Eerste keer anaal met nieuwe partner

19-11-2014 19:50 97 berichten
Aan de dames, en misschien ook wel heren,



Ik (man) heb sinds kort een nieuwe partner. Vorige keer tijdens de seks gaf ze te kennen mij anaal( voor mij nieuw) te willen voelen. Lijkt mij enorm geil en ben daar enorm nieuwsgierig naar. Hoewel het per persoon verschilt wil ik even weten: wat moet je zeker niet doen en wat wordt zeker als prettig ervaren.



Kan het ook aan mijn partner vragen, maar tijdens de daad zie ik dat niet zo zitten. Zij heeft er volgens mij wel al ervaring, aangezien zij aangaf het heerlijk te vinden.



Iemand tips?
quote:Naara schreef op 19 november 2014 @ 22:23:

[...]



Stimulatie van mijn clit leid mij juist af van het anale genot, zou ik dus echt niet zomaar doen als ik TO was.Oh oeps! Dan alleen op haar geleide
@ Miss Innuendo: Ik ga er zeker op terug komen. Een nieuwe topic, of gewoon hier?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon hier is prima, lezen de mensen het ook want anders moet je (als je het wilt weten) steeds een topic van jou zoeken en hier hebben de mensen al gereageerd dus is het gemakkelijk terug te vinden
Life your dreams!
@ Sharon: doe ik dat. Wel logisch eigenlijk..
.
anoniem_2729 wijzigde dit bericht op 04-02-2015 14:24
Reden: strategisch verwijderd ;-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Kan het ook aan mijn partner vragen, maar tijdens de daad zie ik dat niet zo zitten.



En jullie praten enkel en alleen tijdens de daad met elkaar?

Wat je ook doet en wil in bed, het begint altijd met communiceren met je partner.

Elke vrouw is anders, sommige antwoorden (zoals deze in dit topic) kunnen echt alleen van je eigen vriendin afkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 19 november 2014 @ 23:57:

[...]





Net zoals iedereen op fora als dit altijd wel een verpleegster kent die hele rare voorwerpen uit anussen haalt.



Ik ken zelfs een loodgieter die door een ehbo arts erbij is gehaald.

Geval was dat er iemand op de ehbo aankwam die een titanium duimring om zijn penis had.

uit de overlevering van die monteur , zou dat er niet meer smakelijk hebben uitgezien en zou de penis als verloren beschouwd moeten worden.

Alle werktuigen die de ehbo tot zijn beschikking had zou niet sterk genoeg zijn om de ring te verwijderen.

Monteur heeft beleefd geweigerd om met de slijpschijf in de weer te gaan. Daarna hebben ze maar de brandweer gebeld.

Klinkt absurd maar wel waar :D
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Is toch hartstikke logisch dat je niet moet wisselen van gat zonder alvorens schoon te zijn.

Onze ouders en grootouders hebben ons geleerd om kontjes (zeker van meisjes) af te vegen na het poepen in de richting van rug. Dat gebeurd om tegen te gaan dat de bacteriën in of bij de vagina terecht komen.
@ Kerol: Natuurlijk praten mijn vriendin en ik wel met elkaar. En zo kwam ook anaalsex ter sprake. Ik wilde alleen wat voorwerk doen. Hoe denkt de een erover, hoe denkt de ander erover. En zo kwamen er tips voorbij. Het is dan aan mij wat ik er mee doe.
In ieder geval: inmiddels hebben we anaal gedaan. Ik moet zeggen dat het wel erg gemakkelijk ging.. Mijn vriendin het tempo e.d. laten bepalen. Eerst op zijn lepeltjes gaan liggen en leidde zij mij naar binnen. Glijmiddel, spuug o.i.d. zijn niet aan de orde geweest en ik heb ernaar gevraagd, maar ze had totaal geen pijn... Ik had mij toch op iets meer pijn bij haar en even wachten momentjes voorbereid. Maar het ging erg gemakkelijk..
Alle reacties Link kopieren
quote:Moriah schreef op 22 november 2014 @ 14:14:

In ieder geval: inmiddels hebben we anaal gedaan. Ik moet zeggen dat het wel erg gemakkelijk ging.. Mijn vriendin het tempo e.d. laten bepalen. Eerst op zijn lepeltjes gaan liggen en leidde zij mij naar binnen. Glijmiddel, spuug o.i.d. zijn niet aan de orde geweest en ik heb ernaar gevraagd, maar ze had totaal geen pijn... Ik had mij toch op iets meer pijn bij haar en even wachten momentjes voorbereid. Maar het ging erg gemakkelijk..



Maar, wat vond je ervan?



En was het voor haar ook naar verwachting?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik vond het super. Het is weer een heel nieuw iets. Mijn vriendin heeft er ook erg van genoten. Gaf later aan dat ik iets harder mocht stoten. Wel een heel geile ervaring, ik ben om...
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dan heb je 't dus goed gedaan, leuk!



Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Blijkbaar. Maar je doet het wel samen. Ik heb altijd gedacht dat veel vrouwen dit als een no go zone beschouwden. Niet dus.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat het samen geprobeerd hebben en dat het goed ging! Voelt het nog anders voor jou dan als je haar vaginaal neemt? Voelt het fijner/geiler oid of ongeveer hetzelfde?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Nee, voelt wel anders. Zowel fysiek als mentaal. Fysiek strakker. Mentaal geiler, stouter... Ik vind het zeker wel geil om te zien wat het met haar doet. En zij nam mijn hand om haar vaginaal te stimuleren. Ik vond het zeker fijn....
Alle reacties Link kopieren
Even geen tijd om een lang berichtje te typen, doe ik strax nog wel maar blij dat je het als positief ervaren hebt :-)!!!
Life your dreams!
Ik wacht het af..
Het is heerlijk, vooral oefenen en vooraf een beetje oprekken met de vingers of buttplug.

Glijmiddel gebruiken en een condoom is een aanrader om stront aan de knikker te voorkomen maar ieder zijn ding. Vooral de eerste keren kan het wat pijn doen maar dat trekt snel weg. Ontspannen is het toverwoord. Een pretsigaret of poppers kunnen daarbij helpen. Het is ook afhankelijk van het formaat van de genotsknots laat ik zo maar zeggen.

Zelf uitproberen wat jij het lekkers vindt, snel in een keer er in of met gevoel steeds dieper.

Have fun.
@ Dedoper: zeker fijn, we blijven oefenen. Oprekken was niet zeker niet nodig, ze was zeker ontspannen. Geen pijn, zij leidde mij naar binnen en bepaalde het ritme/tempo..

Ik denk dat zij door haar ervaring mij wel e.e.a. heeft kunnen leren aangaande anaalseks. Lijkt mij zeker leuk en spannend om nu nog meer dingen samen te ontdekken.
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad Moriah, nog veel plezier
@ Lux: uiteindelijk doe je dit samen. Maar dat is met bijna alle intimiteit. Maar dankzij haar eerder opgedane ervaring was het voor ons beide plezierig. Ontving eerder vanavond een App, hoe fijn ze/we het hebben gehad...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven