Vriendinnen gezocht (Alphen aan den Rijn)

17-11-2014 09:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve meiden!



Mijn naam is Patricia en ik ben 25 jaar.

Ik woon sinds een half jaar samen in Alphen aan den Rijn met mijn lieve vriend. Ik kom niet uit Alphen en ik heb ook geen vrienden in Alphen. Daar wil ik graag wat verandering in brengen!!



Ik ben op zoek naar wat leuke meiden die het leuk lijken om wat leuke dingen te gaan doen. Ik zou graag wat contacten maken en hopelijk een leuke vriendschap opbouwen. Alphen aan den Rijn bevalt ons heel goed dus geen plannen om weer te verhuizen haha.



Hopelijk hoor ik van je!!



Liefs!
Make the most of life
Alle reacties Link kopieren
Hoi Patricia.

Jammer ik woon er helaas niet meer, ben verhuist. Ik heb ook jaren 30jaar in alphen gewoond,
Alle reacties Link kopieren
Jammer Winnie! Waar woon je nu?
Make the most of life
Alle reacties Link kopieren
quote:Patricia89 schreef op 17 november 2014 @ 12:52:

Jammer Winnie! Waar woon je nu?Ik woon nu in deventer. welke wijk woon je? Ik woonde vlak bij de van nesstraat
Heey meis,

Je klinkt erg spontaan, lijkt me leuk om je te leren kennen! Ik woon alleen niet in Alphen, is dat ook oke of zoek je echt mensen die in Alphen wonen? wie weet tot horens.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Alyss!



Haha thanks! Ja tuurlijk! Waar woon je? Hopelijk niet al te ver bij Alphen vandaan :-).
Make the most of life
Hoi Patricia,

Ik zou je graag een privé bericht willen sturen, kan je die optie aanzetten?

Groetjes,

Alyssa
Hoi Patricia,



Ik zou ook graag met je in contact komen, maar kan je geen privebericht sturen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Ik woon net een half jaar in alphen

En helaas al me oude vrienden achter gelaten. En het is zo moeilijk om weer nieuwe mensen te leren kennen. Ik snap heel goed hoe je je voel



Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven