Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Met de Hema eco tas krijg je 25% korting op het tweewekelijks geselecteerde duurzamer Tas artikel. Die korting krijg je ook als je je eigen tas of geen tas gebruikt. Volgens mij zijn het nou sokken die in de aanbieding zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh, leuke actie van de Hema! Al die (kleine) plastic tasjes zijn ook echt onzin
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 17 november 2014 @ 11:24:

Met de Hema eco tas krijg je 25% korting op het tweewekelijks geselecteerde duurzamer Tas artikel. Die korting krijg je ook als je je eigen tas of geen tas gebruikt. Volgens mij zijn het nou sokken die in de aanbieding zijn.



Goede actie van Hema. Ik erger me altijd juist bij hun. Ze vragen nooit of ik een tasje wil. Ze mieteren het altijd gewoon in een plastic tasje. Ook als ik een grote tas mee heb. Moet altijd zeggen dat ik geen tasje wil.

Laatst deden ze zelfs een doosje nietjes in een tasje, beetje overdreven.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag 3e mailtje richting Avro gedaan en vandaag eindelijk reactie dat het opgezegd is.
Alle reacties Link kopieren
Gratis raspatat:



http://raslovers.nl/
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vrekken,



ben vandaag aan het oriënteren geslagen mbt de zorgverzekering.

Nu kwam bij Independer.nl SallandZorgDirect als beste keus naar boven voor mij. Na eerst wat meer bekendere verzekeringsnamen te hebben vergeleken ben ik toch maar eens bij hun op de site gaan kijken, maar wat een verschil in premie zeg! Het lijkt zo maar 20 euro per maand te schelen met een vergelijkbaar pakket van een CZ bijvoorbeeld.



Nu vroeg ik me af; heeft iemand hier ervaring met deze verzekeraar of weet iemand waar ik checken wat de ervaring van anderen is?

Ik had er namelijk nog nooit van gehoord en ik weet ook niet zo goed waar ik meer info over ze zou kunnen vinden.



Zijn er nog anderen bezig met veranderen van zorgverzekering? Nog vrekken-tips die ik zeker niet mag missen?



Thanx!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 22 november 2014 @ 17:26:



Zijn er nog anderen bezig met veranderen van zorgverzekering?



Thanx!Een topic vol! http://forum.viva.nl/foru ... opic/list_messages/247566
quote:ingelke_kepringelke schreef op 22 november 2014 @ 17:26:

Hoi Vrekken,



ben vandaag aan het oriënteren geslagen mbt de zorgverzekering.

Nu kwam bij Independer.nl SallandZorgDirect als beste keus naar boven voor mij. Na eerst wat meer bekendere verzekeringsnamen te hebben vergeleken ben ik toch maar eens bij hun op de site gaan kijken, maar wat een verschil in premie zeg! Het lijkt zo maar 20 euro per maand te schelen met een vergelijkbaar pakket van een CZ bijvoorbeeld.



Nu vroeg ik me af; heeft iemand hier ervaring met deze verzekeraar of weet iemand waar ik checken wat de ervaring van anderen is?

Ik had er namelijk nog nooit van gehoord en ik weet ook niet zo goed waar ik meer info over ze zou kunnen vinden.



Zijn er nog anderen bezig met veranderen van zorgverzekering? Nog vrekken-tips die ik zeker niet mag missen?



Thanx!Ik zit al jaren bij Salland. Nooit problemen mee, zijn snel met declaraties. Staan goed aangeschreven in de klanttevredenheidsonderzoeken. Het is een kleinere verzekeringsmaatschappij met vooral klanten in het oosten van het land.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 22 november 2014 @ 17:34:

[...]





Een topic vol! http://forum.viva.nl/foru ... opic/list_messages/247566Bedankt! Zo ver had ik blijkbaar nog niet gekeken.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vichy krijg je een kortingsbon

Zooplus.nl korting op dierenvoer (of bonuspunten voor het spaarprogramma)

Takko krijg je kortingsbon



en nog wel meer, maar kan er ff niet op komen.
Alle reacties Link kopieren
M'n ouders zitten ook bij Salland, kwamen daar ook op zo'n manier een paar jaar geleden en ze zitten er nog steeds (en zijn er tevreden over).
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal kortingscodes verzameld, misschien wel handig.



Formido.nl

Van 24 tot en met 30 november 2014 ontvang je 25% korting op een artikel naar keuze met de kortingscode 8711146005195.



Vidaxl.nl

¤10 korting met de kortingscode KERST2014 op producten van het merk vidaXL en met een minimale orderwaarde van ¤150.



Toizu.nl

20% korting op alles met de code KOR20%. Met de code VERZ50 betaal je geen verzendkosten bij een besteding van ¤50 of meer.



Schoenenreus.nl

Bij Schoenenreus geldt nu gratis verzending bij besteding vanaf ¤ 49,99 met de code SR17-SINT. Deze actie loopt t/m 30-11-2014.



Minirepublic.nl

Vanaf vandaag t/m zondag 30 november ontvang je 10% korting op de nieuwe wintercollectie met de kortingscode november10.



Canvasfotos.nl

Met de code EQV141124111132 ontvang je 5 euro korting.
quote:blije-bij schreef op 17 november 2014 @ 11:24:

Met de Hema eco tas krijg je 25% korting op het tweewekelijks geselecteerde duurzamer Tas artikel. Die korting krijg je ook als je je eigen tas of geen tas gebruikt. Volgens mij zijn het nou sokken die in de aanbieding zijn.Ik heb al van een paar mensen die deze tas gekocht hadden, want fijn zo duurzaam en zo, dat hij zo uit elkaar valt. Hij is niet veel beter dan een plastic tasje volgens hen. Dus ik laat hem toch maar even hangen is zonde van mijn geld, zeker als hij al kapot is voordat ik er meer korting mee krijg dan alleen de sokken
Alle reacties Link kopieren
Als je nu een abbo neemt op glamour (¤20) krijg je er een kadobon van ¤50 van invito bij.
Alle reacties Link kopieren
Pleinshoppen.nl waardebon van 7.50 als je voor 25 euro besteld. Beste koop je voor 32.50 dan krijg je de verzendkosten ook gratis en betaal je dus 25 euro . Ideaal voor de pampers.



ZL439HGT448
quote:marforce schreef op 25 november 2014 @ 13:03:

Als je nu een abbo neemt op glamour (¤20) krijg je er een kadobon van ¤50 van invito bij.



Heb je ook een linkje dan?

Ik zie het hier niet: http://www.glamour.nl/magazine/abonneren
Oh..ik kon dit item verzonnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gratis kwekkeboom ovenhapjes



http://www.degrootsteproeverijvan.nl/
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 25 november 2014 @ 18:32:

[...]





Heb je ook een linkje dan?

Ik zie het hier niet: http://www.glamour.nl/magazine/abonnerenWAT STOM! Gisteren nog wel!!
Alle reacties Link kopieren
Nu bij Hi een prepay actie. Hi Prepay Nano SIM-kaart prijs ¤9,99. Je krijgt hiervoor ¤10 beltegoed en 31 dagen onbeperkt online.
En dan maar even voor de leuk met dit koude weer er een 'echte' vrekkentip doorheen gooien



Als je waxinelichtjes en bloempotten hebt liggen, scheelt het wat warmte betreft enorm als je een waxinelichtje onder twee bloempotten met een stukje aluminiumfolie ertussen zet. Schijnt best veel warmte vanaf te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:knuffeltijgetje schreef op 26 november 2014 @ 17:48:

En dan maar even voor de leuk met dit koude weer er een 'echte' vrekkentip doorheen gooien



Als je waxinelichtjes en bloempotten hebt liggen, scheelt het wat warmte betreft enorm als je een waxinelichtje onder twee bloempotten met een stukje aluminiumfolie ertussen zet. Schijnt best veel warmte vanaf te komen.



Die gaat bij het rijtje 'je theezakjes drogen aan de waslijn'



Wel heb ik altijd 2 waxinelichtjes en een doosje lucifers in een goed afsluitbaar plastic zakje in de auto liggen als noodmaatregel. Als je dan eens motorpech hebt kun je die in de auto laten branden (op een veilig plek uiteraard) en dat schijnt dan best nog wel veel warmte te geven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
4*ELLE + Hunterboots in maat 37,38,39 voor 20 euro.

https://kiosk.hearst.nl/e ... lle-hunterboots?preview=1
Alle reacties Link kopieren
Gratis naar Slagharen 29 & 30 november? Dat kan



http://slagharen.com/tickets



voer bij actiecode in winnaar29 (voor 29november) of gefeliciteerd30 (voor 30 november)
Bi sonraki hayatimda gel.
quote:ime21 schreef op 26 november 2014 @ 19:36:

Gratis naar Slagharen 29 & 30 november? Dat kan



http://slagharen.com/tickets



voer bij actiecode in winnaar29 (voor 29november) of gefeliciteerd30 (voor 30 november)



Dank!

Wij gaan met ons zoontje eens een kijkje nemen.

Altijd leuk voor gratis!

Kaarten zijn besteld :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven