Leuke mensen gezocht in Den Haag

24-11-2014 13:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Ik heet Cato en ben 25 jaar.

Ik ben vorig jaar verhuisd naar Den Haag en merk dat nieuwe vriendschappen sluiten nog niet heel gemakkelijk gaat vandaar dit oproepje. Wie vind het leuk om samen te koken, wijntjes te drinken, shoppen, stappen, op de bank met een leuke film en andere leuke dingen te ondernemen?



Liefs, Cato
Alle reacties Link kopieren
hey Cate leuk je berichtje spreekt me wel aan ik ben imen ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te doen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig een avondje stappen lijkt je dat ook leuk dit is mij e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com ik hoop wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cato,



Ik woon sinds eind september in Den Haag en het lijkt me super gezellig om af te spreken voor een gezellige avond met wijntjes, eten, kroegje.
Alle reacties Link kopieren
Spreek je 1 op 1 af of in groepsverband?
Alle reacties Link kopieren
hoi evette.bonsel ik ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig high tea heb je miss een e mail adres waar ik je kan mailen? groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik woon ook in Den Haag, 27 jaar, en ben ook op zoek naar meer vriendinnen/ vrienden. Als je nog steeds op zoek bent, dan hoor ik het wel. Kunnen we misschien een keer op Grote Markt iets drinken ofzo.



Groetjes,

Myrthe
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven