Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:Littlekittles schreef op 23 november 2014 @ 18:41:

Als je een gesprek via Whatsapp heb met een vriendin en je trots iets laat zien wat je gemaakt heb / gekocht heb of weet ik veel wat. En dat ze dan snel een foto van zichzelf gaat maken met datgene en op facebook zegt dat ze zulke goede ideeën heeft. Oh verschrikkelijk zulke na-apers. Zelf met de eer gaan strijken. Nee, daar kan ik slecht tegen. Durf amper nog wat te laten zien aan dr.



Of iemand die op Facebook begint met "voel me zo rot" en als je er dan naar vraagt, wilt ze er niet over praten. Hoe bedoel je "Aandacht"! pfffWat?!?! Dat MEEN je niet! Bestaan er echt zulke schaamteloze mensen? Djiezus.... zo iemand zou ik geen vriendin meer noemen zeg. En zeg je daar dan ook wat van?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
quote:*speels* schreef op 23 november 2014 @ 19:07:

Wie zit er tegenwoordig nog op fb?

Hier een ideetje voor 2015: delete je account.

Weg ermee!Gedaan. Heerlijk om niet meer bezig te zijn met onzinnige dingen van anderen.
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin zou het ook niet meer zijn.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:kimmik88 schreef op 23 november 2014 @ 19:30:

[...]





Gedaan. Heerlijk om niet meer bezig te zijn met onzinnige dingen van anderen.Gelukkig heb je het forum nog
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 23 november 2014 @ 19:33:

[...]



Gelukkig heb je het forum nog Ja inderdaad! Ervaar ik echt heel anders dan FB. Geloof het of niet. Haha
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 23 november 2014 @ 18:34:

dat achterhaalde verhaal dat mensen uit Bulgarije hier voor 6 euro per maand (ofzoiets) een ziektekostenverzekering kunnen afsluiten.

En ik elke keer maar braaf de link posten dat het niet klopt maar wat vermoeiend. Al zouden ze het kunnen krijgen, boeiend.



Pffffffffffffffff ja dat soort verhalen komen steeds terug en dan worden ze weer gedeeld.



Maar ja, zulke verhalen had je vroeger in het café op de hoek en verjaardagen nu zijn ze digitaal.



Net als al die digitale protesten, geen mens neemt het meer serieus, het mooiste voorbeeld was Pietitie,

2 miljoen likes maar toen het er op aankwam krap 500 op het Malieveld



Ach de Romeinen zeiden het al geef het volk brood en spelen en ze zijn rustig, tegenwoordig is het Pizza koerier en Facebook
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:kimmik88 schreef op 23 november 2014 @ 19:38:

[...]





Ja inderdaad! Ervaar ik echt heel anders dan FB. Geloof het of niet. Haha



Off topic, maar leuke avatar heb jij!



ik begrijp niet helemaal waarom sommige mensen zoveel foto's maken van hun eten? Het is niet eens eten zoals je dat op televisie ziet, maar gewoon een stukje vlees, een paar aardappels en een blaadje sla. En dan drie keer per dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 25 november 2014 @ 17:08:

[...]





Off topic, maar leuke avatar heb jij! .Dank je! :D
Alles weten maakt niet gelukkig...
quote:*Ginger* schreef op 19 november 2014 @ 20:02:

Zo, daar ging weer een facebookvriend. Iedereen met zo'n achterlijk tegeltje over niet meer doneren aan Afrika als hier geen zwarte pieten meer mogen, vliegt direct en zonder uitzondering mijn facebook af.



Laatst vroeg iemand die ook die vlucht gemaakt heeft aan me waarom ik hem verwijderd had. Ik vertelde waarom, en zijn briljante antwoord was: jamaar het ìs zo? Noujaaa!
Alle reacties Link kopieren
ik heb er ook een paar afgegooid.... werd er niet goed van , steeds dezelfde berichten
Wees jezelf....
"Ben me weer eens aan het verbazen hoe sommige mensen in elkaar zitten. Wat een zielige figuren lopen er toch rond. En dan niet door hebben dat ze er zelf het meeste last van krijgen en het ten koste gaat van een onschuldig mens. Bah! Zo, nu ben ik het kwijt en laat ik het los."
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 25 november 2014 @ 17:08:

[...]





Off topic, maar leuke avatar heb jij!



ik begrijp niet helemaal waarom sommige mensen zoveel foto's maken van hun eten? Het is niet eens eten zoals je dat op televisie ziet, maar gewoon een stukje vlees, een paar aardappels en een blaadje sla. En dan drie keer per dag.Ja, daar verbaas ik me ook wel over. En het ziet er vaak niet eens lekker uit.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 25 november 2014 @ 22:10:

"Ben me weer eens aan het verbazen hoe sommige mensen in elkaar zitten. Wat een zielige figuren lopen er toch rond. En dan niet door hebben dat ze er zelf het meeste last van krijgen en het ten koste gaat van een onschuldig mens. Bah! Zo, nu ben ik het kwijt en laat ik het los."Oh wow, kan zo van iemand van mijn facebook zijn, maar deze heb ik vandaag niet gezien.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand op FB die laatst dit plaatje poste:







En dan schrijft die persoon erbij "IK KEN ER GENOEG"



Het geinige is dat ze steeds opnieuw een "beste" vriendin lijkt te hebben, dus steeds is iemand anders het haasje. Ze post regelmatig dit soort teksten. Als je steeds ruzie hebt met verschillende mensen, aan wie zou het dan liggen, vraag ik me dan af.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 19 november 2014 @ 20:02:

Zo, daar ging weer een facebookvriend. Iedereen met zo'n achterlijk tegeltje over niet meer doneren aan Afrika als hier geen zwarte pieten meer mogen, vliegt direct en zonder uitzondering mijn facebook af.Ik heb een petitie gespot tegen Serious Request. Want 'we moeten geen geld doneren aan buitenlanders. Onze armlastige medelanders hebben het al zwaar genoeg.'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 26 november 2014 @ 12:36:

[...]





Ik heb een petitie gespot tegen Serious Request. Want 'we moeten geen geld doneren aan buitenlanders. Onze armlastige medelanders hebben het al zwaar genoeg.'



Oh god elk jaar weer dat gezeik. Waarom altijd een buutenlands doel? In NL hebben we ook armoede, waarom niet de voedselbank?



Aargh, als dat volk nou even kijkt op de site van serious request en/of rode kruis daar staat het haarfijn uitgelegd.

Wat moet de voedselbank ook met al die miljoenen? Veels te veel.

En zo slecht hebben we het hier niet.



Ach en de zeurders kunnen ook gewoon niet 3fm luisteren/ kijken. Ook doneren is niet verplicht.

Maar ja mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Een status die echt totaal ongepast is;

"Wat erg, dan hoor je dat een bekende zelfmoord heeft gepleegd".

Uiteraard worden er condoleances geplaatst en dan schrijft degene die de status gepost heeft doodleuk naam en toenaam van de overledene. Lekker respectloos naar de familie toe zeg
Alle reacties Link kopieren
Deze...



"Jaaa!!!!! Mijn dochtertje heeft voor het eerst op het potje gepoept!"

Dus... Boeit mij dat iets? Neen!



Of:



"Vandaag heb ik de was gedaan. Daarna heb ik gestofzuigd. Toen dat klaar was de was in de droger gestopt. Nu phoe phoe moe op het bankje. Strakjes met mijn lieverd een hapje een bij pap en mam. Luv you!"



Wil ik een verslag van je dag? Nee... Volgen uitgezet.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 26 november 2014 @ 13:16:

[...]





Oh god elk jaar weer dat gezeik. Waarom altijd een buutenlands doel? In NL hebben we ook armoede, waarom niet de voedselbank?



Aargh, als dat volk nou even kijkt op de site van serious request en/of rode kruis daar staat het haarfijn uitgelegd.

Wat moet de voedselbank ook met al die miljoenen? Veels te veel.

En zo slecht hebben we het hier niet.



Ach en de zeurders kunnen ook gewoon niet 3fm luisteren/ kijken. Ook doneren is niet verplicht.

Maar ja mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.





Ik las vanmorgen op 1 of andere nieuwssite dat Bram Moszkowicz zijn spullen geveild gaan worden o.i.d. Dan zijn er tig mensen die reageren met iets van "Net goed, weten de grote mannen ook eens hoe het voelt om aan de grond te zitten" of "Nou en? Wij hebben ook geen rooie cent, met dank aan Den Haag".



Pffffff .... daar word ik zooo moe van!
Iemand met nagenoeg nul middelen heeft nu toch een paar 100¤ gevonden en gaat trouwen.

Fijn voor haar.



Maar ze post elke dag wel 5 statussen met jurken die ze nooisvanzeleven kan betalen, locaties die ze nooisvanzeleven kan betalen, ceremoniewagens die ze... juist ja waarin ze me iedere keer tagt.



Ik heb haar aangeboden haar feest te helpen organiseren naar haar budget maar dat werd onmiddellijk afgeslagen.

Ze denkt dat ik op een berg goud zit en wil blijkbaar alleen maar geld van me voor haar 'droomfeest'.

Ook goed, dan niet, maar ik ben bang dat dit voor haar op een grote teleurstelling uitdraait.
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 26 november 2014 @ 15:38:

Deze...



"Jaaa!!!!! Mijn dochtertje heeft voor het eerst op het potje gepoept!"

Dus... Boeit mij dat iets? Neen!



Of:



"Vandaag heb ik de was gedaan. Daarna heb ik gestofzuigd. Toen dat klaar was de was in de droger gestopt. Nu phoe phoe moe op het bankje. Strakjes met mijn lieverd een hapje een bij pap en mam. Luv you!"



Wil ik een verslag van je dag? Nee... Volgen uitgezet.



Door dit soort statussen had ik mijn halve vrienden lijst op 'niet volgen' staan. De andere helft zette er nauwelijks wat op of deelde reclame om wat te winnen.

Ik vroeg me echt af WAAROM ik nog FB had. Dus account verwijderd.



Moet wel smakelijk lachen om alle ergernissen die hier voorbij komen!

Als je er geen last meer van wil hebben zal ik zeggen: volg mij. Heerlijk rustig!!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Ik vind het wel iets hebben, die ergerlijke dingen op Facebook. Ik heb er nog steeds meer plezier van dan dat ik me erger, dus ik blijf nog wel even. Vooral omdat mijn buitenlandse vrienden op FB zitten, en dan is het wel een handig medium om contact te houden.

Moet wel toegeven dat ik redelijk normale mensen op Facebook heb, er zijn er maar twee of drie die irritante dingen posten, en die heb ik verwijderd uit mijn feed. Misschien helpt het ook dat ik 'maar' een stuk of 50 'vrienden' heb.
quote:Dreamer schreef op 25 november 2014 @ 22:18:

[...]





Ja, daar verbaas ik me ook wel over. En het ziet er vaak niet eens lekker uit.Ja precies, soms is het gewoon een vreemd prutje. Brrrr.
Alle reacties Link kopieren
Pap vandaag zou je jarig zijn geweest. Negen jaar geleden voor het laatst gevierd en we missen je nog steeds!



Nu wil ik niet hartenloos overkomen. Maar vind dit toch raar om op fb te zetten. Ook omdat die gene het er elk jaar weer op zet. Maar het is wel erg dat deze vrouw er nog steeds zo erg mee zit
Dit moet een hoax zijn.



Toch?



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven