Blender gezocht, tips?

22-11-2014 20:51 59 berichten
Ik had een blender van Princess, die gebruikte ik iedere ochtend om een smoothie te maken. Leuk dingetje maar bevroren frambozen waren al een uitdaging en schoonmaken best een klus.



De Princess hield er mee op en van mijn man kreeg ik een nieuwe blender, een Russell Hobbs.



Mooi ding, de grote (zware!) glazen kan mag in de vaatwasser en volgens de webshop is bevroren fruit geen enkel probleem.



Maar een herrie... Alsof je naast een straaljager staat... Dat zie ik niet zitten iedere ochtend om 7 uur. Niet alleen mijn huisgenoten zijn dan wakker, ik vrees dat het hele blok rechtop in bed zit dan.



Dus deze gaat terug. Maar welke dan? Budget is ongeveer 50 euro, minder mag natuurlijk ook
Ik heb een functie voor ijs crushen erop zitten. Die moet ik natuurlijk ook gebruiken bij bevroren fruit, ipv de gewone stand bedenk ik me nu pas...misschien gaat dat idd beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 november 2014 @ 13:41:

Ik heb een functie voor ijs crushen erop zitten. Die moet ik natuurlijk ook gebruiken bij bevroren fruit, ipv de gewone stand bedenk ik me nu pas...misschien gaat dat idd beter.Dat denk ik wel
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 23 november 2014 @ 00:20:

Algemene voorwaarden Blokker webshop. Ik lees dit alsof je het product dus niet daadwerkelijk mag uitproberen.



Artikel 7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd



1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.



2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.



3. De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.Zo lees ik het ook. Of je moet een smoothie gaan maken in de winkel?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:tallyho schreef op 23 november 2014 @ 13:44:

[...]



Dat denk ik wel ik ga het binnenkort eens uitproberen!
Vandaag de blender teruggebracht:

Ik: ik kom deze blender terugbrengen. Ik heb 'm thuis uitgeprobeerd en hij maakt ongelooflijk veel herrie. Teveel herrie naar mijn zin.

Medewerker: oh dan zal 'ie wel kapot zijn.

Ik: kapot? Het blenderen ging anders prima, daar heb ik geen klachten over. Erg smoothe smoothies zeg maar.

Medewerker: ja maar dat zegt ook niet alles. *plakt defect-sticker op doos*

Ik: oh, nou als jij het zegt. Moet je 'm niet controleren of nakijken dan? Ik heb 'm wel gebruikt.

Medewerker: als 'ie herrie maakt is 'ie kapot. Hij zal wel gevallen zijn tijdens het transport of zo. Wil je je geld terug of kijken voor een andere? Ik heb nog een Tomado staan, prima ding ook.



Nja... Ik ben eerlijk geweest over waarom ik 'm terugbracht en dat ik 'm gebruikt heb en het apparaat is ongezien kapot verklaard.



Die Tomado is idd een prima ding, stuk stiller ook
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat 'ie ongebruikt is?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:tallyho schreef op 23 november 2014 @ 18:09:

Weet je zeker dat 'ie ongebruikt is?

Don't know, don't care Niks aan het apparaat te zien iig en een drupje dreft lost een hoop op.



Ik ga er bij ieder apparaat van uit dat het verstandig is om het schoon te maken voor ik het gebruik om voedsel mee te bereiden, nieuw of niet. Een fabrieksmedewerker kan ook zijn dag niet hebben en eerst in zijn neus pulken en daarna het apparaat in elkaar zetten/inpakken. Om maar wat te noemen.



Maar dit topic heeft er dan misschien niet voor gezorgd dat ik er anders over ben gaan denken, het heeft me wel laten zien dat anderen er wel anders over denken. Daar zal ik voortaan wel rekening mee houden en niet meer (alleen) afgaan op wat de winkelier aangeeft.
Alle reacties Link kopieren
Heb niet alles gelezen, maar heb 2 tips op je vraag.

Ik zou een blender kiezen met een voldoende hoog wattage.



Als je de blender hebt gebruikt en je wilt m schoonmaken, doe dan eerst een duppie afwasmiddel en een scheut heet water in de blender en zet m ff aan. Daarna omspoelen en klaar is Bij_Zonder
Alle reacties Link kopieren
Oh, je hebt al 'n nieuwe dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven