Werk & Studie alle pijlers

Iemand ervaring met Laudius?

18-11-2014 18:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo ja, wat zijn je ervaringen? wat heb je gedaan en doe je daar nu nog iets mee ?
Alle reacties Link kopieren
De algemene tendens op het internet is poitief over de organisatie. Onthou echter dat het cursussen zijn. Geen opleidingen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 18 november 2014 @ 19:17:

De algemene tendens op het internet is poitief over de organisatie. Onthou echter dat het cursussen zijn. Geen opleidingen.adorabull in "Iemand ervaring met Laudius?"



Lees inderdaad ook veel positieve verhalen maar ken het hele bedrijf zelf niet, had er nog nooit van gehoord.

Ben benieuwd naar recente ervaringen.

Klopt, gaat om een hobbycursus
Alle reacties Link kopieren
Ik volg er op dit moment een cursus. Vind het les materiaal goed en duidelijk en heb ook snelle reactie van de docent. Ik ben er, tot nu toe, wel tevreden over!
Blog: writtenbyelaine.wordpress.com
Alle reacties Link kopieren
quote:_dahlia schreef op 21 november 2014 @ 15:44:

Ik volg er op dit moment een cursus. Vind het les materiaal goed en duidelijk en heb ook snelle reactie van de docent. Ik ben er, tot nu toe, wel tevreden over!Nou ik inmiddels ook. staat dat je reactie van docent met 14 werkdagen ontvangt maar heb het al vaak dezelfde dag of een dag later. echt top! had bog nooit van Laudous gehoord dus was benieuwd naar ervaringen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven