Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 20 november 2014 @ 14:12:

Volgende week is de laatste week van de maand dus dat zal wel dat ze maandag of dinsdag nomineren en dan donderdag de nieuwe erin die dan maandag weer kiest wie mag blijven.Ik hoop col/wilco/nicole
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 20 november 2014 @ 14:12:

Volgende week is de laatste week van de maand dus dat zal wel dat ze maandag of dinsdag nomineren en dan donderdag de nieuwe erin die dan maandag weer kiest wie mag blijven.Yeah......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Vlg. Utopiagekte heeft Gio plannen om Utopia te gaan verlaten, ik hoop vandaag nog. Zou Ies meegaan??? Ik snap Collie niet hoor, dat je je laat naaien door die vent. Van mij mogen Patrick, Wilco en Gio genomineerd worden. Graag alle 3 tegelijk eruit. Die Wilco met zijn onvolwassen sloopgedrag, die vent lijkt wel bezeten door de duivel
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
25 nov nominatie

26 nov binnenkomst 2 nieuwe bewoners

31 dec exit 1 nieuwe bewoner

1 dec exit oude bewoner door nieuwe bewoner
Alle reacties Link kopieren
quote:outsider schreef op 20 november 2014 @ 18:25:

25 nov nominatie

26 nov binnenkomst 2 nieuwe bewoners

31 dec exit 1 nieuwe bewoner

1 dec exit oude bewoner door nieuwe bewoneroke bedankt
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe vanavond weer, met die Pat en Collie.

Ik vind ze ''vies, engig " met zijn tweeën.

Bah!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2014 @ 02:26:

Nou Soep, momenteel is het wel heftig hoor........

Hou je van de "' Shining"" ??Nee maar ik woon momenteel niet thuis dus kan ook niet zomaar kiezen om te kijken wat ik wil. En niemand volgt hier utopia
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:outsider schreef op 20 november 2014 @ 18:25:

25 nov nominatie

26 nov binnenkomst 2 nieuwe bewoners

31 dec exit 1 nieuwe bewoner

1 dec exit oude bewoner door nieuwe bewonerPfff... Nog een week zonder spektakel dus? Niet te doen eigenlijk.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Pat wil degene zijn die afstand wil, zegt Col dan dat ze afstand neemt dan is utopia te klein. "Hij heeft het het eerste gezegd". Wat een klein kind is dat toch en zó doorzichtig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Petje spoort niet inderdaad. Wat een mafkees.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 20 november 2014 @ 22:06:

[...]



Nee maar ik woon momenteel niet thuis dus kan ook niet zomaar kiezen om te kijken wat ik wil. En niemand volgt hier utopia



Lieverd hier kun je alles kijken/ terugkijken, het is maar een ideetje



http://tvblik.nl/utopia/20-november-2014
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ik heb ook 5/7 therapie ;) erg veel tijd heb ik dus niet. Maar het is weer spannend?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Mark en Vanfles hebben gezoend



Vanfles: "met Ivan was het lust en met Mark is het anders" Wat zien die kerels toch in die uitgedroogde bitch???



Mark is niet verliefd vind haar wel leuk... , heeft vlg eigen zeggen haar nog niet gen****kt en zichzelf zelfs nog niet geholpen. Wilco zegt dat hij thuis een groot libido heeft maar hier nog niet de hand aan zichzelf geslagen heeft... Het nivo is weer top in Utopia.



Gio heeft het met Joey in de stal over zijn "relatie" met Isa. Dit omdat zijn ex nog op hem wacht buiten de loods. Gio en Joey zijn het met elkaar eens dat Isa een k*twijf is en was. Leuke ventdie Gio, Isa moet hem dumpen en zich niet meer laten naaien door die zak. (Bron: www.utopiagekte.nl)
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
OMG, wat een ontwikkelingen. Mark en Vanfles?? Die had ik niet aan zien komen.



En hoezo vindt Gio Isa een kutwijf? Het is zn vriendinnetje. Vind het trouwens heel bijzonder dat zijn ex buiten op hem wacht. Zonde van dat meisje, ga toch gewoon door met leven kind.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk neemt Mark dan ook even de finance van vanas onder de loep. Kan ie mooi meteen de balans sluitend maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 23 november 2014 @ 18:26:

Mark en Vanfles hebben gezoend



Vanfles: "met Ivan was het lust en met Mark is het anders" Wat zien die kerels toch in die uitgedroogde bitch???



Mark is niet verliefd vind haar wel leuk... , heeft vlg eigen zeggen haar nog niet gen****kt en zichzelf zelfs nog niet geholpen. Wilco zegt dat hij thuis een groot libido heeft maar hier nog niet de hand aan zichzelf geslagen heeft... Het nivo is weer top in Utopia.



Gio heeft het met Joey in de stal over zijn "relatie" met Isa. Dit omdat zijn ex nog op hem wacht buiten de loods. Gio en Joey zijn het met elkaar eens dat Isa een k*twijf is en was. Leuke ventdie Gio, Isa moet hem dumpen en zich niet meer laten naaien door die zak. (Bron: www.utopiagekte.nl)gio mag er van mij wel uit die niks nut
Alle reacties Link kopieren
quote:ZoIsHet schreef op 23 november 2014 @ 18:50:

OMG, wat een ontwikkelingen. Mark en Vanfles?? Die had ik niet aan zien komen.



En hoezo vindt Gio Isa een kutwijf? Het is zn vriendinnetje. Vind het trouwens heel bijzonder dat zijn ex buiten op hem wacht. Zonde van dat meisje, ga toch gewoon door met leven kind.Geen idee, misschien aan het begin van dit programma dat hij haar niet mocht, blijkbaar nu nog steeds niet maar heeft hij iemand nodig om zijn "pony" te laten grazen???? Ik hoop dat hij samen met Wilco en Kunstgebit genomineerd word. Weg met die slappe hap en dat die van zijn ex zo'n klap op zijn wang krijgt dat hij een jaar lang met een handafdruk op zijn pafferige wang blijft lopen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 23 november 2014 @ 19:10:

Hopelijk neemt Mark dan ook even de finance van vanas onder de loep. Kan ie mooi meteen de balans sluitend maken...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gio is echt 'n loserjong, wat 'n misbaksel. Jammer dat Isa iets in die kleuter ziet.



Over kleuters gesproken: wat 'n infantiel kinderliedje van die rapper zeg! En Lot kan uberhaupt niet zingen, dus er moet heel wat technische modificatie aan te pas komen wil het eindresultaat uberhaupt aan te horen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gio is inderdaad een verwende kleuter en hij zet Isa echt schandalig te kakken door haar tegen Joey een K*twijf te noemen! Niet te geloven ...hij gebruikt haar alleen voor de seks. Ik moet echt ontzettend lachen om de uitdrukking "De pony te laten grazen" hahahahaha Ik denk dat haar moeder haar wel zal schrijven wat Gio over haar heeft gezegd en dat dan de pleuris uitbreekt. Gottegod en dat zijn ex ook nog braaf op hem wacht... die heeft dus ook nul eigenwaarde. Wat moet je met zo'n te dikke puppy die hem overal inhangt als hij de kans krijgt?



Mark en Vanfles zoenen elkaar alleen maar bij gebrek aan beter. Ik geloof echt niet dat ze serieus wat in elkaar zien. Die Lot en Laura die er als twee hysterische heksen op duiken om zogenaamd advies te geven aan Vanfles maar haar gewoon uit willen horen bah.
Alle reacties Link kopieren
Het bewijs is geleverd, dat kreng kan niét zingen. Zouden er werkelijk mensen zijn die dat gaan luisteren?



En wat hoor ik, heeft Vanes neptieten?
...
Keek ik ook van op, van die borstvergroting. Van Vanfles.



Charlot en Laura dinges zijn echt de twee opfoksters van dat hele Pleuropia.

Wát een stooksters en opruiers zijn dat.

Is er ook maar íets ergens aan de hand, dan zitten zij er met hun snotkoker bovenop lekker te poeren en te zuigen en info te verzamelen.

Vreselijke vrouwen.



Ik vind echt nog steeds alleen Nicolien leuk bij de dames.

Nicole is dodelijk saai, behalve haar crush op Iwan heeft ze wat mij betreft geen toegevoegde waarde.

Collie vind ik een soort karikatuur.

Met van die van frustratie, kwaadheid en bitterheid naar beneden hangende mondhoeken maar wel de hele tijd over vrede en liefde orakelen. Je zíet dat het een farce is, die houding van love 'n peace.



Patrick wordt steeds belachelijker, net als Wilco. Ik hoop dat die er nog lang in zullen zitten, heerlijk om naar te kijken. De chemie tussen die twee maar ook individueel bijna voldoende eh....bijzonder om een half uur Utopia te vullen.



Christiaan, de bierliefhebber, hij werkt hard, verder echt totaal empty.

Een 'eerste leven' zou Collie waarschijnlijk zeggen.

En wat mij betreft heeft ze in dit geval gelijk.



Bij de mannen vind ik alleen Iwan een beetje leuk.

Niet meer dan een beetje maar leuker dan zij van Gio en haar van Joey.

Beetje vervelende klieren allebei.



Van mij mag Nicolien winnen.
Alle reacties Link kopieren
Niks aan toe te voegen Leo.

(leuk om je zo af en toe te lezen trouwens! ) Pleuropia, die houden we erin!
...
Alle reacties Link kopieren
Isabella,Gio of Charlotte wie gaat er naar huis van deze 3 genomineerden?



Ik denk Charlotte,ze wilde toch met de feestdagen thuis zijn dit is echt in scene gezet daarvoor....
Alle reacties Link kopieren
Oh please Charlotte er uit ik ben die valse blik en dat nare geroddel zo zat. Charlotte zegt de ene keer dat ze naar huis wil en de andere keer dat ze wil winnen en het spel wil spelen. Raar..



Ik schrok gisteren van Chris zit ie daar bier te drinken, Joey en Wilco zeggen hee joh nu al aan het bier het is pas 13:00 uur? Hij giet zijn glas leeg met een schuldbewuste blik als een kleuter die terecht wordt gewezen en loopt met de staart tussen de pootjes met hen mee de loods in?? Volgens mij heeft Charlotte hem expres dat biertje gegeven om er vervolgens lekker over te ginnegappen met Laura dat hij het aan nam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven