Gezocht: Leuk stapmaatje naar "I am Hardwell"

24-11-2014 13:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuk en gezellig stapmaatje(s) om zaterdag 24 januari naar "I am Hardwell"



Ik ben een enthousiaste en gezellige meid van 27 jaar en binnen m'n huidige vriendengroep is er niemand die mee kan/wil...



Daarnaast ben ik ook helemaal fan van de festivals... en wie weet kunnen we in de toekomst ook nog eens wat meer feestjes plannen!!!



Ik hoop op veel reacties!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annica,



Ik (30 jaar) ben ook dol op festivals en feestjes Vooral techno en (deep)house vind ik erg leuk, ben niet zo van de hardcore/hardstyle enzo.



Sinds kort woon ik in Groningen, wil hier graag mijn contacten uitbreiden, maar kan maar niemand vinden die met mij naar feestjes wil.



Waar kom jij eigenlijk vandaag? Hoor het graag van je, misschien kunnen we eens meeten!



Groetjes Lisa
Alle reacties Link kopieren
Heej Lisa,



Leuk dat je reageert! Ik ben zelf ook niet zo van de hardstyle/hardcore... dus lijkt erop dat we van dezelfde muziek houden!!!



ik woon in friesland, maar als je je Facebook gegevens even via een privebericht stuurt, kunnen we daar ff verder praten!



groetjes
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
hallo Annica leuk je berichtje ik ben zelf 24 jaar woon in den haag ik ben ook opzoek naar gezellige vriendin om leuke dingen mee te doen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig een avondje stappen ik hou zelf ook veel van feesten en dansen en los gaan dus mocht je met mij in contact komen dit is mij e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes imen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven