeft ze zelf uitgenodigd.



Het is een teamsport, vandaar. Tja ben er best chagerijnig van, vreemde move. Is nu ook wel laat om ze te vragen later te komen, maar dat is dan wel de beste optie



Ja, maar dat kan niet volgens hem want dan heeft het team een man te weinig.







Je vent maakt van zijn probleem jouw probleem, en dan ga je ons vragen wie er gelijk heeft?



Ik zou lekker de deur uit gaan vandaag
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik zou vragen hoe hij ze dacht te vertellen dat ze dan eerst twee uur in een leeg huis zitten...
Alle reacties Link kopieren
Hier een voetbalfamilie, dus ik snap het wel een beetje. Beide kinderen voetballen en de tijden zijn soms onmogelijk. Onze kinderen voetballen dus ook op hun verjaardag en als ze nog aan het voetballen zijn als opa en oma komen (die ver weg wonen) nemen we ze meestal mee om de kinderen aan te moedigen, vinden beide leuk. Vaak stuur ik ze ook alleen, rijden ze gelijk door naar de betreffende vereniging, heb ik mijn handen vrij om het eten voor te bereiden etc, omdat ik zelf niet langs de lijn hoef te staan. Misschien is dat voor je schoonouders ook een optie? Ik neem aan dat ze bekend zijn met je vriends sport, omdat hij dat vanuit zijn jeugd al deed. Dus misschien vinden ze het wel leuk om weer eens te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Iets vertelt me dat TO vandaag gewoon twee uur met haar schoonouders gaat zitten, ondanks alle reacties die hier gegeven zijn. Ze wil helemaal geen oplossing.
quote:Haley schreef op 23 november 2014 @ 11:05:

Iets vertelt me dat TO vandaag gewoon twee uur met haar schoonouders gaat zitten, ondanks alle reacties die hier gegeven zijn. Ze wil helemaal geen oplossing.En waarom zou ze dat niet doen dan? TO vraagt zich af of ze onredelijk is, nou dat is inmiddels wel bevestigd, niemand vind haar onredelijk. Misschien ontbreekt haar de energie om er nu, vandaag echt iets mee te doen. Dat kan en dat mag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ik ben ook benieuwd hoe ze het opgelost hebben..
quote:Halve-Haan schreef op 23 november 2014 @ 13:07:

Ik ben ook benieuwd hoe ze het opgelost hebben..
quote:bankje schreef op 24 november 2014 @ 09:27:

[...]

Ik word er soms niet goed van, die TO's die niet meer reageren. Ik gok dat ze het gewoon geaccepteerd heeft en niets tegen vriend heeft gezegd.
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 24 november 2014 @ 12:26:

[...]





Ik word er soms niet goed van, die TO's die niet meer reageren. Ik gok dat ze het gewoon geaccepteerd heeft en niets tegen vriend heeft gezegd.





Daar wordt ik ook soms zo verdrietig van. Zitten we masaal mee te denken, willen we wel weten hoe het is afgelopen!



Net als bij al die 'Ben ik zwanger topics'
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar van je vriend. Als je schoonouders vier uur blijven dan kan hij daarna toch sporten?
Alle reacties Link kopieren
Nou niet verdrietig worden hoor...Ik was er echt even klaar mee, vandaar late reactie. Ik had hem voorgesteld dat hij zijn ouders zou bellen dat ze een uurtje later zouden komen. Op zaterdagavond was dat. Uiteindelijk stuurt hij na veel aandringen een appje of ze later willen komen, op het moment dat ze al onder weg zijn (rijdt maar rustig aan, ik ben even weg). Dat zouden ze wellicht niet zien, dus na nog wat aandringen toch maar gebeld. Ze zouden er over een uur zijn. Toen wilde hij alsnog gaan, wellicht dan alleen de eerste helft. Om eerlijk te zijn werd het een fikse ruzie, ik was er erg klaar mee dat hij alles zo op zijn beloop liet en gewoon zijn zin doorvoerde. Hij is uiteindelijk thuis gebleven. Ik baal gewoon, want als hij eerder had gebeld waren ze gewoon later gekomen en was er niets aan de hand. Nu heeft hij ook last minute sport afgezegd en is daar was hij boos over. erg gezellig dus allemaal.
quote:rosie76 schreef op 24 november 2014 @ 12:59:

Nou niet verdrietig worden hoor...Ik was er echt even klaar mee, vandaar late reactie. Ik had hem voorgesteld dat hij zijn ouders zou bellen dat ze een uurtje later zouden komen. Op zaterdagavond was dat. Uiteindelijk stuurt hij na veel aandringen een appje of ze later willen komen, op het moment dat ze al onder weg zijn (rijdt maar rustig aan, ik ben even weg). Dat zouden ze wellicht niet zien, dus na nog wat aandringen toch maar gebeld. Ze zouden er over een uur zijn. Toen wilde hij alsnog gaan, wellicht dan alleen de eerste helft. Om eerlijk te zijn werd het een fikse ruzie, ik was er erg klaar mee dat hij alles zo op zijn beloop liet en gewoon zijn zin doorvoerde. Hij is uiteindelijk thuis gebleven. Ik baal gewoon, want als hij eerder had gebeld waren ze gewoon later gekomen en was er niets aan de hand. Nu heeft hij ook last minute sport afgezegd en is daar was hij boos over. erg gezellig dus allemaal.Oké! Ik snap dat je er klaar mee was. En deze oplossing klinkt ook niet erg gezellig. Ik hoop dat je vriend het volgende keer anders aanpakt! Hij weet inmiddels wel wat jou standpunt is!
Alle reacties Link kopieren
Ow ik ben mobiel aan het forumen ik zag niet dat er al meerdere reacties waren.
Fijn dat jij toch nog gereageerd hebt Rosie. Niet fijn dus, was het bezoek op zich nog wel gezellig?

Hopelijk heeft je vriend er wat van geleerd en pakt hij het in het vervolg anders aan.
Fijn dat je even kwam updaten, Rosie.

Wat een ontzettend lakse houding van je kerel! Dat was een ruzie van mijn kant wel waard. Het zou me niks verbazen als hij jou ook nog de schuld gaf dat het allemaal zo gelopen is. Maar hopelijk zit ik hiermee verkeerd..
Alle reacties Link kopieren
nee, idd. hij was boos omdat hij op het laatst af moest zeggen en wilde niet reageren op appje aanvoerder omdat hij mij niet wilde compromitteren. Irritante ruzie, maar gelukkig was het wel toch nog een gezellige dag. Zonde van de energie, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 24 november 2014 @ 13:55:

nee, idd. hij was boos omdat hij op het laatst af moest zeggen en wilde niet reageren op appje aanvoerder omdat hij mij niet wilde compromitteren. Irritante ruzie, maar gelukkig was het wel toch nog een gezellige dag. Zonde van de energie, dat wel.

Hier valt me de bek echt van open: HIJ heeft toch een afspraak gemaakt met ZIJN ouders op een tijdstip dat HIJ niet eens thuis zou zijn?

Hoe ben jij daarmee te compromiteren? Je komt niet eens voor in het verhaal!



Succes met die vent van je!
Alle reacties Link kopieren
Huh?



Hij is wel vaker een onredelijke eikel?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 24 november 2014 @ 13:55:

nee, idd. hij was boos omdat hij op het laatst af moest zeggen en wilde niet reageren op appje aanvoerder omdat hij mij niet wilde compromitteren. Irritante ruzie, maar gelukkig was het wel toch nog een gezellige dag. Zonde van de energie, dat wel.Hebben jullie wel vaker zulke `onzinnige` ruzies over van alles en nog wat? Moet je overal over strijden om hem duidelijk te maken dat hij in deze echt onredelijk was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Na aanleiding van dit topic realiseer ik me dat we wel soms echt stomme ruzies hebben. We zijn al heel lang samen en het is dan net of we op alle fronten volwassen zijn geworden in de jaren, behalve onze ruzies die zijn blijven hangen in de puberjaren (therapeutisch topic ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven