Hij gaat op vakantie met een andere vrouw

18-11-2014 16:31 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft zonder overleg een vakantie geboekt met zijn beste vriendin, een knappe vrouw met wie hij erg veel optrekt. Dit is ten koste van onze vakantie, en bovendien tijdens Oud&Nieuw. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad diamond gloss, jij weet wel hoe je een topic smeuig kan krijgen



Hoe zit dat met trollenjagen als je achteraf gelijk blijkt te hebben?
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 23 november 2014 @ 10:30:

Inderdaad diamond gloss, jij weet wel hoe je een topic smeuig kan krijgen



Hoe zit dat met trollenjagen als je achteraf gelijk blijkt te hebben?

Mooiste zou zijn als de bff ook zwanger van hem blijkt te zijn.



In geval van trollen lees je dan in het bantopic dat de to een ban wegens trollen heeft gekregen en verder niets.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof het wel. TO ben benieuwd hoe het met je is.
Pff ik word zo moe van mensen die steeds maar roepen dat een topic niet waar is. Blijf dan weg of ga naar je psychiater voor een verhoging van je medicijnen.



Je HOEFT niet te lezen of te reageren he.



Ik staf iedereen die aan het trollhunten is voortaan.



Stel je voor.. dat je je hier kwetsbaar opstelt en je verhaal doet.. en mensen gaan je allemaal beschuldigen van dat je het wel verzonnen zal hebben..



TO: Ik ben ook benieuwd hoe het gaat.
Ik zou 't ook 'n enorme lul vinden als ie niet met mij op reis wil, maar dan opeens een reis boekt met/naar 'n bff. Als ie daar geen verkeerde bedoelingen mee had, waarom nam ie TO dan niet mee? Hij had ook kunnen zeggen dat ie met zijn eigen vriendin langs zou komen en samen oudjaar zou vieren maar ook een groot deel van die weken met zijn eigen vriendin zou rondreizen/vakantie vieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 23 november 2014 @ 14:15:

Pff ik word zo moe van mensen die steeds maar roepen dat een topic niet waar is. Blijf dan weg of ga naar je psychiater voor een verhoging van je medicijnen.



Je HOEFT niet te lezen of te reageren he.



Ik staf iedereen die aan het trollhunten is voortaan.



Stel je voor.. dat je je hier kwetsbaar opstelt en je verhaal doet.. en mensen gaan je allemaal beschuldigen van dat je het wel verzonnen zal hebben..



TO: Ik ben ook benieuwd hoe het gaat.Helemaal mee eens!!! Ik word daar ook moe van. In elk topic roept wel iemand 'dat het niet waar is'. Nou waarom reageer je dan als je denkt dat het niet waar is? Wegwezen!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ik niet mogen reageren? Zoals je voor en tegenstanders of verschillende meningen hebt bij elk topic kun je dat hier ook hebben. Het kan je misschien niet aanstaan maar iedereen is vrij om te reageren. Blijkbaar ben ik ook niet de enige die er zo over denkt.



Ik kom al 10 jaar op dit forum en dit is de eerste keer dat ik mijn vraagtekens openlijk bij een topic zet maar ik zie wel of ik gestaft wordt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Beste moderators,



Op de startpagina staat dat op dit onderwerp 2 uur geleden voor het laatst is gereageerd. Maar als ik het aanklik blijkt de laatste reactie van 19 november te zijn en het is nu de 23e. Klopt iets niet dus?!
Alle reacties Link kopieren
De laatste reactie voor die van jou is op 23-11-2014, 20.59



Mss even op het bugtopic melden dat jij sommige reacties niet meer ziet?
Life is short. Eat dessert first.
@ louise 1:

Je geeft niet zomaar je mening, je beschuldigt iemand van liegen. Nogal een beschuldiging die je alleen maar op een aanname kunt baseren. Als je voor zoiets geen bewijzen hebt, waarom het dan uitspreken?



Roep je in real life ook midden in een gesprek tegen iemand die aan het woord is dat zij wel aan het liegen zal zijn? Dat laat je wel uit je hoofd denk ik.



Daarbij is trollhunting op dit forum gewoon niet toegestaan en een taak van de moderators.



Maar goed.. ontopic weer..
quote:elfquest24 schreef op 23 november 2014 @ 22:27:

@ louise 1:

Je geeft niet zomaar je mening, je beschuldigt iemand van liegen. Nogal een beschuldiging die je alleen maar op een aanname kunt baseren. Als je voor zoiets geen bewijzen hebt, waarom het dan uitspreken?



Roep je in real life ook midden in een gesprek tegen iemand die aan het woord is dat zij wel aan het liegen zal zijn? Dat laat je wel uit je hoofd denk ik.



Daarbij is trollhunting op dit forum gewoon niet toegestaan en een taak van de moderators.



Maar goed.. ontopic weer..

Vooral allerlei provocerende en off topics posts gaan plaatsen inderdaad, dat schiet wel op en is wel toegestaan. Niemand is aan het 'hunten' verder, de meeste mensen hebben - mag ik hopen - wel iets beters te doen.



Nou ik wacht op een update, hoop iets super positiefs!
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Mijn excuses, ik zal niet meer trolhuntend, provocerend en offtopic reageren in dit topic.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je, CrumbCake?
nicky_l wijzigde dit bericht op 26-11-2014 07:21
Reden: 1 a teveel
% gewijzigd
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Ja, waar is TO?
Alle reacties Link kopieren
Beetje jammer dit.
Ik ben ook benieuwd hoe het nu is met Crumbcake.
Alle reacties Link kopieren
Irritant altijd dat je niet weet hoe het afloopt...
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 29 november 2014 @ 21:19:

Irritant altijd dat je niet weet hoe het afloopt...Inderdaad... kunnen ze bij Viva de topicopeners geen contract laten tekenen dat ze minstens eens per maand een update moeten plaatsen over hoe het nu met ze gaat! Als ik sommige oude topics teruglees, dan ben ik zo benieuwd hoe iemand uiteindelijk iets opgelost heeft of hoe het nu met die persoon gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 30 november 2014 @ 13:35:

[...]





Inderdaad... kunnen ze bij Viva de topicopeners geen contract laten tekenen dat ze minstens eens per maand een update moeten plaatsen over hoe het nu met ze gaat! Als ik sommige oude topics teruglees, dan ben ik zo benieuwd hoe iemand uiteindelijk iets opgelost heeft of hoe het nu met die persoon gaat.



Oeh, dat zou wat zijn ja. Alleen topics openen als je de afloop meldt, anders kost het je 25 euro.😊 Het geld gaat dan naar eens per jaar naar degene die de slechtste afloop gehad heeft...



Sorry ik draaf een beetje door, was erg nieuwsgierig geweest naar TO, vriend en zijn BFF.
Alle reacties Link kopieren
quote:Powerv87 schreef op 30 november 2014 @ 15:26:

[...]





Oeh, dat zou wat zijn ja. Alleen topics openen als je de afloop meldt, anders kost het je 25 euro.😊 Het geld gaat dan naar eens per jaar naar degene die de slechtste afloop gehad heeft...



Sorry ik draaf een beetje door, was erg nieuwsgierig geweest naar TO, vriend en zijn BFF.Ik stem voor de prijs voor het mooiste verhaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja goed plan. Ben nog steeds benieuwd hoe het nu is met die grote treinen soap. Kan zelfs het topic niet meer vinden zo oud 😁
Alle reacties Link kopieren
He jammer weer geen update!

Ik denk het steeds als dit topic bovenaan het lijstje verschijnt
Zijn ze nou al terug of moeten ze nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 18 november 2014 @ 16:42:

Raar dat hij liever oud en nieuw met haar viert.

Hou er maar rekening mee dat er meer speelt.Ik weet wel zeker dat er wel meer gebeurd. Toch wel handig een sukkelige reserve vriendin die alles goed vind...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven