Ticket boeken met stopover

23-11-2014 12:33 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek en zoek en zoek. Van Expedia tot Momondo, van Skyscanner tot Kilroy, van Cheaptickets tot allerlei sites van maatschappijen zelf. Maar ik kom er maar niet uit.



Ik wil naar de Malediven en naar Sri Lanka. Een hoop vluchten naar de Malediven gaan via Colombo. Dus ik zoek naar vluchten naar de Malediven waarbij ik een gratis/goedkope stopover kan maken in Colombo. Of naar vluchten naar Colombo, en dan kan ik met Emirates voor ongeveer 200 naar de Malediven vliegen.



Ik zie echt door de bomen het bos niet meer, ik kijk al weken zo niet maanden en ik heb totaal geen overzicht meer. Mis ik een handige optie/site? Zie ik iets over het hoofd? Maak ik het te ingewikkeld? HELP!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel vliegtuigen ook.
Alle reacties Link kopieren
Kan natuurlijk ook nog doen:

Kuala Lumpur - Colombo 112

Colombo - Male 125

Male - Kuala Lumpur 152



Met ticket naar Kuala Lumpur van 550



Totaal: 939. Toch duurder.
Alle reacties Link kopieren
Wil je perse vanaf Amsterdam vliegen?



Een goedkopere optie is om met de trein naar Parijs te gaan en vanaf Charles de Gaulle te vliegen.

Kosten treinreis Amsterdam/Charles de Gaulle ¤ 67,= , vlucht Parijs-Colombo vv ¤ 418,= (Quatar), vlucht Colombo-Male vv ¤ 201,= (China Eastern Airlines), dus compleet voor ¤ 686,=, gekeken naar maart 2015, maar afhankelijk van de periode waarin je wilt kan dit misschien nog goedkoper wanneer je een beetje flexibel bent. Misschien kun het vanaf een andere luchthaven (Dusseldorf/FF) nog wel goedkoper, maar dit was wat ik zo even snel zag.



Als je weet binnen welke periode je wilt mag je me ook een pb sturen, kijk ik wel even voor je.
Je kunt ook nog checken of 't vanuit Brussel goedkoper is (nog meer bomen vliegtuigen)
Alle reacties Link kopieren
quote:foliantje schreef op 23 november 2014 @ 14:32:

Wil je perse vanaf Amsterdam vliegen?



Een goedkopere optie is om met de trein naar Parijs te gaan en vanaf Charles de Gaulle te vliegen.

Kosten treinreis Amsterdam/Charles de Gaulle ¤ 67,= , vlucht Parijs-Colombo vv ¤ 418,= (Quatar), vlucht Colombo-Male vv ¤ 201,= (China Eastern Airlines), dus compleet voor ¤ 686,=, gekeken naar maart 2015, maar afhankelijk van de periode waarin je wilt kan dit misschien nog goedkoper wanneer je een beetje flexibel bent. Misschien kun het vanaf een andere luchthaven (Dusseldorf/FF) nog wel goedkoper, maar dit was wat ik zo even snel zag.



Als je weet binnen welke periode je wilt mag je me ook een pb sturen, kijk ik wel even voor je.Wat onwijs lief van jou! Dat is inderdaad nog best een optie denk ik. Ik ga ook nog even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Houd er rekening mee dat andere periodes goedkoper / duurder kunnen uitpakken en ook gewenste vluchttijden kunnen een groot verschil maken. Dus als je het niet erg vindt om midden in de nacht te vertrekken (00.05 of 04.20 ofzo) kan dat maar zo twee/driehonderd euro schelen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zit in een duurdere periode te zoeken. Maar heb nu een ticket vanaf Brussel voor 458.



De tijden maken me niets uit hoor. Ik báál gewoon dat ik zo zit te azen op een dure reis. Maar ikwilhetikwilhetikwilhet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eventueel een lift van en naar Brussel hoor ik net.
Alle reacties Link kopieren
Ticket gevonden Brussel - Colombo voor 458 of 482 op geschikte data voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt! Prachtig ticket qua reis-, vertrek- en aankomsttijd voor een superprijs. Bedankt allemaal voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Al een reisbureau gevraagd? Wij zijn met een Engels (online) reisbureau in zee gegaan en dat bleek, ondanks de wisselkoers, een stuk goedkoper.

Via het forum van tripadvisor kun je ze vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven