Entertainment alle pijlers

Over mijn lijk

02-10-2014 21:31 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 22.20 uur begint er weer een nieuwe serie van over mijn lijk op BNN.



Ik was benieuwd of jullie gaan kijken? Het is heel indrukwekkend en mooi gemaakt maar ik wordt er ook heel verdrietig van dus twijfel of ik ga kijken.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Ik brak toen Sylvia haar paard zag op de bruiloft. Pffff. Tranen met tuiten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, toen hield ik het ook niet droog
Alle reacties Link kopieren
quote:ontbijtkoekje schreef op 22 november 2014 @ 11:33:

Ik wist niet dat het weer op de buis was, dus gister aflevering 4,5 en 7 teruggekeken en dat was eigenlijk te heftig.Heb ik toevallig vanochtend gedaan. Is inderdaad geen aanrader. Pfff, heftig!
Fijn dat ik al iets over de laatste aflevering weet zodat ik voorbereid ben.

Zo vreselijk veel respect voor die mensen heb ik dat ik blijf kijken maar wel wanneer ik wil dus ik zie het op uitzending gemist, in m'n uppie
@Mimsey: ik zit al langer op het forum en heb toen Hero ziek was ook meegelezen op je topic. Wat heb je het mooi omschreven, waarom wel trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik leef al 9 jaar met een ongenezelijke hersentumor, en toch kijk ik het iedere keer.

Ik kijk het omdat ik zelden huil om mijzelf, maar bij dit programma moet ik heel erg huilen..
En wees blij dat je oud wordt want dat betekent dat je het gras niet van onderen ligt te bekijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:rtyler schreef op 22 november 2014 @ 23:19:

Ik leef al 9 jaar met een ongenezelijke hersentumor, en toch kijk ik het iedere keer.

Ik kijk het omdat ik zelden huil om mijzelf, maar bij dit programma moet ik heel erg huilen..

Jeetje wat heftig! Wat is de prognose?

Fijn dat je emoties een uitweg vinden door oml.

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Jeetje rtyler. Hoe gaat het nu? Veel sterkte!



Aflevering inmiddels ook gekeken. Pfff... Heavy... Nog 1 aflevering te gaan :(...
Carpe Diem!
quote:mimsey schreef op 21 november 2014 @ 22:58:

Halve Haan, ik was 1 maand min 1 dag getrouwd toen Hero overleed. En daar ben ik tot op de dag van vandaag blij om. Want nu, 7,5 jaar later, draag ik nogsteeds vol trots zijn achternaam. Zo is hij toch nog een beetje bij me. Is hij toch nog mijn Man.

Oneerlijk tegenover mijn nieuwe partner (en vader van mijn peuter)? Neuh, zo zie ik dat niet. Ik mag van twee mannen houden, en dat doe ik dan ook. Met de ene deel ik mijn leven, en met de andere mijn naam.

Trouwen doe ik niet meer. Dan verlies ik mijn achternaam. Tja, dat is pech voor mijn nieuwe Lief, maar Hero was "eerder". Ook dat accepteert mijn nieuwe Lief. Het is geen competitie, geen concurrentie. Het is Hero. En dat mijn nieuwe Lief mij de ruimte geeft om ook nog van Hero te houden, maakt dat hij mijn nieuwe Lief kan zijn. Ze staan naast elkaar, de een zichtbaar en de ander niet. Mijn verleden en mijn toekomst. Ze horen bij mij, allebei. Maar dat zou ook zo zijn als ik niet de status van weduwe zou hebben...



(Overigens heeft Hero ook nooit gezegd dat hij hoopte dat ik een nieuwe relatie zou krijgen. Dat ik daar open voor moest/mocht staan. Het idee alleen al maakte hem groen van jaloezie. Daar wilde hij echt niet over nadenken. Wel dat hij hoopte dat ik gelukkig zou worden, maar de invulling van dat geluk... neuh, dat trok hij niet zo goec, ).dat vind ik echt heel mooi!!!
Dat die tattoo dan weer niet klopt, da's jammer.
quote:erizo schreef op 27 november 2014 @ 22:52:

Dat die tattoo dan weer niet klopt, da's jammer.

Oh klopt ie niet? Das inderdaad zuur.



Ik heb altijd het idee gehad dat die Mark de hele tijd een toneelstuk aan het opvoeren was. Elke minuut dat hij in beeld was dacht ik: wie speel je deze keer?
Heftige aflevering weer...Moet er echt weer even van bijkomen. Erg om te zien hoe ze allemaal veranderden aan het eind van hun ziekte, echt op.
Alle reacties Link kopieren
quote:erizo schreef op 27 november 2014 @ 22:52:

Dat die tattoo dan weer niet klopt, da's jammer.Wat klopt er niet aan, de tekst?
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend heftig om Annemiek zo te zien. Ik schrok enorm van hoe anders haar gezicht was (wat die rotziekte met je lijf doet) en dat haar ogen steeds dichtvielen omdat ze eigenlijk geen energie meer had voor het gesprek met Patrick. Haar zoontje die naast haar kroop op bed bij haar thuis



Pfff het raakt me enorm en inderdaad wat Luc ook zei geniet van elke dag en maak je niet druk om dingen waar je geen invloed op hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 27 november 2014 @ 22:57:

[...]



Oh klopt ie niet? Das inderdaad zuur.



Ik heb altijd het idee gehad dat die Mark de hele tijd een toneelstuk aan het opvoeren was. Elke minuut dat hij in beeld was dacht ik: wie speel je deze keer?



Ja, eens

Een onvolwassen vent vond ik het.



Heftige aflevering
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Heb de aflevering niet gezien nog.



Over welke tattoo hebben we het?



Mark deed mij denken aan mijn ex. Die had teelbalkanker uitgezaaid naar longen en nieren. Hij leeft overigens wel nog. Vond hem speels.



Heb wel een voorstukje gezien van Annemiek. Schrok idd ook hoe ze eruit zag. Vanavond ga ik de aflevering kijken. De laatste pfff...
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk de tattoo die Luc liet zetten, maar ik weet niet wat er niet klopt.

Wat ik vorige week wel kwalijk vond (zeker voor een programma als dit) is dat Sylvia's leeftijd niet klopte. Er werd gezegd dat ze 27 jaar is geworden, maar als je naar haar tijdlijn kijkt (geboren mei 1985) was de dus in maart dit jaar 28.

Ik zou dat echt stom en onzorgvuldig vinden als ik familie of een bekende van haar was.



Maar verder een enorm indrukwekkend programma!
Bewonderenswaardig hoe alle deelnemers omgaan met hun ziekte. Annemiek was echt op zag je tijdens het gesprek maar ben blij dat ze toch thuis heeft kunnen sterven.

Ik schrok van Sylvia vorige week ze was zo mager geworden maar toch haar wens in vervulling gebracht.



Ik vond Mark ook erg onvolwassen maar als dat was wat hem staande hield wie ben ik dat om daar een mening over te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een 5 sterke personen.

Ieder had een vastbeslotenheid om de kanker te overwinnen,niemand liet de moed zakken....tot op het laatst tot ze echt beseffen,zoals Annemiek het zei,van deze kanker kan je het niet winnen en dan geven ze zich over.....



Ik snap goed dat Patrick ermee stopt,het is al zwaar voor ons als kijker om dit te volgen laat staan als je zoals Patrick het zo van dichtbij meeleeft,5x aan het sterfbed staan,5x afscheid nemen bij de uitvaart.Zo jong en levenslustig alle 5 en binnen een jaar het leven uit hun lichaam zien gaan.....

Heftig seizoen van een indrukwekkend programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde dat de moeder van Sanne ook kanker heeft... Schijnt ergrns op Facebook te staan.
Ik ben heel erg onder de indruk van dit seizoen. Ik denk elk seizoen aan het begin dat de deelnemers me niet gaan raken, maar elke keer doen ze het toch weer. Allemaal. En die lieve nabestaanden, Luc deed me enorm veel. Wat een lieve jongen. En Anneleen ook, ik hoop dat haar wens ook nog in vervulling mag gaan.
Alle reacties Link kopieren
Was gister de laatste aflevering?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 28 november 2014 @ 12:58:

Was gister de laatste aflevering?Ja. Kon het weer niet droog houden
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga het ook maar eens kijken. Ik durf niet zo goed, ben echt een jankbal. Maar het lijkt mij ook heel 'mooi'.



Jee, Mimsey, is het al weer 7,5 jaar geleden... Ik vind het mooi te lezen hoe jij de liefde voor Hero en je nieuwe Lief ervaart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven