Dolce Gusto of Tassimo

17-11-2014 21:21 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel of ik een Tassimo of Dolce Gusto apparaat zal aanschaffen.

Wie heeft er ervaring? En wat raden jullie aan?

Ik heb een Senseo gehad, en die werd voiral gebruikt voor de Nesquick cups. En dat is ook direct een reden om niet voor een Nespresso te gaan.

Mijn voorkeur lijkt nu uit te gaan naar een Dolce Gusto ivm een actie.
quote:rosanna08 schreef op 23 november 2014 @ 18:34:

[...]



onzin, heel veel smaken zijn bij de makro verkrijgbaar en ook AH heeft verschillende smaken

Alleen de chocolade vind ik tegenvallen, weinig smaak aan De makro moet maar net in de buurt zitten en moet je een pasje van hebben. Om dan te zeggen dat het op veel plekken te krijgen is, als je die meerekent, vind ik niet echt kloppen. Albert Heijn oké die zit op veel plekken. Maar als ik speciaal daarheen zou moeten voor de koffie, terwijl ik mijn andere boodschappen daar niet doe kan ik me voorstellen dat dat wel iets is wat vervelend is
Alle reacties Link kopieren
Die pinguin is het goedkoopst



Makro is een optie. Op zich vind ik de cups redelijk in prijs. Jammer dat je voor dommige dranken 2 cups moet gebruiken.



Ik heb al bij onze supermarkt gekeken naar het assortiment. En dat is best groot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 november 2014 @ 18:39:

[...]

De makro moet maar net in de buurt zitten en moet je een pasje van hebben. Om dan te zeggen dat het op veel plekken te krijgen is, als je die meerekent, vind ik niet echt kloppen. Albert Heijn oké die zit op veel plekken. Maar als ik speciaal daarheen zou moeten voor de koffie, terwijl ik mijn andere boodschappen daar niet doe kan ik me voorstellen dat dat wel iets is wat vervelend is er zijn heel veel mensen die gewoon een pasje van de makro hebben of wel iemand kennen. Kettler liet het alleen over komen alsof het nauwelijks ergens te koop is en dat is niet zo.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar dan nog moet je een brief hebben als je de pas van iemand anders meeneemt. Gedoe enz. En dat voor een pak koffie
Die circolo is 95 euro bij bol. Ik zou het dan wel weten ten opzichte van de pinguïn, voor die 20 euro
quote:deenje schreef op 17 november 2014 @ 22:38:

[...]



Bij de dolce gusto heb je 2 varianten chocolademelk. De nesquik (1 kuipje nodig per keer) en chocochino. Hiervoor heb je 2 kuipjes nodig, maar dat geeft zo'n enorm lekkere chocolademelk.De lekkerste is de choco caramel, heb ik alleen in nl nog niet kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wie legt me het verschil uit tussen de 2 soorten circolo? Een is automatisch en de ander niet. Maar wat is dat automatisch dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Dolce Gusto Circolo. Heel tevreden mee! Lekkere koffie, makkelijk in gebruik en een mooi design.



Ik lees op internet dat de waterdosering automatisch is bij de Circolo Automatic. Bij de mijne handmatig. Dat was even wennen in het begin omdat ik altijd met iets bezig ben terwijl ik koffie zet. De eerste keren stroomde de koffie dus over het aanrecht
Alle reacties Link kopieren
Wat is handmatig? Je stopt er een vipje in, drukt op start en dan erbij blijven om op tijd het water te stoppen?



Ik ken alleen Senseo en daar druk je op de knop voor 1 of 2 kopjes. Maar dat kan hier dus niet bij? En hoe werkt het als je 2 verschillende cupjes per drank nodig hebt?
Je moet hem idd handmatig stoppen als je kopje vol is. Anders blijft hij door lopen. Had onze nespresso ook, maar was niet vervelend.
Ik heb een pinguin (automatisch) en vind hem heel fijn. Neemt lekker weinig ruimte in. Zijn er eigenlijk nog niet automatische te koop? Toen ik mijne kocht leek het alsof ze er uit gingen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Ik denk dat automatisch voor mij beter is.

Ik ben blij met jullie ervaringen. Ik ken niemand met dit apparaat. Ik denk dat ik met de gebruiksaanwijzing lezen natuurlijk ook een heel eind kom, maar dan staat ie al op mijn aanrecht. Dus dan kan ik niet meer terug.

Nog een laatste vraag ( denk ik) je kunt hier ook gewoon een kop heet water iit krijgen toch? En dan smaakt het niet naar koffie? Ik las dat de dranken nl niet in contact komen met het apparaat. Heel vroeger had je voor senseo thee cups. Maar je thee smaskte puur naar koffie. Echt vies.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Besteld! Morgen komt ie. Ik ben voor de automatische circolo gegaan. Onze zoon vond de "andere" ( ik kom even niet op de naam) net een kip.



Morgen maar eens op zoek naar de lekkerste koffie. Er worden 12 cups mee geleverd dus we hebben wat te kiezen.



Iedereen bedankt voor de reacties.



Suggesties voor smaken zijn altijd welkom.



Zijn er in Duitsland andere smaken te koop? En in welke winkel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren ook een Dolce Gusto gekocht, ik zou hem bestellen via de Media Markt, maar degene die ik wilde hebben zag ik gisteren staan bij de Blokker voor 39,95 ¤, en ik heb er ook nog wat cups bijgekregen om te testen.

De cups zijn nogal prijzig, maar dat neem ik op de koop toe.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven