Het grote knutseltopic - deel 3

19-12-2013 19:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij verklaar ik deel 3 voor geopend.



Iedereen is welkom!

Het is hier geen besloten geheim genootschap; integendeel!

Juist het delen van wat we zoal maken, knutselen, breien, haken, glasblazen en wat al niet meer, is zo leuk.

Delen is inspirerend.



Dus voel je vrij om mee te schrijven en mee te kletsen.

Ontopic, offtopic: alles mag.

En met foto's zijn we helemáál blij.



Om te laten zien dat knutselen van alle tijden is, dat het er altijd is geweest en dat het er ook altijd zal zijn, trap ik af met deze foto van mijn voorouderen:



Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
...WEEKEND...











Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Koffieprut



Voor EV:

Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 14 november 2014 @ 21:40:

Koffieprut



Voor EV:

[afbeelding] (ik kan plaatjes plakken!!!)

Deze zijn 0,99 per boekje. Je kunt erin kleuren, doodlen en tekenen. Superleuk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemaandag (helaas al maandag),



Niets te melden, wilde het topic omhoog gooien.
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond allemaal,



Dinsdagmiddag ging ik naar het breicafé, was daar een oudere dame aan het loomknitting! Dit deed ze al sinds de halve jaren 80!!! Ik vond het zo gaaf. Wilde het even mededelen.
Alle reacties Link kopieren
Da's inderdaad gaaf Steph. Die mevrouw was haar tijd ver vooruit!



Hier veel werken. Af en toe haken. Moet nog steeds foto's plaatsen, die komen echt..

(ooit).
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, ik kom hier weer even zwaaien



Jullie zijn allemaal nog druk aan de knutsel en klets zo te zien. Af en toe spiek ik wel eens op het topic, alle knutselverhalen blijven leuk om te lezen en de plaatjes zijn nog leuker om te zien,.

Hoe gaat het met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Kanon



Akakia, jammer dat vele werken (hopelijk betaald het een beetje). Gelukkig haak je wel.

Foto's komen er wel.



Hier is alles goed. Vriend heeft vier middagdiensten dus het huis voor mijzelf. Wat betekend huishouden doen. Maar ook loomknitting (zit in een facebookgroep waar je soms ook iets voor iemand maakt), ben nu een kerstklokje aan het maken.

Foto's maken gaat goed, alleen mijn toestel en computer communiceren niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Hé, nog geen dansjes????







WEEKEND

Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Kanon, wel blijven kletsen hier hè? je weet toch dat knutselen niet per sé hoeft?

@Steph, nee helaas, geen extra centen hier. Ik werk in zo'n sector waar ze niet doen aan overuren uitbetalen, liefdewerk oud papier is dat

Ben nu net klaar met het werk dat ik dit weekend thuis wilde doen. Wel moe nu, na ook al een dag gewerkt te hebben, maar ook wel lekker dat ik het hele weekend nu niets meer hoef te doen!

@EV, Dreamer, koffieprut, gladoortje, iedereen die ik vergeet: alles een beetje oké?

en en voor degenen die het kunnen gebruiken.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Het gaat, maar daar is dan ook alles mee gezegd. We zijn druk bezig de woning van mijn moeder leeg te halen. Er komt dan zo veel op je af. Niet bepaald de makkelijkste klus, maar gelukkig zijn we met zijn allen.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Akakia, vergeten in welke sector je werkt maar als je zolang moet werken zodat dat je het weekend vrij hebt. Dit vind ik zo erg. Positief gezien je hebt een vrij weekend!!



Koffieprut, heel veel sterkte met het huis leeghalen



Voor iedereen (ja ook bovengenoemde) die het nodig heeft



Maar uiteraard weekend
Alle reacties Link kopieren
Ahhh!

Ik kom hier minder nu met dit nieuwe forum

moet steeds opnieuw inloggen ook, echt irritant. Ik heb een mailtje gestuurd maar tot nu toe hebben ze het nog niet opgelost.



Vandaag nog bij de Action geweest voor iets anders, en nu zie ik hier de foto van die kleurboekjes staan. Lijken me inderdaad erg leuk, maar ik heb daar dus helemaal niet naar gekeken, of zelfs maar aan gedacht. Volgende keer!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
EV, ben je nu naar de Action geweest en geen kleurboeken gekocht??



Ik heb een Actionverbod voor mijzelf opgelegd. Moest zelfs voor pap zijn verjaardag (morgen) ergens anders heen.
Alle reacties Link kopieren
voor jou EV, knap van je, geen kleurboeken kopen bij de Action.

Ook voor Steph, een Actionverbod opvolgen, ook al heb je het jezelf opgelegd, is nog niet zo makkelijk. Vast gefeliciteerd met je vader. Hoe is het met hem?



Ik geniet van een kalm weekend. Kom een beetje bij. Fijn.



Is het raar als ik al naar de kerst uitkijk? We zitten hier volop in de Sinterklaastijd. Ook erg leuk, zeker omdat de kinderen er zo ontzettend inzitten en alles ademloos volgen. Ook leuk om mee te spelen. Maar ik heb eigenlijk wel heel veel behoefte aan lichtjes en een fijn opgekitscht huis
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Haha, Actionverbod

Hier niet hoor, ik heb simpelweg niet aan kleurboeken gedacht, maar de volgende keer ga ik zeker ernaar op zoek.

Ze zien er echt gaaf uit op de foto.



Komende zaterdag een volle knutseldag! Ik ga assisteren bij een mozaïekworkshop. De hele dag! Erg vermoeiend (ik zie er wel een beetje tegenop), maar ook leuk.



Steph, zoals jij het beschrijft klinkt het wel gezellig.

Wij zijn, wat de Huiskamer betreft, ook al vanalles aan het plannen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Akakia, ik heb pap gefeliciteerd van jouw met de app. Hij snapte er niets van, wie is Akakia? Hij dacht eerst aan een auto. Het gaat goed met hem, af en toe lekkage aan de stoma omdat zijn urinezuur erg hoog is (kan geen kwaad). Maar nu heeft hij, volgens eigen zeggen, een kuisheidsgordel en dan valt het mee.

Het actionverbod is makkelijk, ik heb genoeg kleurboeken en garen. Plus minder alleen naar het centrum gaan maar samen met vriend. Gaat makkelijk, niet dat hij mij zegt wat ik wel of niet mag kopen.



Gelukkig heb je een heerlijk bij-kom weekend. en het is niet raar dat je naar de kerst verlangd hoor. Hier ook al kaarsjes volop en kleine verlichtingen. Beetje kerst aangezien wij niet aan sinterklaas doen.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 23-11-2014 20:04
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 23 november 2014 @ 18:43:

Haha, Actionverbod

Hier niet hoor, ik heb simpelweg niet aan kleurboeken gedacht, maar de volgende keer ga ik zeker ernaar op zoek.

Ze zien er echt gaaf uit op de foto.



Komende zaterdag een volle knutseldag! Ik ga assisteren bij een mozaïekworkshop. De hele dag! Erg vermoeiend (ik zie er wel een beetje tegenop), maar ook leuk.



Steph, zoals jij het beschrijft klinkt het wel gezellig.

Wij zijn, wat de Huiskamer betreft, ook al vanalles aan het plannen.Veel plezier met het zoeken van de kleurboeken. Leuk voor je dat assisteren bij een workshop aangezien je er erg goed in bent. Hoe gaat het met je cursus, weet de naam niet meer maar het heeft 4 of 5 letters?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik was gisteren dus weer in de Action, en heb aan de kleurboeken gedacht, maar niet gevonden.

Jammer! Of niet goed gekeken??



Cursus? Ik doe geen cursus momenteel. Geen idee wat je bedoelt..???
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik zie vaak dat ze dingen bij de ene Action wel hebben, bij de andere Action niet verkopen. Liggen ze bij de knutselmaterialen, Steph? Ik heb ze hier ook nog nooit gezien *ziet een goede reden om weer eens naar de Action te gaan*

Misschien bedoelt Steph de EMDR?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Stephhhh, joehoe! Je bent nodig hier
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Joehoe... Steph???
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren


Ik was een paar dagen weg met lief.



Akakia, de kleurboeken liggen bij de kinderkleurboeken. Meestal op het bovenste schap (tenminste hier).



We waren Almeloooo ingeweest en ik zag een boekenhandel....... stond al een tijdje op mijn wishlist. Mijn geheime tuin, tja gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Mooi boek, de geheime tuin! Heb ik ook (gekregen).



WEEKEND!

Vanavond naar vriendinnen, morgen mozaïekworkshop mee begeleiden (de hele dag!).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Prachtig boek!





WEEKEND!!!





Veel plezier EV vanavond en morgen!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven