Petitie "geef ons de mobiele Viva Forum app terug"

02-11-2014 00:41 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva Forumleden,



Aan iedereen die de oude Viva Forum app mist, wil ik vragen om deze petitie te ondersteunen door te reageren op dit bericht. Ik hoop dat als we de krachten bundelen, dat deze app weer terugkomt. Belangrijk om te weten: het gaat mij echt alleen om het mobiel forummen. Wil best geloven dat deze vernieuwing een verbetering is voor pc/ laptop forummen. Maar wat mij betreft niet geschikt voor mobiel forummen. Er is ook geen alternatief forum app (anders was ik gewoon daar naartoe verhuisd).

Ik lees van meerdere forummers, dat ze deze app missen. Maar misschien is het slechts een handjevol, in dat geval zal ik het maar moeten accepteren dat ik een van de weinige ben die deze app mist (en moet afkicken van mijn verslaving ). Maar dan heb ik tenminste alles geprobeerd :-)



Hieronder de petitie.



Alvast bedankt!



-------------------



Beste Viva Forum mods/ managers,



Wij willen de oude vertrouwde Viva Forum app terug om weer op een leuke manier overal mobiel te kunnen forummen.

De Viva Forum app was uniek, geen ander forum heeft een dergelijke app. Mobiel internetten, is trager, kost meer mb en is minder gebruiksvriendelijk.



Kortom, herstel de oude Viva Forum app of bouw een nieuwe. We zullen dan geduldig omgaan met eventuele gebreken op deze app.



Alvast bedankt.



Vriendelijke groeten,

Viva Forumleden.
Alle reacties Link kopieren
Graag de app terug! Ik ben hier nooit meer en ik mis het wel
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Teller op 135.
Alle reacties Link kopieren
Een app was er voor mijn Windows Phone niet, dus die kan niet terug. Maar ik wil wel een bruikbaar mobiel forum. Dit is geen doen. Laden van een pagina duurt 5 seconden ofzo. Maar een app die werkt op WP mag ook, dus tel mijn stem ook maar mee.
.
Ik wil de app ook terug.

Heb het geprobeerd hoor, met de tablet gewoon op de site, maar het werkt echt niet. En ik was zo zwaar verslaafd!!

En ik wil helemaal niet afkicken!

Dus.

App Moet Terug!!
Alle reacties Link kopieren
Ik teken ook...



(ik maak apps )
In for the cause....
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wil de Viva Forum App terug!! Wat moet ik nou doen .. zo voor het slapen gaan .. : ( Ik mis de app, ik mis het forum want ik log zelden in via m'n laptop.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft me ongeveer 10 min gekost om een reactie te kunnen plaatsen, maar bij deze: geef ons de app terug! Wat een k~tzooi dit! Hier ga ik niet terugkomen in ieder geval. Tot apps of tot nooit!
Alle reacties Link kopieren
Eens. Een goede mobiele site is ook prima, maar in tegenstelling tot de vorige mobiele site, vreet deze versie helaas data als je niet op wifi zit :(

Even viva forum bijlezen in de trein zit er nu echt niet meer bij als ik de rest vd maand ook nog wil kunnen internetten.
Alle reacties Link kopieren
Teller op 141! Thanks. En sorry voor de vertraging, ben nog maar weinig hier helaas. Mystic magic wat gaaf, kun jij niet voor Viva een betaalbare app maken???
Alle reacties Link kopieren
Eens, ook graag de app terug.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de mobiele site echt een voorbeeld van oude media die niets snappen van nieuwe media. De wereld verandert - mobile first is toch inmiddels in menig groot bedrijf een begrip wanneer er diensten ontwikkeld worden, maar bij sanoma maken ze eerst een app en gooien die er daarna uit waarna er een of ander data-vretend gedrocht gemaakt wordt waar je het maar mee moet doen op je mobiel.
Sign me in, Please!!
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik wel een zurige pessimist, maar denken jullie echt dat deze petitie van maar liefst 141 mensen zoden aan de dijk gaat zetten?



Met de boodschap ben ik het wel eens hoor. Buiten de deur viva-en doe ik ook niet meer. De app gebruikte ik niet, de mobiele site wel. En nu dus niet.



Als Sanoma al actie onderneemt, zal dat eerder zijn omdat vele vele anderen dat ook niet meer doen.

Niet vanwege een petitie waar nog geen fractie van de duizenden forummers aan mee doet.
Ik teken ook! Maak wel een app die zowel voor Android als Apple gedchikt is. Anders krijg je daar weer problemen mee.
Ah ja, geef dan de mobiele site terug! Dat heb ik eigenlijk liever.
Alle reacties Link kopieren
Teller op 145, thanks!

@ Noah: er staat op het bugtopic in de OP dat ze het terughalen van de app in overweging gaan nemen. Deze petitie zal wellicht slechts een druppel zijn, maar ik doe liever iets met mijn ergernis, dan louter alleen maar klagen. Ook las ik in het bugtopic dat het aantal bezoekers significant is gedaald, misschien is dat wel voldoende voor de Viva HQ? Ondertussen gaat het afkicken me goed af
Ik teken de petitie ook maar wil dan gelijk een app die ook op windowsphone draait!!!
quote:ciambella schreef op 06 november 2014 @ 19:37:

Ja klinkt beter. Als ik echter op de link klik, dan staat er nog steeds "voorlopig komt de app niet terug, want te duur". Maar goed de OP hebben ze wel aangepast, dus ik ben wel optimistisch :-)

Tot die tijd Tapatalk app, vivaviola (aan elkaar dus). Er zijn nog veel te weinig mensen daar!!! :-DVind je het gek? Was daar lekker aan het forummen stel een oprechte vraag en krijg een overspannen mod met krachttaal in mijn nek. Dus ik ben weer fijn gewieberd...
Alle reacties Link kopieren
146 thanks Grumpy. En jammer dat je weg bent :,-( (wist niet eens dat jij dat was trouwens, heb er een glimp van opgevangen).
Alle reacties Link kopieren
Ik wil m ook terug!
quote:ciambella schreef op 24 november 2014 @ 20:43:

146 thanks Grumpy. En jammer dat je weg bent :,-( (wist niet eens dat jij dat was trouwens, heb er een glimp van opgevangen).



Nou ja mod gaf aan het ernaast te doen wat ik snap het is geen professioneel forum. Maar als de een loopt te zieken en de ander vervolgens op dr kop krijgt en ik geef aan dat ik dat raar vind en een mod zegt vervolgens doodleuk tegen me dat het haar geen FUCK interesseert wat ik vind dan euhm... ga ik weereens een blokje om zullen we maar zeggen. Vond dat nogal stom. Kijk ik snap dat mensen een bepaalde discussie op gegeven moment zat zijn maar een mod dient daar in mijn ogen toch echt wel boven te staan. Tot zover mijn gezeur en offtopic.



IK WIL EEN FORUM APP VOOR WINDOWSPHONE! of de mobiele site terug.
Alle reacties Link kopieren
Nou Grumpy, oftopic is ook ff lekker misschien was het voor die mod wel De tijd van de maand ik verander dan ook in een eng monster :-D

Ennnn we hebben er weer 1 bij, teller op 147, thanks! (niet dat het nog uitmaakt, maar ik blijf het gewoon bijhouden).
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook de app terug!! Ik las het meerdere keren per dag en nu noot meer... Ik ben expres gaan googlelen waarom de app t nie mee doet en kwam toen hier uit...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook!!!
Alle reacties Link kopieren
Teller op 149! Thanks ladies. Ik ben inmiddels bijna helemaal afgekickt van Viva. Wat een vrije tijd heb ik over :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven