(Nog) onbekend in Rotterdam..

08-11-2014 22:18 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo ..



Ik ben Rianne(28) en verhuis binnenkort vanuit Brabant naar Rotterdam. Mijn sociaal leven in Eindhoven is druk, maar zal lastig(er) combineren te zijn vanwege de afstand. Daarom ben ik op zoek naar nieuwe contacten in Rotterdam om de stad snel op een goede, leuke manier te leren kennen en om een gezellige tijd te kunnen hebben in Rotterdam. Ik ben razend benieuwd wat Rotterdam me allemaal te bieden heeft..



Wat ik zoal leuk vind om te doen is winkelen, filmpje doen, reizen, terrasje pakken, naar het strand, uit eten en drankjes doen.



Spreekt dit je aan, dan hoor ik het maar al te graag.



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam barst van de uitgaansgelegenheden dus wat dat betreft zit je goed, het ligt er wel aan waar je gaat wonen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
He! Sorry, beetje late reactie.. Maar midden in het centrum, dus dat moet wel goedkoper idd Thanks
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik woon zelf bij vlakbij het centrum. Nieuwe mensen is altijd leuk!

De dingen wat jij opgaf vind ik zelf ook leuk om te doen. Dus als je zin

Hebt kunnen we een keer een drankje doen.
Alle reacties Link kopieren
Het hele centrum is inmiddels een uitgaansgebied, van de Witte de Withstraat tot aan de Oudedijk en die twee liggen een aardig eind uit elkaar.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rianne, Marianne en Laura,



Ik ben Loes, 31 jaar en deze week verhuisd van Breda naar Rotterdam, ik herken me dus wel in bovenstaand stukje. Zo goed zelfs dat ik me bij viva geregistreerd heb om te kunnen reageren. Hopelijk is dit topic nog actueel genoeg en kan ik met jullie in contact komen?

Want ik ga graag mee om een drankje te drinken om zo niet alleen Rotterdam maar liefst ook jullie beter te leren kennen.



Groetjes Loes
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zou het leuk vinden om nieuwe contacten op te doen in Rotterdam. Niet vanwege een verhuizing (ik woon hier alweer een aantal jaar), maar omdat ik merk dat iedereen het tegenwoordig druk heeft en het me daarom gewoon leuk lijkt mijn vriendenkring uit te breiden. Ik ben 27 jaar, woon in Rottedam-Noord en werk 4 dagen in de week bij een assurantietussenkantoor. Ik ben single en heb ook geen kinderen. In mijn vrije tijd hou ik van lezen, reizen, uit eten gaan en een terrasje pakken. Ook ben ik geregeld te vinden bij de pathe (ik heb een unlimited-pasje). Jullie kunnen mij mailen op vriendingezocht010@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik weet niet hoe de status van de groep is. Maar het lijkt mij leuk om aan te sluiten :-)
Ik ben 26 en wil ook wel aansluiten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wat een leuke reacties, toch nog actueel dus

Voor zover ik weet is er nog geen groepsmail/groepsapp.

Ik heb van de week een e-mail verstuurd naar vriendingezocht010@gmail.com, maar ik weet niet of je mijn bericht wel ontvangen hebt?

Mijn e-mailadres is loesvangeel@hotmail.com, en ook ik ga graag een drankje doen in de witte de withstraat, favoriet is wijnbar het Eigendom maar de rest van de straat leer ik dus ook graag beter kennen.

En ik hoopte dat, aangezien we allemaal in (de buurt van) Rotterdam wonen, we op korte termijn konden regelen om elkaar te zien? High wine/ tea, lunch of iemand een voorstel?

Hopelijk lukt het om met elkaar in contact te komen,

welterusten, Loes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Loes,



Leuke ideeën misschien een borrel bij NRC dat we dan op een do avond een tafel reserveren en daar drinken en dan tussendoor wisselen van plaatsen als er veel animo is
Alle reacties Link kopieren
Graag, goed idee en NRC weet ik te vinden. Op donderdagavond 22 januari? Wie gaat er mee? Voorstel rond 8 uur/half 9?
Alle reacties Link kopieren
.
Whatsapp groep lijkt me een goed idee. Misschien kan iemand een groep aanmaken en dan een datum bespreken? Ik kan mn nummer via privé bericht doorgeven!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb inmiddels via de e-mail (loesvangeel@hotmail.com) van enkele meiden een reactie ontvangen. Ik ben van plan om begin volgende week een groepsmail te verzenden zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen. Misschien dat we vanuit de e-mail een groepsapp kunnen starten door nummers uit te wisselen? Hopelijk zien we elkaar dan de 22e in NRC.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Ik zou nog graag aan willen sluiten,



Mijn naam is Danielle ik ben 27 jaar oud woon met mijn partner in Schiedam zuid.

Ik ben opzoek naar gezellige meiden met wie ik kan lachen en huilen mocht dat nodig zijn.

mijn mailadres is daniellekoda@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wat leuk allemaal en wat erg dat ik die berichten nu pas zie! :( Erg graag sluit ik een volgende keer aan, want ik ken nog steeds te weinig mensen in deze stad 😄



Hopelijk tot snel! Liefs Rianne
Alle reacties Link kopieren
ik zou ook erg graag mee gaan wanneer jullie iets ondernemen!!!



liefs, Karin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven