Tips om goed te pijpen

09-09-2014 00:13 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
titel spreekt voor zich...als ik mijn vriend diep pijp krijg ik braakneigingen..ik heb het gevoel dat ik het uberhaupt niet goed doe ondanks het feit dat ie klaarkomt...iemand tips?alvast dank
Alle reacties Link kopieren
Tictac..!!!
Alle reacties Link kopieren
Haal je wel goed adem? Als je buiten adem raakt moet je even wachten, zodra ik het gevoel krijg dat ik moet ademhalen terwijl het in mijn keel zit moet ik ook kokhalsen. Dat is een reactie. Rustig beginnen dus en je positie is ook belangrijk. Het ligt ook aan de vorm van zijn penis. Je moet kijken op welke manier het makkelijk lukt.
Ik wissel het zelf soms af met even hard zuigen en daarna zachtjes met me tong over zn frummelnogwat *je weet wel dat gevoelig randje..* te likken en daarna neem ik de eikel nog even in me mond en hou de rest van zn piemel eigenlijk vast me mijn hand. De subtiele afwisseling is het wat het voor ons in ieder geval goed werkt :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 12 september 2014 @ 23:03:

[...]





En bedankt hé, zit hier met m'n tong uit m'n mond proberen te slikken, en man kijkt naar me of ik een aanval krijg en dat in combinatie met jouw ava
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin wil mij niet pijpen. Omdat ie nat is, zegt ze. Uiteraard respecteer ik haar, wat ze niet wil moet ze zeker niet doen. Maar Ik bef haar daarom ook niet. (Beetje) jammer vind ik het wel..
Alle reacties Link kopieren
http://www.rozemarije.nl/hem-verwennen/pijpen-3/
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en niet vergeten om je mond / keel compleet te ontspannen om de gag reflex tegen te gaan. En het scheelt ontzettend als er flink wat spuug op zit, desnoods koop je oral lube.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en niet vergeten om je mond / keel compleet te ontspannen om de gag reflex tegen te gaan. En het scheelt ontzettend als er flink wat spuug op zit, desnoods koop je oral lube.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven